Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Performance Max Google Ads

Performance Max Google Ads або кампанії з максимальною ефективністю - об'єднані кампанії з усіх можливих каналів просування Google Ads.

Це унікальна можливість, не створюючи десятки кампаній, створити одну, яка відразу може охопити пошук, контекстно-медійну мережу, YouTube, Google Maps, Gmail і буде орієнтуватися на дохід Вашого акаунта.

Система дозволяє максимально заощадити час на створенні оголошення, списків ремаркетингу, винятків, креативів, керуванні ставками тощо.

Привабливо виглядає, чи не так?

Тип кампанії "Performance Max" доступний при виборі таких цілей:

👉 продажі;

👉 потенційні клієнти;

👉 відвідування магазинів та промоакції.

Коли варто спробувати Performance Max?

❗Наша рекомендація – коли Ви зайшли у глухий кут. Не ламайте те, що добре працює. Але якщо діюча система реклами працює неефективно - сміливо пробуйте!

Як запустити кампанію Google Ads Performance Max?

1

Обираєте ціль: продажі, відвідування магазинів чи потенційні клієнти.

цель Performance Max
2

Обираєте 🠖 "Максимальна ефективність".

запуск Performance Max
3

Вводите налаштування кампанії.

настройки Performance Max
4

Редагуєте оголошення.

объявление Performance Max
5

Додаєте розширення.

расширения Performance Max
6

Вводите кастомізовані надбудови.

надстройки Performance Max

Переваги:

  • одна кампанія на всі формати;
  • машинне керування ставками;
  • економія часу на запуск.

Недоліки:

  • немає детального аналізу по каналах просування;
  • немає гнучких інструментів впливу, довіра йде лише машинному навчанню.
  • некоректна поведінка алгоритмів при спадах ринку, відірваність від реальності.

Докладніше у відео:

Вибір за вами. Ми зі свого боку практикуємо стратегії в контекстній рекламі, які фактично працюють та протестовані, а не просто популярні та часто згадані.

Який вигляд має реклама Performance Max?

Повторимо ще раз. Це одна кампанія, що вміщає відразу кілька каналів просування: покупки, пошук, медійна мережа, відеохостинг YouTube, з можливістю машинного керування і використання Google Signals.

Оголошення генеруються автоматично з об'єктів кампанії, що вносяться.

Часто постають запитання про те, як виглядає реклама, тому публікуємо деяку інформацію тут:

👉 Класичний Google Shopping.

Классический Google Shopping

👉 Динамічний ремаркетинг.

Динамический ремаркетинг

👉 Адаптивний ремаркетинг.

Адаптивный ремаркетинг

👉 Відео реклама на YouTube.

Видео реклама на YouTube

* Додатково Google запустив автоматичне створення відеороликів для реклами з об'єктів кампанії.

👉 Пошукова реклама.

Поисковая реклама

* Поки відмінностей між звичайними та адаптивними пошуковими оголошеннями не виявлено.

Продукт постійно оновлюється, тому ми поступово викладатимемо в матеріалі більше інформації в міру надходження.

У липні 2022 року Google додав першу статистику по кампаніям Performance Max, що раніше було недоступно.

статистика Performance Max

З весни 2023-го Google додав можливість глибше аналізувати кампанії PMax, а саме:

👉 У деяких акаунтах додалася можливість переглянути статистику аукціонів у 2-х площинах.

  • пошукова мережа;
  • торгова кампанія.
статистика аукционов

* Тільки в "деяких", через те, що в більшості акаунтів ця вкладка просто порожня.

👉 Додалася можливість перегляду місць розміщення кампанії Perfomance Max за допомогою стандартного звіту у такому вигляді:

отчет мест размещения кампании Perfomance Max

На жаль, звіт обмежений. Він не показує, звідки приходять конверсії, а просто відображає ситуацію по показах.

За ініціативою Google:

👉 З липня по вересень 2022 року розумні торгові кампанії автоматично переведені до Google Performance Max.

👉 Усі кампанії зі статусами "активно" або "призупинено" створені заново із збереженням бюджетів. Вся подальша робота ведеться тільки з Google Performance Max.

По факту, у проектів, в яких було здійснено автоматичний перехід на Performance Max, у 95% випадків відхилень не спостерігається.

Можна констатувати, що "пм макс" став повноцінним наступником розумних торгових кампаній для інтернет-магазинів без просідання показників.