Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Реклама і просування додатків IOS, Android

Просування додатків - вузький і досить спеціалізований напрямок, на увазі специфіки застосування, аудиторії і досить високого порогу входу на ринок.

Основне завдання програми - вирішення проблем користувачів, спрощення комунікації з веб-сайтами, підвищення лояльності до діючих клієнтам. Це може бути: замовлення води, відправка пошти, замовлення квітів, таксі і так далі. Користувачеві не потрібно більше дзвонити, чекати на лінії, кожен раз вводити свої реєстраційні дані, а всього лише достатньо 1 раз встановити додаток і зробити кілька кліків.

Багато хто плутає мобільну версію сайту з додатком, і часто вважають, що мобільна версія сайту може замінити всі функції додатка. Але це не так. Основна відмінність додатка від мобільної версії сайту, це програмна частина, функціонал, можливість вирішення завдань на стороні власника пристрою. Як правило, додаток заточують під масові типові операції, які виникають щодня, що згодом дозволяє заощадити масу часу як власнику бізнесу, так і замовнику.

Колись компанія Google рекомендувала розробку додатків для компаній, у яких є більше 10 000 постійних клієнтів. Сьогодні, на практиці це число може бути набагато менше. Зустрічаються випадки, коли додатки розробляють при наявності вiд 3000 постійних клієнтів.

Отже, Ви розробили додаток. Що далі?

Як збільшити кількість завантажень додатка діючими і зовнішніми клієнтами?

Є 2 напрямки просування додатку:

1

Просування в органічному пошуку

Це просування на Play Market або App Store. Даний вид просування має ряд подібностей з seo-оптимізацією - позиція додатків у видачі обумовлена факторами ранжування.

Найпоширеніші чинники ранжирування додатків це:

  • назва;
  • опис;
  • категорія;
  • відгуки;
  • зміст відгуків;
  • кількість завантажень;
  • динаміка установок.

Дані параметри налаштовуються в облікових записах Play Market або App Store.

Коли Ви виконали оптимізацію, всіляку рекламу додатка на сайті і зовнішніх джерелах - є сенс спробувати рекламу додатка в Google Ads.

2

Платна реклама додатків в Google Реклама

2.1 Розміщується як розширення в пошукових оголошеннях. Посилання на додаток буде відображатися тільки при показі на мобільних пристроях і буде мати наступний вигляд:

Відображення посилання на додаток в мобільних пристроях

Користувач натискає на посилання додатка і відразу потрапляє в Play Market або App Store для завантаження додатка.

2.2 Пряма таргетована реклама додатка на мобільних пристроях:

Оголошення - починаючи від тексту, закінчуючи підвантаженням відео і складних оголошень HTML5. Відразу є можливість попереднього перегляду оголошення для різних мереж просування:

👉 пошук;

👉 контекстно-медійна мережа;

👉 YouTube;

👉 PlayMarket або AppStore.

Попередній перегляд оголошення

Додаєте оголошення і чекаєте модерацію до 48 годин.

Ставки. Сьогодні Google Реклама автоматично пропонує систему оплати за установку додатка, що досить зручно.

Важливо. Сьогодні Google дуже активно використовує машинне навчання в плані вивчення імпульсів конверсій. Рекомендована вартість установки конверсії в майбутньому буде базуватися від схильності клієнтів встановлювати Ваш додаток. Саме тому є сенс продумувати всі тонкощі заздалегідь.

Бюджети. Виставляються в залежності від Вашого маркетингового бюджету + реальної вартості установки додатка.

Таргетинг. Google Ads використовує автоматичний таргетинг на основі машинного навчання. Це не означає, що Ваша реклама буде показана першим зустрічним. Реклама буде показана на основі тематичних інтересів користувачів і історії скачування додатка. Саме тому аккаунт гугл реклама має бути синхронізований з Play Market і системою аналітики FireBase.

Після запуску реклами аналізуєте ефективність реклами і робите конкретні висновки.

В цілому - це основні, базові аспекти просування та реклами додатка на ІОС та андроїд. За більш детальною інформацією звертайтесь за контактами агентства.