1 березня 2018 року сталося те, чого ми чекали багато років - Google анонсував запуск Merchant Center і Google Shopping (гугл шопінг) в Україні. Це нове покоління просування в контекстній рекламі в Україні, яке відкрило масу переваг для інтернет рітейлу і вже успішно працює на прикладі багатьох інернет-магазинів.
Google Shopping - реклама товарів інтернет-магазинів, на всіх можливих майданчиках Google, починаючи від пошуку і закінчуючи YouTube.
В гугл шопінг рекламуються товари з зображеннями, зазначенням цін і короткого опису з переходом в картку самого товару, що забезпечує максимальну конверсію для інтернет-магазинів.
Запуск гугл шопінг складається з декількох етапів:
- Налаштування Merchant Center;
- Підготовка сайту;
- Створення торгової кампанії в Google Ads.

Merchant Center
Це система електронної консолідації товарів, яка одночасно їх імпортує з сайту і експортує в Google Ads для подальшої реклами з індивідуальними настройками в абсолютно новий продукт Google - маркетплейс Google Shopping (Гугл Покупки).

До сьогоднішнього дня ми підвантажували товар безпосередньо в Google Ads через фід електронних таблиць. Тепер це можна зробити через гугл Мерчант. Навіщо?
👉 З'являється більше можливостей підвантаження інформації про товар - бренд, модель, наявність, акція, дата завершення акції, рейтинг, наявність відгуків і так далі;
👉 Відкриті сучасні способи підвантаження, починаючи від простого Excel, закінчуючи форматами xml, скачуванням з сервера або навіть API;
👉 Нова інформація про статистику кліків по товарах, чого раніше не було + інформація про їхню ефективність - CTR, конверсія, поведінка на сайті;
👉 Синхронізація з Google Ads (Google Реклама);
👉 Створення кампаній нового типу – торгові кампанії або Google Shopping з детальною статистикою по товарах і розміщенням товарних оголошень в пошуку гугл, що раніше можна було тільки в контекстно-медійній мережі. Це повний аналог динамічного ремаркетингу, тільки вже з реалізацією на пошуку;
👉 Розміщення товарів в новому маркет плейсі - Google Покупки (раніше були доступні тільки авіаквитки, тепер є "гугл покупки", в яких сконцентровані товарні пропозиції інтернет-магазинів).
Так це виглядає "вживу" в наших вже робочих проектах:


Підготовка сайту для Google Shopping:
Головне правило модерації в Merchant Center - користувач повинен мати можливість замовити товар онлайн, оплатити онлайн і отримати товар у двері, не виходячи з дому.
Саме тому, рекомендації по кожному сайту - це індивідуальний список, згідно з уже наявних характеристик сайту. У деяких випадках, це просто необхідність зробити XML фід, в інших додати онлайн оплату, в третіх робота з доставкою і правами покупця
Для запуску торгових кампаній з Merchant Center в Google Shopping в Україні Вам необхідно:
👉 Google Ads (Google Реклама);
👉 Google Merchant;
👉 Можливість експорту товарів з інтернет-магазину в Google Таблиці або файл XML;
👉 Звернутися до нас.
Далі вже починається наша робота. Ми маємо великий досвід з подібними операціями, так як реалізовували динамічний ремаркетінг ще тоді, як він тільки з'явився, в обхід наявності Google Merchant в Україні. Зараз все більш прозоро, консультативно і інформативно. За місяць запуску Google Shopping в Україні ми реалізували вже близько 10-и проектів і готові надати допомогу і Вам!
В силу реалізації безлічі проектів, ми записали оглядове відео про те, як запустити рекламу в Google Shopping і пройти модерацію в Merchant Center. Рекомендуємо до перегляду!
Якщо Ви вже працюєте з Google Shopping (гугл шопінг), є кілька ділових рекомендацій, які Ви можете побачити і почути тут:
Якщо Ви вже працюєте з Google Shopping (гугл шопінг), є кілька ділових рекомендацій, які Ви можете побачити і почути тут:
Ринок постійно змінюється в силу постійно зростаючої конкуренції, те ж саме відбувається і з Google Shopping. Саме тому, ми регулярно записуємо відео з Google Shopping (деякі зняті недавно, в 2020 році, але поради залишаються актуальними):
Завдяки цьому можна робити рекламу всього асортименту інтернет-магазину без створення груп оголошень і найголовніше з цільовим трафіком ціною від 1 копійки. Скористайтеся цим, поки є можливість і конкуренція невисока.
У 2020-му році відкрилася можливість робити безкоштовні оголошення в Google Shopping, які отримали трансляцію в пошуковій мережі Google, маркетплейсі Shopping і всіх продуктах партнерської мережі Google Ads, крім зовнішніх партнерських сайтів Google Ads.
Додатково, вже відкрилися можливості реклами з установкою рентабельності продажів інтернет-магазину. Про це вже в реальному спілкуванні, після аналізу Вашого інтернет-магазину.
Тут Ви також можете знайти актуальні тренди Google Shopping на 2021 рік та інші поради по просуванню інтернет-магазина.
І про оновлення Merchant Center, торгових кампаній в Google Ads у 2021-му році:
І про оновлення Merchant Center, торгових кампаній в Google Ads у 2021-му році:
Найчастіші питання по Google Shopping:
✔ Яка ціна за клік в Google Shopping?
⭐ При старті в 2018-му році ціна за клік була від 0,01 грн., зараз вона стрімко зростає, і в деяких нішах, вже буває вище ніж в пошуку.
✔ Яка конверсія і ціна замовлення?
⭐ Все залежить від ніші, конкурентоспроможності Вашого товару на ринку.
✔ Скільки товарів можна рекламувати?
⭐ Від 1 і до нескінченності.
✔ Як прописати ключові слова?
⭐ Назви товарів це є ключові слова, + словоформи і додаткові слова від них.
✔ Що робити, якщо немає програміста для фіда?
⭐ Шукати готові варіанти для CMS. Або створити фід з Excel, ми допоможемо.
✔ Google Shopping послуг це реально?
⭐ Так! У нашій практиці таке є.
✔ Яка швидкість запуску?
⭐ Модерація Merchant Center до 3-х робочих днів, модерація торгових кампаній до 2-х робочих днів.