Performance Max Google Ads або кампанії з максимальною ефективністю - об'єднані кампанії з усіх можливих каналів просування Google Ads.
Це унікальна можливість, не створюючи десятки кампаній, створити одну, яка відразу може охопити пошук, контекстно-медійну мережу, YouTube, Google Maps, Gmail і буде орієнтуватися на дохід Вашого акаунта.
Система дозволяє максимально заощадити час на створенні оголошення, списків ремаркетингу, винятків, креативів, керуванні ставками тощо.
Привабливо виглядає, чи не так?
Тип кампанії "Performance Max" доступний при виборі таких цілей:
👉 продажі;
👉 потенційні клієнти;
👉 відвідування магазинів та промоакції.
Коли варто спробувати Performance Max?
❗Наша рекомендація – коли Ви зайшли у глухий кут. Не ламайте те, що добре працює. Але якщо діюча система реклами працює неефективно - сміливо пробуйте!
Як запустити кампанію Google Ads Performance Max?
1Обираєте ціль: продажі, відвідування магазинів чи потенційні клієнти.

Обираєте 🠖 "Максимальна ефективність".

Вводите налаштування кампанії.

Редагуєте оголошення.

Додаєте розширення.

Вводите кастомізовані надбудови.

Переваги:
- одна кампанія на всі формати;
- машинне керування ставками;
- економія часу на запуск.
Недоліки:
- немає детального аналізу по каналах просування;
- немає гнучких інструментів впливу, довіра йде лише машинному навчанню.
- некоректна поведінка алгоритмів при спадах ринку, відірваність від реальності.
Докладніше у відео:
Вибір за вами. Ми зі свого боку практикуємо стратегії в контекстній рекламі, які фактично працюють та протестовані, а не просто популярні та часто згадані.
Який вигляд має реклама Performance Max?
Повторимо ще раз. Це одна кампанія, що вміщає відразу кілька каналів просування: покупки, пошук, медійна мережа, відеохостинг YouTube, з можливістю машинного керування і використання Google Signals.
Оголошення генеруються автоматично з об'єктів кампанії, що вносяться.
Часто постають запитання про те, як виглядає реклама, тому публікуємо деяку інформацію тут:
👉 Класичний Google Shopping.

👉 Динамічний ремаркетинг.

👉 Адаптивний ремаркетинг.

👉 Відео реклама на YouTube.

* Додатково Google запустив автоматичне створення відеороликів для реклами з об'єктів кампанії.
👉 Пошукова реклама.

* Поки відмінностей між звичайними та адаптивними пошуковими оголошеннями не виявлено.
Продукт постійно оновлюється, тому ми поступово викладатимемо в матеріалі більше інформації в міру надходження.
У липні 2022 року Google додав першу статистику по кампаніям Performance Max, що раніше було недоступно.

З весни 2023-го Google додав можливість глибше аналізувати кампанії PMax, а саме:
👉 У деяких акаунтах додалася можливість переглянути статистику аукціонів у 2-х площинах.
- пошукова мережа;
- торгова кампанія.

* Тільки в "деяких", через те, що в більшості акаунтів ця вкладка просто порожня.
👉 Додалася можливість перегляду місць розміщення кампанії Perfomance Max за допомогою стандартного звіту у такому вигляді:

На жаль, звіт обмежений. Він не показує, звідки приходять конверсії, а просто відображає ситуацію по показах.
За ініціативою Google:
👉 З липня по вересень 2022 року розумні торгові кампанії автоматично переведені до Google Performance Max.
👉 Усі кампанії зі статусами "активно" або "призупинено" створені заново із збереженням бюджетів. Вся подальша робота ведеться тільки з Google Performance Max.
По факту, у проектів, в яких було здійснено автоматичний перехід на Performance Max, у 95% випадків відхилень не спостерігається.
Можна констатувати, що "пм макс" став повноцінним наступником розумних торгових кампаній для інтернет-магазинів без просідання показників.