Якщо Ви читаєте цей матеріал, то Ви напевно зіткнулися з питанням обліку конверсій, логікою роботи моделей атрибуцій, мультиканальними послідовностями, аналізом ефективності каналів просування, які беруть участь у конверсіях не безпосередньо, а побічно.
Напевно, Ви стикалися з подібним звітом:

Так, ми сьогодні поговоримо про асоційовані конверсії.
Визначимося з термінологією, щоб Вам було легко сприймати інформацію:
1Асоційовані конверсії
Конверсії, які були здійснені каналами, які в даному випадку були лише допоміжними (проміжними).
2Конверсії щодо останнього кліку або прямої взаємодії
Конверсії, у яких цей канал виступав останньою взаємодією.
3Конверсії по першій взаємодії
Конверсії каналом, який виступав першим у ланцюжку для досягнення конверсії.
Це теорія. Але з практики виходить наступне:
☝ Основний зміст аналізу асоційованих конверсій полягає в повному розумінні ефективності каналів просування, а саме - який канал тут і зараз приносить конверсії, а який впливає на досягнення конверсій опосередковано, виступаючи проміжним каналом у конверсії.
Не володіючи цією статистикою, можна не подумавши вимкнути деякі канали просування, які нібито не конвертують, що в майбутньому призведе до падіння кількості замовлень. На жаль!
Володіючи термінологією, доступом до Google Analytics до цього звіту, очима та розумною головою, Ви можете легко отримати ці дані, аж до рекламної кампанії в Google Ads і зробити правильні висновки. Особливо це актуально в аналізі медійної та пошукової реклами, яка не конвертує тут і зараз.
Також, Ви можете отримати додаткову інформацію про те, як конкретні канали або кампанії брали участь у здійсненні конверсії на шляху від першого кліку до її здійснення у звіті про багатоканальні послідовності.
Всім успіхів, правильних висновків та кращих продажів у діджитал просторі. До нової зустрічі.