Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Моніторинг контекстної реклами

Враховуючи досвід агентства, коли в підпорядкуванні більше 250 акаунтів, неможливо побудувати роботу без грамотного моніторингу контекстної реклами. Жоден фахівець не зможе одночасно перебувати в безлічі акаунтів онлайн і відслідковувати показники синхронно.

Вбудована автоматизація ставок в Google Ads, правила, бюджети, все це не вирішує всієї широти питань ведення рекламних кампаній, синхронізуючи з потребами бізнесу. Бізнес, найчастіше, має дещо інші і більш розширені пріоритети, ніж це надає вбудований функціонал.

Саме тому стає актуальним незалежний моніторинг, імітація масштабного ручного управління з елементами штучного інтелекту, або кажучи нашою внутрішньою мовою - алгоритмічне управління і контроль частіше, ніж це може робити людина.

Приватний, незалежний моніторинг і управління контекстною рекламою.

Так, реалізувати це досить складно, але необхідно для акаунтів певного типу.

✔ Що має на увазі під собою моніторинг контекстної реклами?

⭐ Системне стеження за конкретними показниками в динаміці. Частота контролю і визначальні показники.

✔ Що це можуть бути за показники?

⭐ Починаючи від суми витрат в день, закінчуючи ціною за клік, власне будь-який кількісний або якісний показник контекстної реклами.

✔ Навіщо потрібен моніторинг?

⭐ Своєчасне реагування на дисбаланси показників, заміна людськго контролю машиною.

✔ Які інструменти моніторингу існують?

⭐ Вбудовані правила, скрипти Google Ads. Інших немає.

✔ Якими системами моніторингу реклами володіємо ми?

⭐ Готові, вже написані пакетні рішення. Є список того, що потрібно контролювати по кожному аккаунту + є кастомні розробки для корпоративних клієнтів.

Це не просто повідомлення, це вже самодостатня система, самостійно приймаюча рішення.

✔ Коли і для кого моніторинг актуальний?

⭐ Для робочих акаунтів з великою кількістю операцій.

Сам по собі моніторинг має на увазі машинний контроль, який виключає "людський фактор" в плані помилок.

Наші можливості моніторингу відкриваються тільки корпоративним клієнтам, які в більшості випадків, в силу обсягу даних в акаунті не зможуть обійтися без точної автоматизації та системного моніторингу ведення рекламних кампаній.

Резюмуючи вищесказане варто відзначити, що впровадження моніторингу показало себе як гідний метод контролю витрат і ефективності рекламного кабінету.

Імовірність помилок пов'язаних з перевіркою великого обсягу даних, а також неправильних розрахунків, наприклад, ціни кліка, кардинально знижується, тим самим підвищуючи віддачу від рекламних кампаній при витраті коштів, порівнянних з попередніми періодами контролю кампаній вручну.