Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Посилання rel=”nofollow / dofollow / noopener sponsored …”. У чому різниця?

Якщо Ви стикалися з SEO та закупівлею посилань, то напевно зустрічали такі терміни як: nofollow, dofollow, noopener sponsored та інші. Це статуси посилань для пошукових систем. Ви їх візуально не бачите, але у коді вони є. Розберемося у чому різниця та перевага кожного з них.

Отже, посилання в коді виглядає так:

<a href="https://адреса_посилання" rel="значення_атрибута">текст посилання</a>

Всередині кожного посилання є атрибут rel="значення_атрибута", який описує посилання для пошукових систем. Значення цього атрибуту може бути різним, залежно від призначення та походження посилання. Пройдемося за типами призначень посилань rel:

  • nofollow - статус, який забороняє пошуковим роботам перехід за цим посиланням, тобто забороняє індексацію.
  • dofollow - зазвичай цей статус не вказується, але він дає дозвіл на перехід за посиланням роботам та дозвіл до індексації.
  • noopener sponsored - статус, що вказує на те, що це посилання розміщено на платній основі (у документації Google не вказується, чи ходитиме по ній робот чи ні, але з досвіду багатьох фахівців - такі посилання не індексуються).
  • ugc - статус посилань, які залишають користувачі в коментарях або на форумах, посилання користувача. Такі посилання також не індексуються.
  • noopener - статус посилань, що відкриваються в новому вікні target=”_blank” та забезпечують безпеку відкриття посилання на рівні JavaScript. Такі посилання індексуються.
  • noreferrer - статус, який забороняє передачу інформації про джерело переходу. Користувачі, що переходять за таким посиланням, в аналітиці зараховуються, як по прямому переходу.

Це всі актуальні статуси посилань. Вони постійно доповнюються. Найновіший з них, це “noopener sponsored”. З його появою Google показав, як правильно розміщувати посилання в спонсорських статтях, що в результаті підвищує безпеку донора і не дає потрапити до списку лінків смітників.

Сподіваємося, що цей коротенький матеріал був для Вас корисним і будемо раді зустріти Вас ще на нашому блозі про інтернет-маркетинг.