Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Міждоменне відстеження Google Analytics у GTM

Рідкісна опція, але дуже актуальна для особливо великих проектів, що мають в своєму арсеналі кілька доменів, з єдиною базою користувачів. Справа в тому, що сесія зберігається всередині кожного домена, згідно регламенту Google Analytics, що може створювати деякі збої в передачі даних при переході з одного домену на інший.

❓ Необхідно всіх користувачів зібрати в одну аналітику?

❓ Велика частка реферал і директ трафіку?

❓ Втрата в даних про конверсії?

👉 Ймовірно, Вам варто ознайомитися з інформацією про міждоменне відстеження Google Analytics.

Завдання міждоменного відстеження - клеїти сесії користувача і відповідно зберігати історію його відвідин, аж до джерела переходу, таким чином забезпечуючи повну прозорість веб-аналітики.

Ми будемо розглядати налаштування міждоменного відстеження через Google Tag Manager, так як це найбільш оптимальний варіант без програмного впровадження в код. Розробники Google все передбачили в функціоналі GTM. Отже, розглянемо всі дії покроково.

1

Коригування лічильника Google Analytics в GTM

Шукаємо змінну ID Google Analytics, включаємо міждоменне відстеження і перераховуємо необхідні домени через кому - site.com, site-com.com і так далі:

включаем междоменное отслеживание

У нашому випадку, ми зробили трохи по іншому, так як ми зіткнулися з проектом, який не вміщався в регламенти GTM.

2

Коригування тега Google Analytics в додаткових налаштуваннях

Додаємо поле з назвою "allowLinker", яке вказує системі, що це все один домен, і проставляємо значення "true", а також поле "cookieDomain" зі значенням "auto", що об'єднує куки:

Корректировка тега Google Analytics в дополнительных настройках
3

Виключення доменів в джерелах переходу Google Analytics

На рівні сайту, з правами адміністратора - виключаємо необхідні домени, щоб вони не були присутні більше в звітах аналітики.

Исключение доменов в источниках перехода Google Analytics

* У мережі Ви також можете зустріти статті, в яких рекомендується додати фільтр на рівні подання, для перетворення URL адрес на рівень відображення різних доменів в статистиці переходів, щоб було видно, по яким доменам були переходи.

Створюємо фільтр на рівні подання:

Создаем фильтр на уровне представления

Результат дії даного фільтра буде такий - у Вас в переходах користувачів почне відображатися домен.

в переходах пользователей начнет отображаться домен

Як перевірити, що все ок?

✓ Переходи з інших доменів повинні перестати генерувати нових користувачів в Google Analytics, або кількість цих нових користувачів має зменшитися і прагнутиме до нуля.

✓ Зменшаться замовлення з прямого трафіку.

✓ Коректна передача Client ID між доменами - це перевіряєте в консолі браузера.

Корректная передача Client ID между доменами

✓ Тестування переходів усередині сайту в режимі онлайн з Google Analytics.

Вводите конкретний домен, робите перехід на основний домен і дивитеся, чи з'явився перехід з іншого домену. У нашому випадку - він не повинен з'явитися.

Тестирование переходов внутри сайт

* Важливо! Якщо Ваш проект складається з субдоменів, то цей параметр не потрібен, так як Google Analytics автоматично розуміє, що це єдиний проект. У прикладі ми привели субдомени щоб було зрозуміло, як це працює.

Сподіваємося даний матеріал був Вам корисний. Будемо раді знову бачити Вас на нашому блозі і просторах веб-аналітики.