Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Аудит і аналіз контекстної реклами

Ви запустили рекламу, а конверсій немає? Час задуматися про аудит і аналіз контекстної реклами. Проіснувавши деякий час на онлайн ринку, власник бізнесу часто не поспішає проводити аудит реклами, але ж своєчасно проведений аудит здатний позбавити від багатьох проблем.

аудит контекстної реклами

Аудит потрібен ТЕРМІНОВО, якщо ваші рекламні кампанії зіткнулися з наступними проблемами:

  • Більша частина рекламних кампаній забирає більше грошей, ніж приносить прибутку;
  • Рекламні кампанії працюють гірше, ніж деякий час назад або не працюють зовсім;
  • Ви не впевнені, що Ваша контекстна реклама налаштована правильно;
  • Ви отримуєте добрий трафік, але не отримуєте конверсій;

Що включає в себе аудит контекстної реклами

Чи можна провести аудит самостійно? Можна, якщо ви готові цілком і повністю освоїти професію фахівця з контекстної реклами. Якщо ж ні, простіше і набагато менш затратно довірити аналіз професіоналам. Аудит і аналіз контекстної реклами включає в себе наступні напрямки:

  • Цілі рекламної кампанії;
  • Структура акаунту;
  • Географічний і мовний таргетинг;
  • Методи показу реклами;
  • Ключові слова та відповідності;
  • Пошукові фрази;
  • Оголошення;
  • Відстеження реальних кліків і показів;
  • Ціна і цінність конверсій;
  • Висновок про рентабельність і можливості масштабування.

Це далеко не вичерпний список напрямків, за якими визначається ефективність контекстної реклами. Кожен напрямок аналізується на ряд критеріїв. Це може бути CTR, % показів, ціна за клік, ціна конверсії, втрата показів ..., ну і звичайно ж порівняння в динаміці. Напрямки аудиту, як правило залежать від самих цілей та інформації, яку необхідно отримати.

Далі трохи про важливість кожного з напрямків аналітики сайту і контекстної реклами.

Аудит гугл реклами

Цілі і структура акаунта

Мета рекламної кампанії - основа всього. Різниця між «мета - просунути послуги» і «мета - збільшити продажі товару на 15%» величезна. Тільки правильно сформулювавши і поставивши за мету, можна переходити до створення структури аккаунту. Правильно налаштована структура акаунта дозволяє рекламі працювати коректно - оголошення не конкурують між собою, масштабувати трафік легко, а на проведення аудиту не потрібно багато часу.

Цілі і структура акаунта

Конверсія в контекстній рекламі

Конверсія багато в чому визначає ефективність роботи з рекламною кампанією. Часто, досягнувши певних значень конверсії, рекламодавець припиняє роботу над аналізом і оптимізацією рекламної кампанії. Найчастіше це призводить до зниження ефективності, адже використани далеко не всі шляхи збільшення конверсії, і не всі резерви зростання. Своєчасний аудит і аналіз контекстної реклами дозволить швидко виявити такі оголошення і збільшити їх конверсію.

Конверсія в контекстній рекламі

Поведінкові характеристики і їх вплив

Поведінкові характеристики теж вагомий показник. Кожна рекламна кампанія, кожне рекламне оголошення повинні працювати на збільшення часу перебування користувача на сайті і глибини перегляду сторінок. Тут ми знову повертаємося до структури рекламного аккаунта - чим краще аккаунт відображає структуру сайту, чим якісніше оголошення, тим простіше управляти поведінковими характеристиками цільової аудиторії.

Поведінкові характеристики

Налаштування рекламного оголошення

Від того наскільки уважно ви підійдете до рекламного оголошення, залежить все. Якісно складене оголошення стимулює цільову аудиторію, збільшується клікабельність, а отже трафік і конверсія. При цьому, розширенням слід приділити особливу увагу. Розширення для рекламних оголошень слід використовувати максимально: перевірити чи заповнені адреси, телефони, додаткові посилання. Розширення не повинні дублюватися. Оптимізація під мобільні пристрої обов'язкова.

Налаштування рекламного оголошення

Ключові слова та пошукові запити

У 90% випадків аудит контекстної реклами показує, що ключові слова та пошукові фрази обрані не зовсім вірно, а про таке явище, як оператори відповідностей замовник і зовсім не знає. Тим часом, саме оператори відповідностей, такі як: загальна відповідність, модифікатор широкої відповідності, фразова відповідність, точна відповідність, мінус-слова та мінус-фрази, дозволяють максимально тонко налаштувати оголошення. Не варто забувати про різницю між ключовими словами і пошуковими фразами. З особистих прикладів: клієнт налаштував запит «ворота одеса», але отримав трафік за запитом «футбольні ворота одеса». Це дуже серйозний недогляд.

Ключові слова та пошукові запити

Аудит і аналіз контекстної реклами - раціональний бюджет

Контекстна реклама Google – це унікальний, а в умілих руках, максимально ефективний інструмент по збільшенню трафіку і конверсій. Неправильні, непродумані і неграмотні налаштування такої реклами призводять до втрати значної частини бюджету. Ми, як сертифіковані фахівці Google Ads та Google Analytics, пропонуємо набагато більше, ніж професійний аудит і аналіз контекстної реклами. Являючись Сертифікованим Google Partner, ми надаємо синхронний аналіз двох систем Google Ads та Google Analytics, даємо незалежну оцінку та хороші рекомендації.

В результаті аудиту Ви отримаєте рекомендації, впровадження яких гарантовано збільшує ефективність контекстної реклами мінімум на 30%.

Результат в наступному:

  • зниження відсотка нецільових кліків;
  • зниження вартості кліка;
  • підвищення коефіцієнта конверсії;
  • зниження вартості конверсії;
  • інші показники KPI проекту.
результат аудиту

Наведемо реальний приклад результатів аудиту реклами фінансової установи, в результаті котрого ми отримали наступну динаміку показників:

Показник До аудиту Після аудиту
Бюджет в міс. 40 000 грн. 17 000 грн.
Кількість звернень на добу 3 9
Вартість звернення 634 грн. 90 грн.
Конверсія 1 % 4 %

В підсумку: економія бюджету на місяць 33 000 грн., збільшення заявок в 3 рази, зменшення вартості конверсії в 6 разів, збільшення коефіцієнта конверсії в 4 рази. Підприємство стабілізувало свій баланс і отримало реальний поштовх у розвитку бізнесу. Даний клієнт перейшов повністю на обслуговування до нас і співпрацює вже протягом тривалого часу, по комплексному веденню - контекстна реклама + веб-аналітика сайта, що на практиці дає найвищий результат.

Оптимізація контекстної реклами

Оптимізація контекстної реклами

Отримавши всі зведені дані ефективності роботи реклами - все те що ми перераховували вище, плюс показники роботи самого сайту: конверсії, поведінку, багатоканальні послідовності і так далі, можна побудувати конкретні висновки і стратегію оптимізації для збільшення ефективності: менше витрат - більше продажів.

Перед оптимізацією необхідна фіксація колишніх стратегічних показників таких як: конверсія і ціна конверсії та контролювати їх з конкретним періодом часу. Тактичні показники такі як кліки, CTR, покази, ціна за клік повинні контролюватися кожен день. Крок за кроком до успіху.

Ціни і умови

Є кілька варіантів аудиту в залежності від складності аккаунта: кількості кампаній, структури, динаміки, налаштування конверсій і безлічі спливаючих тонкощів. Тут неможливо стандартизувати ціни, так як в кожному проекті свій обсяг роботи і витрати людино-годин. Вартість і умови надання послуг визначаються в індивідуальному порядку.