Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Як казав один із фахівців, "Наскрізну аналітику в Google Analytics можна налаштувати всього за 5 хвилин". Мовляв, для цього треба:

  • відкрити Google Analytics;
  • відкрити 2 вікна;
  • подивитися в монітор.

То був сарказм... А тепер серйозно!

Наскрізну аналітику в Google Analytics можна налаштувати при доскональному розумінні основ Client ID, обліку подій в динаміці користувача, синхронізації з системою CRM і Call Tracking. Важко, але можливо.

Приблизно це має виглядати, як повна синхронізація дій клієнта, від першого дотику до отримання коштів від нього, з проміжними діями. Готового рішення немає, модуля, коду, галочки теж немає. У Google Analytics це налаштовується кастомно, індивідуально під кожен проект + йде пряма прив'язка до бізнес-процесів і CRM системі компанії. Спробуємо зробити невеликий огляд, щоб у майбутньому при Вашому зверненні говорити однією мовою.

Отже, що необхідно для старту в цьому напрямку?

👉 Трекінг першого дотику з ідентифікацією Client ID та його експортом до CRM системи з цього ж ID;

Client ID (Anonymous Client ID) - унікальний ідентифікатор користувача, прив'язаний до cookies і синхронізований всередині Google Analytics за даними користувача. Простіше кажучи, це є унікальним ID користувача всередині Google Analytics.

👉 Ведення клієнта в CRM системі з прив'язкою до Client ID від першого дотику до здійснення угоди;

👉 Можливість надсилати Get або Post запити із сервера Вашої CRM системи в Google Analytics з урахуванням вже наявного Client ID. Як правило це робиться за допомогою Measurement Protocol.

Логіка дій має такий вигляд. Заглиблюватися в деталі абсолютно безглуздо, тому що у кожному проекті свої бізнес-процеси та логіка обробки клієнтів та замовлень. У результаті, коли все налаштовано, у звітах це може виглядати приблизно так:

Сквозная аналитика

Перший дотик, укладення договору, угода, отримання коштів. Все окремо вивантажується в Google Analytics.

За більш детальною інформацією звертайтесь за контактами агентства.