Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Автоматизація контекстної реклами

Працюючи над одним невеликим аккаунтом, Ви навряд чи коли-небудь замислитесь про автоматизацію, так як досить зайти в аккаунт 1 раз в день, переглянути всі дані і виконати всі дії. Але, коли у Вас наприклад більше 10 акаунтів, і в кожному від 20 рекламних кампаній - це стає скрутним. Саме в цьому випадку Ви замислитесь про автоматизацію контекстної реклами. У цьому матеріалі ми будемо говорити про способи автоматизації роботи з Google Ads.

1

Правила

  • вбудований елемент автоматизації роботи Google Ads, дозволяє виконувати широкий спектр функцій;
  • правила створюються окремо на рівні кампаній, груп оголошень, ключових слів;
  • правила створюються для: припинення або активізації об'єкта, інформування про зміни, коригування ставок;
  • правила можна задати на виконання - щодня або разово в конкретний момент.

Як задати правило вGoogle Ads?

  • виділяєте необхідні об'єкти (кампанії, групи, ключові слова);
  • створюєте автоматизоване правило;
  • створення автоматизованого правила
  • обираєте тип правила;
  • вибір типу правила
  • задаєте умови для виконання правила;
завдання умов

Далі - політ Вашої фантазії і реальної необхідності.

Де подивитися більше правил?

  • інструменти - правила;
  • відкриється найбільший список правил, який видає система Google Ads для автоматизації, це виглядає так:
список правил автоматизації Google Ads

Але попрацювавши довгий час з правилами, ми вперлися в обмеження частоти запуску і специфіки їх змінних, саме тому логічно буде розмістити пункт - скрипти Google Ads.

2

Скрипты Google Ads

Управління функціями Google Ads через відкритий код JavaScript надає більше можливостей, ніж звичайні правила. Додатково в скриптах є можливість більш гнучко управляти режимами виконання, ніж це стандартно прошито в правилах. Більш повна інформація о скриптах тут в спеціалізованій статті.

Google Ads Scripts
3

Масові підвантаження

В інтерфейсі Google Ads є можливість оновлювати інформацію в акаунті через підвантаження Excel.

підвантаження Excel
4

Автоматичні звіти

Можливість формування шаблонних звітів в 1 клік. Особливо актуально для звітів великих акаунтів з регулярними запитами.

Автоматичні звіти
5

Google Editor

Система Google Ads володіє оффлайн інструментом, який дозволяє виробляти системні операції - програма Google Editor.

Google Editor

Починаючи від системної заміни текстів, закінчуючи підвантаженням кампаній. Завантажити Google Editor можна тут.

6

Фіди

Синхронізації офлайн підвантаження даних в таблиці з відображенням в оголошеннях. Це можуть бути і номери телефонів, і додаткові посилання, промоакції, структурні описи, уточнення розташування.

У нашій практиці фіди допомогли скоротити 48 рекламних кампаній в 4, завдяки правильній організації роботи з місцями розташування.

Фіди

Якщо коротко, це те, з чим ми стикалися в роботі. Елементів автоматизації контекстної реклами є ще кілька, але це вже більше для зацікавлених осіб при особистому спілкуванні.