Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Ремаркетінг Google Ads

Переслідуючі банери, наздоганяюча реклама - це все ремаркетінг. Звідки дує вітер і навіщо цей вид реклами, обговоримо це тут.

Зайдемо здалеку. Конверсія нових і повертаних відвідувачів: згідно глобальної статистики повертані відвідувачі більш схильні до конверсії, ніж нові мінімум на 20-30 %. Чому? Користувач подумав, порівняв аналогічні пропозиції, настав час задоволення потреби і зробив покупку. Пошукові системи скористалися даним фактом і запропонували своє рішення - стимулювати повернення відвідувачів за допомогою реклами, або так званим ремаркетингом. Такі банери як нижче, Ви напевно бачили не раз. Вони повсюди в інтернеті.

Ремаркетінг

Ремаркетінг - це реклама, яка показується відвідувачам, що заходили раніше на сайт рекламодавця. Google Ads називає цю рекламу ремаркетингом, а Yandex Direct - ретаргетінгом.

На практиці ми бачимо саме різне використання ремаркетингу, аж до абсурду - ви вже купили товар, а він Вас переслідує ще довгий час. Давайте позначимо найважливіше для такої кампанії.

Визначальні фактори правильної стратегії ремаркетингу:

  • Терміновість задоволення потреби. Є товар який потрібен вже зараз (наприклад, евакуатор, я думаю не потрібно, щоб його реклама наздоганяла протягом 30 днів). А є товар, покупку якого користувач планує завчасно (наприклад, тур до Туреччини - тут користувач буде порівнювати безліч варіантів і є сенс робити ремаркетінг).
  • Повторні покупки. Товар разовий - в більшості випадків не наздоганяємо (можна, тільки за умови необхідності розвитку "сарафанного радіо"). Товар купується регулярно - запускаємо ремаркетинг для стимулювання до наступної покупці.
  • Інфопривід. Дістала реклама просто заради реклами, правда? Так, рекламодавці часом не замислюються, що не викликають інтересу до своєї пропозиції, а користувачі просунулися вже набагато далі. Звідси висновок - потрібно стимулювати інтерес привабливою пропозицією. Це може бути: акція, нестандартна пропозиція, новинки, розпродаж і так далі.
  • Час дозрівання клієнта. Як ми і писали вище - евакуатор тут і зараз, а ось тур до Туреччини, наприклад, мінімум 30 днів. Тому для туру можна сміливо планувати кампанію на 30 днів.
  • Сегментація відвідувачів. Не потрібно наздоганяти всіх поспіль. Чому? Це гроші і крапка. Проводьте аналіз своєї аудиторії, їх інтересів і потреб, а лише потім приймайте рішення.

Це лише основа основ, яка може бути корисною Вам. Кампанія ремаркетингу входить в пакет послуг контекстної реклами, яку ми надаємо на професійному рівні нашим клієнтам. Потрібна буде допомога - телефонуйте, пишіть! Ми завжди тут!