Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Таргетована реклама - Facebook, Instagram, Google

Таргетована реклама - це реклама з конкретним зазначенням характеристик цільової аудиторії за допомогою рекламних систем Google Ads, FaceBook, Instagram.

Часто в сленгу маркетологів ми чуємо скорочена назва "таргетинг" (від англ. Targeting - націлювання, цільове спрямування, орієнтація на ціль).

Таргетинг простими словами - це реклама за інтересами, статтю, віком, професією, територіальному розміщенню користувача.

Сьогодні таргетинг - це ядро всіх процесів smm та комплексного просування в інтернеті, так як є незамінним виконавцем поставлених цілей маркетингу.

Цілі таргетованої реклами.

Головна мета таргетингу - донесення інформації і комунікація з рекламою.

Кожен маркетолог або власник бізнесу в кожному індивідуальному випадку сам визначає мету таргетованої реклами. Але, рекламні системи будь то Google, FaceBook або Instagram трохи змінили розуміння цілей і шаблонізували їх під замовників:

  • охоплення;
  • залученість;
  • ліди;
  • трафік;
  • підписка на сторінку;
  • конверсії;
  • продажі товарів з каталогу;
  • та інші.

Далі справа кожного, як він застосує дані інструменти і які висновки побудує. Специфіка кожної цілі за назвою гранично зрозуміла.

Цільова аудиторія і її визначення.

Цільова аудиторія - це певна кількість користувачів зі схожими заданими характеристиками.

Визначають цільову аудиторію при розробці продукту або послуги, оцінюючи співвідношення всіх якостей і очікуваних вподобань ринку споживачів.

Після запуску продукту вже встановлюють таргетоване просування на конкретну цільову аудиторію за допомогою можливостей рекламних систем, а саме зазначенням інтересів, віку, статі, територіального розташування користувача, мови спілкування та інших характеристик. Далі аналітика, висновки, коригування стратегії.

Найактуальніші системи таргетованої реклами:

  • Google Ads;
  • FaceBook Business Manager;
  • FaceBook Individual;
  • Instagram Business & Individual.

Найбільш просунуті, якими користуються професіонали - це Google Ads та FaceBook Business Manager. Індивідуальні акаунти це більше робота на юзерскому рівні.

Самые актуальные системы таргетированной рекламы

Головна відмінність в специфіці таргетингу в фейсбук, інстаграм і гугл:

  • Google - це більше робота з інтересами, вираженими через пошукові запити і відвідувані сайти;
  • FaceBook та Instagram - більш потужна платформа, яка враховує не тільки поведінку користувачів всередині соціальних мереж, але і консолідує дані з пікселів збираючих інформацію по відвідуваних сайтах.

Яку систему використовувати?

❗ Вибір здійснюється на основі специфіки продукту і цільової аудиторії, але в більшості випадків використовуються всі системи, щоб не відбувалося провалів на одному з каналів на шляху до конверсії, так як шлях користувача, як правило мультіканальний.

Таргетована реклама і ми.

  • Працюємо з аналітикою починаючи від поведінки і закінчуючи рентабельністю каналів просування;
  • FaceBook, Instagram, Google;
  • Імплементація складних систем для динамічної реклами та підготовки аудиторій.

Щоб замовити таргетовану рекламу зв'яжіться з нами за контактними даними або просто залиште запит.