Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Електронна торгівля Google Analytics

Реклама повинна бути не просто рекламою, а генеруючим прибуток заняттям!

Як визначити яка реклама приносить найбільше продажів? Як визначити куди інвестувати, а куди зупинити вкладення? Досить просто і реально з правильно налаштованою електронною торгівлею Google Analytics - в звіти будуть довантажуватися фінансові дані продажів сайту.

электронная торговля google analytics

На які питання нам відповість електронна торгівля в просуванні інтернет-магазину:

  • фінансова віддача від кожного джерела трафіку на сайт;
  • деталізація продажів по рекламним кампаніям, групам оголошень, ключовим словам;
  • зіставлення витрат на контекстну рекламу з реальними продажами;
  • виявлення часу прийняття рішення + кількість скоєних сеансів до покупки;
  • середній чек, конверсія, планування масштабування реклами;
  • розширення стандартних звітів про трафік на сайт.

Приклад звіту за джерелами трафіку з електронною торгівлею:

отчет электронной торговли

Більш детальні дані можна отримати при складанні комбінованих звітів.

Як налаштувати електронну торгівлю всього за кілька кроків:

1

На сторінці подяки за замовлення розмістіть код скрипта, який буде відправляти дані успішного замовлення в Google Analytics


<script>
dataLayer = [{
    'transactionId': '1234',
    'transactionAffiliation': 'holostenko.ua',
    'transactionTotal': 11.99,
    'transactionTax': '1.29',
    'transactionShipping': '5',
   'transactionProducts': [{
       'sku': 'DD44',
        'name': 'T-Shirt',
        'category': 'Apparel',
        'price': 11.99,
        'quantity': 1
   }]
}];
</script>

Для нового Google Analytics 4 код буде трохи іншим


<script>
dataLayer.push({
  'event': 'purchase',
  'ecommerce': {
    'purchase': {
      'transaction_id': 'T12345',
      'affiliation': 'holostenko.ua',
      'value': '35.43', 
      'currency': 'UAH',
      'items': [{
        'item_name': 'Triblend Android T-Shirt',
        'item_id': '12345',
        'item_price': '15.25',
        'item_brand': 'Google',
        'item_category': 'Apparel',
        'quantity': 1,
      }, {
        'item_name': 'Triblend Android T-Shirt',
        'item_id': '12345',
        'item_price': '15.25',
        'item_brand': 'Google',
        'item_category': 'Apparel',
        'quantity': 1
      }]
    }
  }
});
</script>

Якщо Ви реалізуєте через Tag Manager, то:

  • встановіть цей код над кодом Tag Manager на сторінці успішного завершення замовлення;
  • в Tag Manager створіть тег Google Analytics з типом відстеження «Транзакція» (для Google Analytics 4 - «Подія з покупкою») і тригер спрацювання на урл сторінки успішного завершення замовлення.

У код по змінним підтягуємо наступні дані (поля червоним шрифтом - обов'язкові):


transactionId – ідентифікатор транзакції;
transactionTotal – загальна сума транзакції;
transactionAffiliation – назва магазину де було здійснено продаж;
transactionTax – сума податку;
transactionShipping – вартість доставки;
transactionProducts – описує товари в транзакції:
  1. sku – артикул товару;
  2. name – назва товару;
  3. category – категорія, тип або вид товару;
  4. price – ціна;
  5. quantity – кількість.

Для Google Analytics 4 використовуються наступні змінні:


transaction_id – ідентифікатор транзакції;
value – сума транзакції;
item_name – назва товару;
item_id – id товару;
item_price – ціна;
item_brand – бренд товару;
item_category – категорія товару;
quantity – кількість.
2

В Google Analytics: Адміністрування ➔ Подання ➔ Налаштування електронної торгівлі ➔ ввімкніть електронну торгівлю.

Готово! Як перевірити працездатність?

Зробіть тестове замовлення і перевірте html код сторінки подяки замовлення, якщо код підвантажився, то найближчим часом зайдіть в Google Analytics і перевірте інформацію про транзакції за сьогодні. Тепер у Вас в звітах, там, де конверсії буде окрема опція - електронна торгівля.

Електронна торгівля на OpenCart

Электронная торговля на OpenCart

OpenCart - одна з найпоширеніших CMS для інтернет-магазинів. За безліччю звернень ми виявили складнощі в реалізації наших технічних завдань, так як необхідно працювати з розділом "head", який єдиний для всього сайту.

Деякі маркетологи, через незнання рекомендують робити передачу даних Data Layer через подію "purchase", яка насправді йде від розширеної електронної торгівлі і може створити неоднозначну статистику.

Саме тому, для OpenCart ми розробили плагін імплементації електронної торгівлі, що значно спрощує реалізацію. Від Вас необхідний буде доступ в адмінку, фтп, аналітику і тег менеджер.

Якщо замовлення обробляється на одній сторінці або в «1 клік», то:

  • код відправки транзакції повинен бути активований при вдалому надсиланні форми - або через тригер спрацьовування відправки форми, або програмним шляхом активацією скрипта при відправці форми.

Якщо Вам необхідна допомога в налаштуванні електронної комерції для ефективного просування інтернет-магазину - ласкаво просимо, ми надаємо послуги аналітики сайту на якісному рівні.

Додатково, ми відкрили опцію розширеної електронної торгівлі, що дозволяє побудувати системну воронку продажів, проаналізувати ефективність кожного товару в інтернет-магазині і зробити конкретні висновки. Нам необхідний буде Google Tag Manager і технічна підтримка сайту з вашого боку.