Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Динамічний ремаркетінг в Google Ads

- Ви помічали, як Вас наздоганяє по сайтах товар, який Ви нещодавно дивилися в якомусь інтернет-магазині?

- Так!

- Скажіть, а коли Ви більш схильні до покупки - коли Вас просто переслідує банер або товар, який Ви доглядаєте?

- Звичайно ж банер з товаром, це пряме нагадування про моє бажання!

ремаркетінг google ads

Цей банер не просто картинка, це динамічний банер, в який завантажується товар, котрий Ви дивилися в інтернет-магазині. Сьогодні ми поговоримо про те, як це зробити, тобто налаштувати динамічний ремаркетінг в google ads.

Перше і найголовніше, реалізувати цю ідею цивілізовано, як на заході - не вийде. Але, ми проведемо Вас вірним шляхом до вирішення завдання, так як самі її неодноразово вирішували.

Динамічний ремаркетінг допоможе збільшити конверсію сайту мінімум на 20%, і зацікавленість у товарі в 2 рази. Відповідно збільшиться обсяг продажів, ефективність рекламних джерел, так як ми з Вами повернемо користувача відразу в картку товару, який він раніше дивився, йому не потрібно буде витрачати час на пошук товару знову або його вибір. Це суттєва відмінність, яке дозволяє підвищити конверсію інтернет-магазину. Дані ефективності перевірені на практиці та в реальній роботі інтернет-магазинів.

Динамічний ремаркетінг

Отже приступимо! Інструкція для тих, хто вже знайомий з інтерфейсом Google Adwords, по новому Ads або Google Реклама.

Динамічний ремаркетінг в 4 кроки:

1

Створюємо кампанію на КМС в Google Ads (Google Реклама). В налаштуваннях кампанії йдемо в один з останніх пунктів «Динамічні оголошення» в якому вибираємо джерело товарів - тут повинен підвантажитись Ваш Google Merchant Center. Далі Вам запропонують створити оголошення, які Ви робите за допомогою простого редактора. До цього повернемося трохи пізніше.

Якщо не підтягується фід з мерчант центру, в акаунті Google Ads - "Налаштування" ➔ "пов'язані акаунти" ➔ "Google Merchant Center" ➔ "докладніше". Проведіть синхронізацію і чекайте підвантаження. Наступний пункт виконує безпосередньо розробник сайту або програміст.

2

Встановлюємо новий код ремаркетингу з підвантаженням даних з сайту про товар і про відвідування інших типів сторінок. Система при створенні кампанії автоматично генерує 5 нових списків ремаркетингу і сам по собі новий код ремаркетингу, який складається з 2-х частин, і який необхідно прописати в <head> сайту:


Частина 1-а:

<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-704334396"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'AW-704334396');
</script>

Частина 2-а:

<script>
  var dataLayer = window.dataLayer || [];
  dataLayer.push({
    'event': 'view_item',
    'value': 'ПЕРЕДАТИ_ЦІНУ_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
    'items':[{
      'id': 'ПЕРЕДАТИ_ID_ТОВАРА_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
      'google_business_vertical': 'retail'					
    }]
  });
</script>

1-а частина є статичною і однаковою на всіх типах сторінок, 2-а частина змінюється залежно від типу сторінок, де знаходиться користувач.

Опис полів і змінних:

event — подія, тип сторінки, на якій підвантажується код. Залежно від типу сторінки, змінюється вміст підвантаження наступних змінних або повна відсутність їх підвантаження. Раніше були поля dynx і ecomm, але з кінця 2019 року система налаштування динамічного ремаркетингу в гуглі оновлена.

id — унікальний ідентифікатор товару одночасно відповідний ID цього товару в фіді.

value — кінцева ціна товару, на сторінках типу purchase (дорівнює сумарній вартості товарів).

Для картки товару 2-а частина коду виходить наступною:


<script>
  var dataLayer = window.dataLayer || [];
  dataLayer.push({
    'event': 'view_item',
    'value': 'ПЕРЕДАТИ_ЦІНУ_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
    'items':[{
      'id': 'ПЕРЕДАТИ_ID_ТОВАРА_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
      'google_business_vertical': 'retail'					
    }]
  });
</script>

Для головної:


<script>
  var dataLayer = window.dataLayer || [];
  dataLayer.push({
    'event': 'page_view',
    'items':[{
      'google_business_vertical': 'retail'					
    }]
  });
</script>

Для додавання товару в корзину:


<script>
  var dataLayer = window.dataLayer || [];
  dataLayer.push({
    'event': 'add_to_cart',
    'value': 'ПЕРЕДАТИ_ЦІНУ_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
    'items':[{
      'id': 'ПЕРЕДАТИ_ID_ТОВАРА_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
      'google_business_vertical': 'retail'					
    }]
  });
</script>

Для здійснення покупки:


<script>
  var dataLayer = window.dataLayer || [];
  dataLayer.push({
    'event': 'purchase',
    'value': 'ПЕРЕДАТИ_ЦІНУ_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
    'items': [{
      'id': 'ПЕРЕДАТИ_ID_ТОВАРА_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
        'google_business_vertical': 'retail'
      },
      {
        'id': 'ПЕРЕДАТИ_ID_ТОВАРА_ЧЕРЕЗ_ЗМІННУ',
        'google_business_vertical': 'retail'
    }]
  });
</script>

Для інформаційних сторінок event прописуємо page_view, а id та value - не виводимо.

