Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Аналіз зворотних посилань на сайт

Якщо Ви читаєте цю статтю, то Ви напевно зіткнулися з питанням аналізу зовнішніх посилань на сайт та отриманням підозр на відсутність зростання сайту у видачі у зв'язку з неякісним зовнішнім середовищем Вашого сайту.

Є безліч сервісів, які буквально за 5 хвилин нададуть Вам інформацію про зворотні посилання на Ваш сайт. Але вони не мають одного!

☝ Ручного аналізу на основі досвіду та вироблення рекомендацій для покращення ситуації.

Саме цим і відрізняється наш аудит зовнішньої маси посилань від результатів обробки автоматизованими сервісами всього за 30 у.о.

Так, за 30 у.о. можна отримати інформацію, але це все одно, що сісти за кермо автомобіля і не вміти водити, і не знати, що означає кожна кнопка.

автоматизированные сервисы анализа обратных ссылок

Ви напевно відвідали вже такі сайти як Serank, Ahrefs, Semrush і т.д., але це Вам нічого не дає. Саме тому ми вивели цю послугу в аудит.

Отже, що входить до ручного аудиту зовнішніх посилань:

  • робота з платними сервісами з отримання інформації про посилальну масу (оскільки у відкритому доступі такої інформації немає);
  • ручний аналіз цитування сайту;
  • аналіз показників у Google Search Console;
  • аналіз якісних показників посилальної маси (спамність, варіативність, трастовість, динамічність і т.д.);
  • виявлення неякісних беклінків;
  • формування звіту про фактичну ситуацію з рекомендаціями щодо лінкбілдингу.

Аудит зовнішніх посилань - це ручний аналіз посилальної маси на предмет якісних і кількісних показників з розподілом у динаміці та структурі.

Навіщо ж проводити аудит?

Все досить просто. Пошукові машини, зокрема Google, нервово реагують на наступні ситуації із зовнішніми посиланнями на сайт:

👉 різкий приріст або спад зовнішніх посилань;

👉 перегрітий комерційними запитами анкорний лист;

👉 велика частка неякісних посилань;

👉 активність після тривалого застою;

👉 відверто покупні посилання;

👉 посилання з сітки сайтів;

👉 і так далі.

У підсумку це виливається у:

👉 заниження рейтингів сайту;

👉 відсутність зростання сайту у видачі при активній роботі.

Як би це банально не звучало, але посилання сьогодні ще працюють і значно впливають на ранжування сайту. Саме тому аналіз та аудит зовнішніх посилань залишається актуальним.

❗Можна робити масу дій, але це не буде ефективним, оскільки посилальний фактор тягне вниз Ваш сайт.

низкая эффективность без аудита обратных ссылок

В результаті аудиту посилань Ви отримуєте:

  • документ з детальним розбором ситуації;
  • рекомендації щодо покращення стратегії лінкбілдингу;
  • у проблемних випадках - рекомендації щодо відхилення посилань для виведення з фільтрів.

Інформації багато, тому тут всього не перерахувати. Якщо у Вас виникли запитання, звертайтесь за контактами агентства або заповніть заявку нижче.