Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Моделі атрибуції та багатоканальні послідовності в Google Analytics

Одна з найбільших помилок інтернет-маркетологів - аналізувати рекламні канали тільки за останнім кліком. Про що ми? Читайте далі.

👉 Як аналізувати точну ефективність каналів?

👉 Що таке моделі атрибуції?

👉 Що таке багатоканальні послідовності?

👉 Як не допускати глобальних помилок просування?

Про все це поговоримо сьогодні.

Отже, давайте відразу розберемося, як працюють звіти Google Analytics.

Звіти Google Analytics в версії Universal Analytics за замовчуванням працюють з моделлю атрибуції за останнім кліком. У Google Analytics 4 цей атрибут надбудовується, іншими словами модель можна змінювати.

Що означає за останнім кліком?

Цільова дія або конверсія зараховується за каналом, який був останнім перед її здійсненням.

Алгоритм обліку цільової дії від першого відвідування до скоєння конверсії прийнято називати моделлю атрибуції.

Розрізняють декілька типів атрибуції:

1атрибуция по последнему клику

За останнім кліком.

100% цінності присвоюється останньому каналу взаємодії.

2атрибуция по последнему непрямому клику

За останнім непрямим кліком.

Конверсія зараховується за передостаннім каналом, який привів до конверсії.

3атрибуция по последнему клику в Google Рекламе

За останнім кліком в Google Рекламі.

Присвоюється 100% цінності останньому кліку з Google Реклами, який привів до конверсії.

4атрибуция по первому клику

За першим кліком.

Конверсія зараховується за каналом, який був першим в знайомстві клієнта з сайтом.

5атрибуция по линейной модели

За лінійною моделлю.

Цінність каналів розподіляється рівними частками в комунікації від знайомства клієнта до здійснення конверсії.

6атрибуция с учётом давности

З урахуванням давності.

Цінність розподіляється між каналами по наростаючій від знайомства до скоєння конверсії.

7атрибуция на основе позиции

На основі позиції.

Першому і останньому каналу зараховується 40% цінності, а проміжним каналам відсотки, що залишилися.

У практиці моделей атрибуції 8, але реально працюючих і корисних ми виділяємо ці 7.

Практично, порівняти дані за моделями атрибуції можна в наступних звітах Google Analytics:

данные по моделям атрибуции

Для чого було придумано моделі атрибуції?

Моделі атрибуції було придумано для більш всебічного аналізу ефективності рекламних каналів, розуміння непрямого впливу каналів на здійснення тих чи інших конверсій.

Так, саме так. Якби не було розуміння ефективності того чи іншого каналу в процесі дозрівання клієнта, багато хто б виключали більшість реклами і колесо рекламної активності рано чи пізно було б зупинено.

Власне, саме тому розробники передбачили звіт про багатоканальні послідовності.

Багатоканальні послідовності - візуальний звіт комунікації користувача через різні канали з сайтом від моменту знайомства до скоєння конверсії.

Приблизно, даний звіт виглядає так:

Многоканальные последовательности

Даний звіт має кілька надбудов:

  • вибір конверсій що аналізуються;
  • кількість каналів обліку;
  • час аналізу;
  • вибір типу рекламного трафіку;
  • додаткові фільтрації.

Здійснюючи конкретну фільтрацію, Ви отримуєте максимально точне розуміння про ефективність каналу:

эфективность канала конверсии

Всім інтернет-маркетологам рекомендується ознайомитися з даними звіту, щоб не допускати помилок в комплексному просуванні і контекстній рекламі.

Сподіваємося ця стаття про суху теорію веб-аналітики була для Вас не сильно нудною, а може навіть пізнавальною. Будемо раді зустрітися з Вами ще.