Які б посилання Ви не мали на сайті, якщо він не оптимізований, Ви не доб'єтеся успішних результатів просування.
- Євген Холостенко
Якщо говорити про органіку в сучасних реаліях, то це комплексна копітка робота над просуванням сайту в мега конкурентному середовищі, яка може принести досить хороший трафік на сайт за вартістю, який в перерахунку може бути дешевше, ніж з контекстної реклами (але це не підстава не розглядати платну рекламу, у кожного потоку трафіку своя стратегічна мета).
Що для цього необхідно, з чого почати?
Після того, як Ви або Вам створили сайт, необхідно в першу чергу провести внутрішню оптимізацію сайту, щоб успішно відправити сайт на індексування в пошукові системи і надалі просувати по seo.
Внутрішня оптимізація сайту – комплекс робіт над сайтом, спрямованих на приведення у відповідність параметрів сайту з внутрішніми факторами ранжирування пошукових систем.
Фактори ранжирування – це закони, алгоритми за якими пошукові системи ранжирують сайти.
Параметри сайту – якісні та кількісні показники, які відображаються в багатьох пунктах сайту, які оцінює пошукова система відповідно до факторов ранжування і конкуренції в цій ніші.
Все так складно?
Так! Факторів ранжирування більше 100, плюс ще необхідно враховувати фактор конкуренції і закони її розвитку в конкретній ніші.
Внутрішня оптимізація спрямована на роботу з:
- мета тегами;
- заголовками;
- текстами;
- системою URL-адрес;
- технічними параметрами сканування і так далі.
Повторимося - не просто наповнення, а відповідно до пошукових систем по конкретним законам, щоб пошукова система розташувала в результатах пошуку необхідне нам ключове слово або сторінку.
Що ми пропонуємо?
А. успішну індексацію
Б. стратегічний розвиток сайту
Досвід.
Ми працюємо як з маленькими сайтами, так і з великими, наприклад в 50 000 товарів, розділеними на субдомени, як в найбільших інтернет-магазинах світу.
Для початку діалогу відправте заявку або зателефонуйте нам +38 096 558 75 14