Якщо необхідна більш детальна інформація або інформація про додаткові змінні – довідка google в допомогу. Після прописання на сайті, через кілька днів Ви побачите, що аудиторія в списку повинна оновлюватися.

Динамічний ремаркетінг в Tag Manager

Зробити динамічний ремаркетінг повністю через Tag Manager теоретично можливо, але не потрібно, в силу того, що при найменшій зміні в верстці може все перестати працювати в один момент. Найоптимальніша імплементація, це інтеграція коду вище в сайт і доопрацювання Tag Manager для відправки даних через DataLayer в Google Ads

Додатково: в Tag Manager Google робимо наступні дії, щоб коректно передалися дані через Data Layer:

  • створюємо користувальницьку подію Event;
  • створюємо користувальницькі змінні value, items;
  • створюємо тригер з користувальницькою подією: add_to_cart, page_view, purchase, view_item;
  • створюємо тег динамічного ремаркетингу із зазначенням динамічних параметрів - Event, value, items та спрацьовуванням тригерів користувальницьких подій, які ми створили вище.

Фінальний тег повинен виглядати наступним чином:

Динамічний ремаркетінг в Tag Manager

Потім, публікуємо і заходимо в Tag Assistans Google і перевіряємо відправку даних і збір статистики в акаунті Google Ads.

Вище ми розглянули приклад реалізації динамічного ремаркетингу з прямою імплементацією коду в сайт + прийманням даних в Tag Manager через DataLayer. Але бувають випадки, коли Tag Manager в сайті може бути відсутнім і навіть може бути відсутнім код ремаркетингу від Google Ads. У нашій практиці таке було, так як розробник був проти всіх кодів, в силу нібито впливу на швидкість завантаження сайту. В цьому випадку необхідно скористатися можливостями Google Analytics.

Динамічний ремаркетінг за допомогою Google Analytics

👉 Створюємо спеціальні параметри на рівні сайту в Google Analytics

де:

dynx_itemid - ID товара або товарів;

dynx_pagetype - тип сторінки, змінюється в залежності від того, на якій сторінці знаходиться користувач. Головна - home, сторінка каталогу - searchresults, картка товару - offerintent, кошик - conversionintent, купівля - conversion;

dynx_totalvalue - вартість товару або сума вартостей товару.

Приклад коду відправки події буде наступний:


  <script>
ga('set','dimension1','12345'); 
ga('set','dimension2','conversion'); 
ga('set','dimension3','99.95'); 
ga('send', 'event', 'dynamic', 'remarketing', { nonInteraction: true });
</script>
  

Місце розміщення коду може бути будь-яким, аж до footer.

👉 У динамічних атрибутах Google Analytics вибираємо тип діяльності і пов'язуємо атрибути зі спеціальними параметрами, які ми раніше створили.

Далі виставляємо ТЗ розробнику на імплементацію тегів і чекаємо збору аудиторії.

Динамічний ремаркетінг в Merchant Center (Мерчант Центр)

3

Формування фіда даних. Фід – це файл товарів, які продаються в інтернет-магазині. Фід Ви підвантажуєте в Ваш аккаунт Google Merchant Center, де Ваші товари проходять модерацію і далі мають можливість рекламуватися в Google Ads.

Важливо! Не забуваємо активувати в Google Merchant Center (Мерчант Центр) програму "Динамічний ремаркетінг", інакше ремаркетінг не запуститься.

динамічний ремаркетінг в мерчант центрі
4

Створення оголошень. Повертаємося в кампанію, йдемо в створення групи оголошень, натискаємо на "+" і вибираємо «Адаптивне медійне оголошення», в ньому додаємо будь-яку інформацію для модерації, так як в цій кампанії буде показуватися тільки динамічне оголошення за стандартним шаблоном.

Увага! З 2018 року для оголошень доступні тільки стандартні шаблони. Google відключив конструктор динамічних оголошень. У наших проектах ми робимо кастомні рішення банерів HTML 5 для динамічного ремаркетинга, приклади яких Ви можете побачити в цьому відео.

В процесі роботи не забувайте продумувати списки ремаркетингу, які максимально наблизять Вас до конверсії. Аналізувати продажі, поведінку користувачів, щоб домогтися максимальної віддачі контекстної реклами в google та інших джерелах трафіку. Якщо Вам буде необхідна допомога в реалізації та налаштуванні динамічного ремаркетингу - ласкаво просимо, залиште замовлення або зателефонуйте нам.