Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Performance Max Google Ads

Performance Max Google Ads або кампанії з максимальною ефективністю - об'єднані кампанії з усіх можливих каналів просування Google Ads.

Це унікальна можливість, не створюючи десятки кампаній, створити одну, яка відразу може охопити пошук, контекстно-медійну мережу, YouTube, Google Maps, Gmail і буде орієнтуватися на дохід Вашого акаунта.

Система дозволяє максимально заощадити час на створенні оголошення, списків ремаркетингу, винятків, креативів, керуванні ставками тощо.

Привабливо виглядає, чи не так?

Тип кампанії "Performance Max" доступний при виборі таких цілей:

👉 продажі;

👉 потенційні клієнти;

👉 відвідування магазинів та промоакції.

Коли варто спробувати Performance Max?

❗Наша рекомендація – коли Ви зайшли у глухий кут. Не ламайте те, що добре працює. Але якщо діюча система реклами працює неефективно - сміливо пробуйте!

Як запустити кампанію Google Ads Performance Max?

1

Обираєте ціль: продажі, відвідування магазинів чи потенційні клієнти.

цель Performance Max
2

Обираєте 🠖 "Максимальна ефективність".

запуск Performance Max
3

Вводите налаштування кампанії.

настройки Performance Max
4

Редагуєте оголошення.

объявление Performance Max
5

Додаєте розширення.

расширения Performance Max
6

Вводите кастомізовані надбудови.

надстройки Performance Max

Переваги:

  • одна кампанія на всі формати;
  • машинне керування ставками;
  • економія часу на запуск.

Недоліки:

  • немає детального аналізу по каналах просування;
  • немає гнучких інструментів впливу, довіра йде лише машинному навчанню.

Докладніше у відео:

Вибір за вами. Ми зі свого боку практикуємо стратегії в контекстній рекламі, які фактично працюють та протестовані, а не просто популярні та часто згадані.

У липні 2022 року Google додав першу статистику по кампаніям Performance Max, що раніше було недоступно.

статистика Performance Max

За уточненими даними Google:

👉 З липня по вересень 2022 року розумні торгові кампанії будуть автоматично переведені до Google Perfomance Max.

👉 Усі кампанії зі статусами "активно" або "призупинено" будуть створені заново із збереженням бюджетів. Вся подальша робота йтиме з Google Perfomance Max.

Станом на осінь 2022, у проектів, в яких було здійснено автоматичний перехід на Perfomance Max, у 95% випадків відхилень не спостерігається.

Можна констатувати, що "пм макс" став повноцінним наступником розумних торгових кампаній для інтернет-магазинів без просідання показників.