Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14
Таргетированная реклама

Таргетована реклама

Швидкий запуск в мережі

Коли цільової клієнт не шукає активно в Google, але все ще цікавиться, він проводить час в Facebook і Instagram, де його можна і потрібно конвертувати в покупця.

Таргетинг зазвичай асоціюють з рекламою в Facebook і Instagram, і в 95% випадків це дійсно так. Але, не варто забувати і про Google, адже його теж можна ефективно використовувати. Саме тому ми додали цю систему до порівняння.

Таргетированная реклама Facebook

Таргетована реклама Facebook

Інструмент:

Ads Manager Personal, Facebook Business Manager

Можливості:

запуск реклами, починаючи від звичайного охоплення, закінчуючи генерацією готових лідів з контактними даними

Відмінна особливість:

можливість працювати з точним виділенням аудиторії за інтересами, віком, локацією

Доступні цілі:

охоплення, трафік, залучення, встановлення додатка, перегляди відео, генерація лідів, повідомлення, конверсії, продажі по каталогу, відвідуваність оффлайн локацій

Майданчики розміщення:

Facebook, Instagram, сайти партнери

Місця розміщення:

стрічки, історії

Формати матеріалів:

фото, відео

Мінімальний бюджет:

від 1 USD на день

Ефективний бюджет:

5-15 USD на день

Сегмент популярності:

блогери, інтернет-магазини, комерційні компанії

Таргетированная реклама Instagram

Таргетована реклама Instagram

Інструмент:

Instagram profile, Instagram Business

Можливості:

реклама з орієнтацією на комунікацію з власником профілю, за допомогою просування візуального контенту

Відмінна особливість:

більш якісна проробка аудиторії на майданчику Instagram з акцентом на комунікацію з профілем в листуванні і стимулювання особистих продажів і продажів в листуванні

Доступні цілі:

відвідування профілю, повідомлення, трафік на сайт

Майданчики розміщення:

Instagram

Місця розміщення:

стрічки, історії

Формати матеріалів:

фото, відео

Мінімальний бюджет:

від 1 USD на день

Ефективний бюджет:

5-15 USD на день

Сегмент популярності:

блогери, інтернет-магазини, бренди

Таргетированная реклама Google

Таргетована реклама Google

Інструмент:

Google Ads

Можливості:

найширший спектр форматів і майданчиків для покриття потенційних клієнтів

Відмінна особливість:

можливість показувати рекламу в той момент, коли її шукає потенційний клієнт, а також, впливати на його дозрівання до покупки за допомогою тематичних майданчиків

Доступні цілі:

продажі, потенційні клієнти, продажі з сайту, інтерес до бренду, впізнаваність, просування додатка, відвідування локацій

Майданчики розміщення:

Google, тематична мережа Google - YouTube, Gmail + понад мільйон сайтів партнерів

Місця розміщення:

пошукова видача, місця розміщення банерів, нативна реклама всередині роликів YouTube

Формати матеріалів:

пошукові оголошення, статичні і адаптивні банери, відео

Мінімальний бюджет:

від 1 USD на день

Ефективний бюджет:

від 15 USD на день

Сегмент популярності:

інтернет-магазини, комерційні компанії

Сучасні рішення  для інтернет-магазинів

Таргетована реклама з картками товарів і прив'язкою продажів до кошика

Найчастіші питання про таргетинг:

✔ У мене є невдалий досвід реклами, з чого мені почати?

⭐ Як мінімум з аудиту того що було. Максимум - з повного перезавантаження від А до Я, власне, що ми і рекомендуємо.

✔ Як Ви організовуєте роботу з акаунтами?

⭐ Бізнес менеджер реєструється виключно на власника бізнесу, так як власник бізнес менеджера є власником всіх елементів реклами. Далі йде надання прав доступу на персонал і агентство.

✔ У мене багато чого з Вашого списку робіт вже зроблено раніше, це вплине на вартість?

⭐ З великою ймовірністю - так. Більш точно можна буде сказати після аудиту бізнес менеджера.

✔ Як оцінити Вашу роботу?

⭐ Ми працюємо тільки з аналітикою з прив'язкою реалістичних конверсій (ліди або конверсії на сайті).

✔ Чи працюєте Ви з Instagram?

⭐ Так, але тільки через інструменти Facebook Business Manager, так як тільки через нього є прозоре делегування прав, відкрита можливість роботи з Facebook Pixel, є консолідація аудиторій, чого немає в Instagram Business.

Замовте таргетовану рекламу прямо зараз!

Підвищіть ефективність свого бізнесу, використовуючи просунуті рекламні технології.

Після довгого лендінга, можна написати грамотний SEO-текст про таргетинг - що це і навіщо 😉.

Якщо перед Вами стоїть завдання охопити конкретну групу людей, що цікавляться: тенісом, футболом, конкретною маркою машини, батьків, і т.д. - таргетована реклама буде ідеальним рішенням.

Таргетована реклама - це реклама, спрямована на конкретний цільовий сегмент аудиторії (від англ. Target - ціль, мішень).

Виходячи зі специфіки терміна, формуються і інструменти даної реклами. Це не просто реклама в інтернеті в прямому сенсі слова, а конкретна робота з конкретним сегментом ринку. І саме тому, такі майданчики як фейсбук, інстаграм, гугл мають безпосереднє відношення до таргетованої рекламі.

Скажемо більше! Сьогодні такі словосполучення як: реклама фейсбук, реклама інстаграм - це вже синоніми таргетованої реклами, або як ще прийнято в народі говорити - таргетингу.

Цілі таргетованої реклами

Головна мета таргетингу - донесення інформації і комунікація з рекламою.

Кожен маркетолог або власник бізнесу в кожному конкретному випадку сам визначає мету таргетованої реклами. Але, рекламні системи будь то Google, Facebook або Instagram трохи змінили розуміння цілей і шаблонізували їх під замовників:

  • охоплення;
  • залученість;
  • ліди;
  • трафік;
  • підписка на сторінку;
  • конверсії;
  • продажі товарів з каталогу;
  • ...та інші.

В подальшому, особиста справа кожного, як він застосує дані інструменти і які висновки побудує. Специфіка кожної цілі з назви максимально зрозуміла.

Цільова аудиторія і її визначення

Цільова аудиторія - це певна кількість користувачів зі схожими заданими характеристиками.

Визначають цільову аудиторію при розробленні продукту або послуги, оцінюючи співвідношення всіх якостей і очікуваних переваг ринку споживачів.

Вже після запуску продукту встановлюють таргетоване просування на конкретну цільову аудиторію за допомогою можливостей рекламних систем, а саме: зазначенням інтересів, віку, статі, територіального розташування користувача, мови спілкування та інших характеристик. Далі - аналітика, висновки, коригування стратегії.