Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Пошукова реклама

«Показувати рекламу в той момент, коли ваші клієнти шукають ваш товар або послугу» - основна ідея ефективної пошукової реклами. Пошукова реклама - інструмент, який неодноразово довів свою результативність. Скажемо більше - рівних по ефективності цьому виду реклами на даний момент все ще немає.

пошукова контекстна реклама

Комусь може здатися, що пошукова реклама - це просто. Те, що зрозуміло і подобається, можна використовувати, а що не подобається або не зрозуміло - проігнорувати. Насправді в пошуковій контекстній рекламі важливо все, що ви бачите і навіть те, що приховано від недосвідченого погляду, оскільки існує тонка грань між збитком і прибутком.

Ціна кліка досить висока, трафіку багато, він не завжди потрібної якості, поведінкові характеристики, синхронізація з аналітикою, конверсія, активність конкурентів. Звідси і колосальні зливання бюджету, швидка розтрата грошей і нульовий відгук. У кожному напрямку десятки чинників і параметрів, які потрібно вміти співвіднести, щоб досягти максимального результату. Тут не може бути ставок на удачу, тут може впоратися тільки професіонал. І саме професійну допомогу ми вам і пропонуємо.

Поисковая реклама

Що являють собою показники якості пошукової реклами:

Трафік

Трафік

Трафік - голова всьому. Від нього залежить те, наскільки ефективною виявиться вся рекламна кампанія. Тут важливо не тільки кількість, але і максимальна якість трафіку. За цими параметрами потрібен постійний контроль. Одна помилка в операторах або первісна помилка в структурі аккаунту призведе до втрати якості контекстної реклами, як наслідок ви отримаєте конкуренцію груп між собою, нецільовий трафік і так далі.


Оголошення

Оголошення

Оголошення завжди впливають на цільову аудиторію з якої і складається якісний трафік. Головними критеріями ефективності оголошень вважаються: видимість, обсяг, актуальність, вигідність, резонансність.

  1. Щоб забезпечити оголошенням добру видимість і обсяг, необхідно на повну потужність використовувати розширення Google Adwords і Yandex Direct. Це дозволить максимально вигідно зайняти місця.
  2. Оголошення повинно бути максимально актуальним для користувача, щоб стимулювати клік. Актуальність може вимірюватися межами міста, певною датою, акцією, уточненням проблеми і так далі. Варіантів безліч, тому робота над визначенням потреб цільової аудиторії така ємна і копітка.
  3. Вигідність та резонансність - те, що має відрізняти вас від конкурентів. Ваша пропозиція має не тільки виділятися, але і відрізнятися за своєю суттю, якщо Ви зливаєтеся з натовпом, ефекту від контекстної реклами не буде. Ось тільки не кожен може самостійно виділити себе і переваги свого бізнесу. У цьому випадку правильно покластися на вміння і навички професіоналів в області контекстної реклами.

Пристрої

Пристрої

Ви здивуєтеся тому, що сьогодні далеко не всі сайти і онлайн-магазини зі стажем мають мобільну версію своїх майданчиків. А серед тих, у кого така версія є, чимало таких, які просто не працюють. Тим часом були і є ніші, в яких вигідно рекламуватися тільки на пристроях, а ще точніше - на конкретних пристроях. Наприклад, за нашою аналітикою власники пристроїв Apple - найлояльніша до конверсії аудиторія.


Конверсія

Конверсія

Кінцева конверсія - головний результат. Реклама заради реклами - вчорашній день, сьогодні всі рахують гроші. Тут важлива робота фінансового менеджменту і синхронізації клієнта з відділом продажів.


Висновки

Висновки

Щоб отримати максимальну ефективність від контекстної реклами, необхідно врахувати всі ризики і фактори, які впливають на неї. Одноразова настройка реклами, як і її безконтрольне використання, гарантовано призведуть до фінансових втрат і нульового результату. Довіртеся професіоналам. Зі своїми клієнтами ми працюємо максимально щільно, вчасно коригуємо рекламу, адаптуємо її до всіх сучасних змін на ринку.


І все таки може SEO? 

Станом на поточний рік - пошукова контекстна реклама у видачі забирає на себе 70% кліків, 30% на себе бере seo. Це підтверджено цифрами нашого агентства, а також офіційною заявою Google: 67% кліків забирають перші 4 позиції контекстної реклами. Але це не говорить про те, що seo не потрібно розвивати в силу декількох причин:

  • величезний фактор довіри серед клієнтів;
  • трафік по низькочастотних запитах (можна подолати проблему статусу "мало запитів" в Google Adwords);

Всі великі кампанії ми розвиваємо комплексно (і seo і контекст) для максимально повного охоплення потенційних клієнтів. Більш докладно про стратегії - телефонуйте, пишіть, чекаємо Вас з робочими рішеннями.