Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Торгові кампанії Google Ads

З появою Google Shopping став доступний новий тип реклами для інтернет-магазинів – торгові кампанії Adwords, які дозволяють рекламувати безпосередньо сам товар в пошуковій видачі і партнерської мережі Google Adsense.

Головні особливості:

👉 в пошуковій мережі показується не текстове, а товарне оголошення з ціною, картинкою і назвою;

Торгові кампанії Google Ads

Рівень залученості в товарне оголошення набагато більше, ніж в текстове, так як можна відразу подивитися пропозиції інтернет-магазинів без їх відвідування та витрат часу.

👉 доступна статистика про ефективність товарів – кліки, покази, CTR, конверсії, час перегляду і так далі;

Товарні оголошення

Можна вибудовувати цілі стратегії в залежності від багатьох характеристик товарів.

👉 можливість виділення конкретного сегменту товарів, які необхідно рекламувати;

Групи товарів

Це може бути категорія, наявність, статус, діапазон цін і так далі.

👉 немає необхідності вносити ключові слова – вони автоматично підтягуються з даних фіда товарів;

запити

Про ключові слова Ви дізнаєтеся за фактом роботи кампанії в статистиці аукціонів самої рекламної кампанії.

Для запуску торгової кампанії Adwords необхідно:

1. адаптація сайту для онлайн продажів;

Необхідно максимально підготувати сайт так, щоб людина могла зробити замовлення, оплатити карткою і отримати замовлення не виходячи з дому. Повною мірою онлайн магазин. Виходить так, що ринок ділиться на тих, хто може це зробити і вони йдуть далі, і на тих, хто не може цього зробити і залишається в стороні. Тому відразу придивіться до свого розробнику сайту, вимоги до модерації сайту в Merchant Center дуже строгі і жорсткі. Без проходження модерації, Ви не зрушите далі.

2. реєстрація і налаштування Merchant Center;

Найпростіший і зрозумілий крок, інтерфейс набагато простіше ніж Adwords, реєстрація Merchant Center відбувається тут. Вам необхідно буде заповнити всі дані про інтернет-магазин, підтвердити, що ви є власником, підвантажити логотипи і фид даних.

3. формування фіда товарів;

Файл даних про товар в спеціальних форматах, які вимагає Merchant Center. У більшості випадків це XML (для великих фідів) або Google Таблиця (для малої кількості редагованих товарів). Як тільки Ви завантажите фід, Ваш сайт відправляється на модерацію, яка триває до 3-х робочих днів. Якщо Ви її пройшли - створюєте торгову кампанію, якщо ні - виконуєте всі необхідні вимоги.

4. створення торгової кампанії в Adwords і запуск;

Покроково в теорії все просто, але в реальності виконати ці кроки самому досить складно, так як доведеться зіткнутися з усіма «підводними каменями» через незнання всіх практичних моментів. Саме в даному випадку приходимо на допомогу ми - експертні практики Adwords, проводимо Вас поетапно від ідеї до запуску торгових кампаній від А до Я.

З приводу ефективності торгових кампаній - можливо вони ще не набрали потрібних обертів в Європі і Україні, але в США інтернет-магазини витрачають на них 60% бюджету контекстної реклами, і напевно не дарма.

В силу реалізації безлічі проектів, ми записали оглядове відео про те, як запустити рекламу в Google Shopping і пройти модерацію в Merchant Center. Рекомендуємо до перегляду!

Якщо Ви вже працюєте з Google Shopping (гугл шопінг), є кілька ділових рекомендацій, які Ви можете побачити і почути тут:

Якщо Ви вже працюєте з Google Shopping (гугл шопінг), є кілька ділових рекомендацій, які Ви можете побачити і почути тут:

Сьогодні торгові кампанії це постійний тренд розвитку реклами в Google, так як дозволяє поєднати і візуальну і пошукову рекламу в одній кампанії. На даний момент вже відкриті можливості запуску рекламних кампаній з установкою рентабельності продажів інтернет-магазину. Для цього необхідно активно працювати з Google Shopping та Google Analytics. Про це в наступному абзаці.

Розумні торгові кампанії Google Ads

Нове рішення в сфері торгівельних кампаній Google Shopping. Кампанії, що поєднують в собі:

  • фінансову аналітику продажів в електронній торгівлі Google Analytics;
  • гнучке управління ставками;
  • орієнтацію на рентабельність продажів;
  • рекламу в пошуку і кмс;
  • аналітику користувальницьких імпульсів продажів.

Унікальне рішення, що поєднують в собі одночасну роботу всіх перерахованих вище факторів.

Основна перевага розумних торгових кампаній це робота з рентабельністю. Ставлячи конкретні параметри рентабельності, Ви страхуєте себе від фінансових ризиків і невиправданих витрат. В даному типі кампаній існує безліч тонкощів і деталей.

Більш докладно про розумні кампанії, Smart Bidding (кампанії з оплатою за конверсії) - відправляйте заявку і ми Вам зателефонуємо.