Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Налаштування коллтрекінга

Багато хто відмовляється від налаштування коллтрекінга до того часу, поки їх рекламні бюджети не перевалюють за значні суми, а власник бізнесу перестає розуміти, яка реклама приносить більше лідів, а яку можливо, необхідно відключити і заощадити кошти.

Налаштування коллтрекінга

Все просто з інтернет-магазинами з невеликими і середніми чеками - користувачі заходять в інтернет-магазин, купують через кошик, а в Google Analytics потрапляють потрібні дані звідки прийшло замовлення. Зовсім інша ситуація з дзвінками. Їх відстежити без спеціальних систем практично неможливо. Саме на цьому етапі і був придуманий коллтрекінг.

Call-tracking (колл-трекінг, відстеження дзвінків) – система обліку телефонних дзвінків з сайту з прив'язкою до рекламних каналів інтернет-маркетингу.

З боку це виглядає так: кожен унікальний користувач бачить свій унікальний номер телефону на сайті; коли користувач здійснює дзвінок, скрипти зчитують інформацію, як він потрапив на сайт і відправляють необхідні дані про події в Google Analytics або CRM. В аналітиці з'являється статистика конверсій, що дозволяє приймати важливі управлінські рішення.

З чого почати?

Розглянемо невеликий приклад налаштування коллтрекінга, кроки які Вам необхідно пройти:

1

Аналітика відвідуваності сайту.

Система повинна проаналізувати, скільки унікальних користувачів одномоментно є на сайті і зі скількох джерел трафіку.

Для чого це робиться? Все досить просто!

Система коллтрекінга повинна показати кожному користувачеві унікальний номер телефону і проаналізувати, з якого джерела трафіку зайшов користувач, а потім відправити дані про здійснення дзвінка в Google Analytics.

Рекомендовано провести аналіз трафіку впродовж 5-7 календарних днів. Краще почекати цей період, щоб точно розуміти кількість номерів, так як кожен номер - це витрати з боку Вашої компанії.

Після того, як Ви точно зрозумієте необхідну кількість номерів - оцінюєте фінансові можливості і приступаєте до наступного етапу.

2

Налаштування цілей Google Analytics.

Будь то Binotel, або якась інша система електронної телефонії, у кожної є готовий документ рекомендацій налаштування цілей Google Analytics, згідно з яким Ви заходите в адмінпанель аналітики і створюєте за списком необхідні цілі.

3

Огортання телефонів в теги підміни.

Прописуємо номери телефонів з необхідними тегами, завдяки яким і будуть змінюватися номери телефонів.

4

Виняток IP Ваших співробітників в системі коллтрекінга і Google Analytics.

Щоб не займати номера і не нести зайвих фінансових втрат, краще виключити ці IP адреси, щоб вони не враховувалися.

Для чого?

👉 Отримати статистику ефективності рекламних кампаній.

👉 Ухвалювати правильні управлінські рішення.

👉 Економити бюджет.

👉 Інвестувати тільки в правильні джерела трафіку.

На цьому все. Систему роботи з коллтрекінгом Ви вибираєте самі. Ми маємо успішний досвід роботи з Binotel. Якщо Вам необхідні послуги по налаштуванню коллтрекінга і синхронізації з Google Analytics - звертайтеся. З радістю допоможемо!