Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Таргетована реклама - Facebook, Instagram, Google

Якщо перед Вами стоїть завдання охопити людей, які цікавляться тенісом, футболом, конкретною маркою машини, батьків, тобто конкретну групу людей - таргетована реклама буде ідеальним рішенням.

Таргетована реклама - це реклама, спрямована на конкретний цільовий сегмент аудиторії (від англ. target - ціль, мішень).

Виходячи зі специфіки терміна, формуються і інструменти даної реклами. Це не просто реклама в інтернеті в прямому сенсі слова, а конкретна робота з конкретним сегментом ринку. І саме тому, такі майданчики як фейсбук, інстаграм, гугл до таргетованої реклами мають найбезпосередніше відношення.

Скажемо більше. Сьогодні такі словосполучення як: реклама фейсбук, реклама інстаграм - це вже синоніми таргетованої реклами, або як ще прийнято в народі називати - таргетинг.

Цілі таргетованої реклами.

Головна мета таргетингу - донесення інформації і комунікація з рекламою.

Кожен маркетолог або власник бізнесу в кожному індивідуальному випадку сам визначає мету таргетованої реклами. Але, рекламні системи будь то Google, FaceBook або Instagram трохи змінили розуміння цілей і шаблонізували їх під замовників:

  • охоплення;
  • залученість;
  • ліди;
  • трафік;
  • підписка на сторінку;
  • конверсії;
  • продажі товарів з каталогу;
  • та інші.

Далі справа кожного, як він застосує дані інструменти і які висновки побудує. Специфіка кожної цілі за назвою гранично зрозуміла.

Цільова аудиторія і її визначення.

Цільова аудиторія - це певна кількість користувачів зі схожими заданими характеристиками.

Визначають цільову аудиторію при розробці продукту або послуги, оцінюючи співвідношення всіх якостей і очікуваних вподобань ринку споживачів.

Після запуску продукту вже встановлюють таргетоване просування на конкретну цільову аудиторію за допомогою можливостей рекламних систем, а саме зазначенням інтересів, віку, статі, територіального розташування користувача, мови спілкування та інших характеристик. Далі аналітика, висновки, коригування стратегії.

Для більш ефективного вибору рекламної системи для таргетованої реклами, ми підготували огляд рекламних систем з майданчиками розміщення:

Таргетированная реклама Facebook

Таргетована реклама Facebook

Таргетированная реклама Facebook

Таргетована реклама Instagram

Таргетированная реклама Facebook

Таргетована реклама Google

Інструмент:

Ads Manager Personal, FaceBook Business Manager

Інструмент:

Instagram profile, Instagram Business

Інструмент:

Google Ads

Можливості:

запуск реклами, починаючи від звичайного охоплення, закінчуючи генерацією готових лідів з контактною інформацією

Можливості:

реклама з орієнтацією на комунікацію з власником профілю, за допомогою просування візуального контенту

Можливості:

найширший спектр форматів і майданчиків для покриття потенційних клієнтів

Відмінна особливість:

можливість працювати з точним виділенням аудиторії за інтересами, віком, локацією

Відмінна особливість:

більш якісна проробка аудиторії на майданчику Instagram з акцентом на комунікацію з профілем в листуванні та стимулювання особистих продажів і продажів в листуванні

Відмінна особливість:

можливість показувати рекламу в той момент, коли її шукає потенційний клієнт, а також, впливати на його дозрівання до покупки за допомогою тематичних майданчиків

Доступні мети:

охоплення, трафік, залучення, встановлення додатка, перегляди відео, генерація лідів, повідомлення, конверсії, продажі по каталогу, відвідуваність оффлайн локацій

Доступні мети:

відвідування профілю, повідомлення, трафік на сайт

Доступні мети:

продажі, потенційні клієнти, продажі з сайту, інтерес до бренду, впізнаваність, просування додатка, відвідування локацій

Майданчики розміщення:

Facebook, Instagram, сайти партнери

Майданчики розміщення:

Instagram

Майданчики розміщення:

Google, тематична мережа Google - YouTube, Gmail + понад мільйон сайтів партнерів

Місця розміщення:

стрічки, історії

Місця розміщення:

стрічки, історії

Місця розміщення:

пошукова видача, місця розміщення банерів, нативна реклама всередині роликів YouTube

Формати матеріалів:

фото, відео

Формати матеріалів:

фото, відео

Формати матеріалів:

пошукові оголошення, статичні і адаптивні банери, відео

Мінімальний бюджет:

від 1 USD на день

Мінімальний бюджет:

від 1 USD на день

Мінімальний бюджет:

від 1 USD на день

Ефективний бюджет:

5-15 USD на день

Ефективний бюджет:

5-15 USD на день

Ефективний бюджет:

від 15 USD на день

Сегмент популярності:

блогери, інтернет-магазини, комерційні компанії

Сегмент популярності:

блогери, інтернет-магазини, бренди

Сегмент популярності:

інтернет-магазини, комерційні компанії

У таблицю порівняння ми включили Google, так як при правильному використанні тут також можна знайти свій конкретний сегмент.

Самые актуальные системы таргетированной рекламы

Головна відмінність в специфіці таргетингу в фейсбук, інстаграм і гугл:

  • Google - це більше робота з інтересами, вираженими через пошукові запити і відвідувані сайти;
  • FaceBook та Instagram - більш потужна платформа, яка враховує не тільки поведінку користувачів всередині соціальних мереж, але і консолідує дані з пікселів збираючих інформацію по відвідуваних сайтах.

Яку систему використовувати?

❗ Вибір здійснюється на основі специфіки продукту і цільової аудиторії, але в більшості випадків використовуються всі системи, щоб не відбувалося провалів на одному з каналів на шляху до конверсії, так як шлях користувача, як правило мультіканальний.

Таргетована реклама і ми.

  • Працюємо з аналітикою починаючи від поведінки і закінчуючи рентабельністю каналів просування;
  • FaceBook, Instagram, Google;
  • Імплементація складних систем для динамічної реклами та підготовки аудиторій.

Завдання і цілі таргетованої реклами узгоджуються з замовником. Вибір майданчика визначається виходячи із специфіки продукту і самої цільової аудиторії.

Таргетовану рекламу можна сміливо відокремити від послуг SMM по веденню та створенню контенту в соціальних медіа, так як вона може працювати паралельно, через інструменти таргетованої реклами і генерувати готові ліди.

За більш детальною інформацією, звертайтеся за контактами агентства.