Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Ведення і супровід контекстної реклами

Одне з найбільш частих питань підприємців, які вперше стикаються з контекстною рекламою - скільки коштує налаштування.

Разове налаштування можливе, але не завжди ефективне, так як ефективність вимірюється з плином часу при конкретних зусиллях і зіставленні даних.

Контекстна реклама - це динамічна система, яка вимагає постійного оперування даними та прийняття оперативних рішень.

Крім того, це інструмент, який потребує постійного ведення і супроводу профільними фахівцями, так як в одиницю часу відбувається конкретна витрата коштів, що надає певні ризики підприємству.

Кілька аргументів про сказане:

Аукціони кожну хвилину

При кожному показі оголошення спрацьовує аукціон, виграш в якому здійснюється на основі безлічі керованих даних: ставки, бюджети, показники якості, статус оголошення і так далі.


Нові гравці на ринку

Регулярно на ринок виходять нові гравці зі своїми унікальними пропозиціями, одночасно підвищуючи ставки аукціонів. Так як, щоб отримати нових гарячих клієнтів їм необхідно бути вище за інших.


Активність конкурентів

Нові гравці зазвичай мають низьку схильність споживання, постійно влаштовуючи різні акції, безкоштовності і модифікації товарної пропозиції.


Інновації та імплементації

Кожні 2-3 тижні Google випускає різні поновлення в рекламі, які необхідно імплементувати.


Робочі практики на ринку

Ринок інструментів постійно "викочує" нові інструменти просування, з яких тільки 10-15% ефективні. І це факт. Правило Парето працює і тут. Необхідно чітко розуміти, що використовувати для витрачання грошових коштів, а що ні.


Системний контроль

Жодна людина не має фізичної можливості контролювати всі процеси контекстної реклами в режимі онлайн.

Саме тому, наше агентство розробило власну систему контролю і управління параметрами контекстної реклами з частотою обробки даних на рівні кожної години так, як того вимагають завдання.


Якщо подивимося на менеджмент організацій, то побачимо 3 головні складові:

  • організація;
  • управління;
  • контроль.

Так і має працювати кожен процес, в тому числі ведення і супровід контекстної реклами, що в свою чергу вимагає значних витрат часу, профільних знань і системи координації.

Як бути?

👍 Довірче управління в руках агентства

Звичайно, є ризики потрапити в "неправильні руки", але якщо Ви потрапили в "правильні" - це того варто.

Чому саме агентство?

👍 Консолідований досвід управління даними і системний підхід

Ця відповідь говорить багато про що, так як саме агентства стикаються з системними проблемами і як ніхто шукає системні рішення. Принаймні у нас це так.

Ціни на ведення реклами і що сюди входить

  • Ціна на ведення контекстної реклами формується виходячи з регламенту робіт і обсягу аккаунта.
  • "Що входить" - також формується від потреб бізнесу клієнта. У кожному проекті завдання індивідуальні.

Підводні камені у агентств:

  • Ні в якому разі не погоджуйтесь на безкоштовне ведення реклами. В підсумку клієнтові не нададуть доступ до акаунту і не відкриють повної картини фінансових витрат.
  • Уточнюйте приналежність акаунта. Було кілька випадків, коли клієнти приходили на аудит, а доступ до акаунту їм не віддавали, мовляв акаунт це інтелектуальна власність агентства і це було прописано в договорі.

На жаль, на кожному ринку є непорядні гравці. Звертаємо на це Вашу увагу, так як з такими проблемами до нас неодноразово приходили потерпілі.

Наша відмінність від більшості "схематозників" - орієнтація на довгострокове співробітництво і досягнення максимальної взаємної ефективності.

Додатково, Ви можете подивитися відео на дану тематику:

За більш детальною інформацією звертайтеся за контактами агентства.