Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Реклама у блогерів

Реклама у блогерів, це не означає просто проплатити розміщення свого товару в стрічці у відомої людини (хоча, і так теж можна), а насправді - це конкретний маркетинговий крок, спрямований на збільшення зустрічальності, лояльності і довіри серед клієнтів.

Основний сенс реклами у блогерів - прихований піар.

Викликати довіру через людей, які володіють великою популярністю. Скористатися цією популярністю окремих осіб за винагороду.

Кто такой блогер?

Хто такий блогер?

Відома особистість, лідер думок в конкретній області, що має довіру на рівні експерта серед підписчиків. Є різні блогери. Залежно від сфери популяризації, скільки сфер життя - стільки і видів блогерів. Хтось постійно подорожує, хтось розповідає про бізнес, хтось про ігри, музику, їжу ... Про що завгодно.

Цілі блогерів досить різні. Хтось просто популяризує себе заради визнання, комусь нудно, але в підсумку у більшості блогерів одна мета - зростання популярності з можливістю подальшої комерційної публікації інформації, тобто реклами.

Успішний блогер має високий рівень довіри серед підписчиків, що дозволяє йому публікувати інформацію про малознайомі товари або послуги, підвищуючи довіру до них, і тим самим стимулюючи імпульси споживчого попиту. Саме так і працює реклама у блогерів.

Реклама у блогерів плюси і мінуси

Плюсів достатньо багато, все не перелічити. Ось тільки деякі з них:

  • нове охоплення потенційних клієнтів з посиленою довірою;
  • додатковий канал зустрічаємості в інтернеті;
  • представлення товару або послуги в потрібному руслі.

Мінусів поки не виявлено.

Рекламні майданчики у блогерів

Як правило блогер представлений в декількох діджитал майданчиках. Але, в основному це: Instagram, FaceBook, YouTube. Найпопулярніші сьогодні - Instagram та YouTube.

площадки рекламы у блогеров

Показники ефективності

Будь-якого бізнесмена цікавить - "що я отримаю, оплачуючи рекламу". Точно ніхто не скаже, тому що багато чого залежить від рекламованого товару або послуги, наскільки це буде цікаво для аудиторії. Але, перед тим як замовляти рекламу, Ви повинні зробити аналіз метрик блогера, а саме:

  • підписчики;
  • географія підписчиків;
  • частота публікацій;
  • залученість публікацій (лайки, коментарі);
  • кількість і частота реклами;
  • прайс-лист цін.

Тільки консолідуючи і порівнюючи цю інформацію по різних блогерах, можна прийняти максимально ефективне рішення.

Реклама у блогерів в Києві, Україні

Реклама у блогеров в Киеве, Украине

Просування через блогерів - це не тільки популярний процес в Росії або будь-який інший країні світу. Сьогодні це вже працює як в Києві, так і в цілому по Україні.

Але, є один великий нюанс. В Україні блогери є не у всіх сферах. Або є, але не досить популярні. У цьому випадку доводиться брати більш відомих російськомовних міжнаціональних блогерів. При такому варіанті необхідно аналізувати географію підписчиків конкретного блогера. І якщо Україна займає вагому частку серед підписчиків, то варто розглядати такого блогера. Ми зіткнулися з таким випадком в тематиці дизайн інтер'єру.

Реклама у блогерів - ціни і винагороди

Ціни на рекламу можуть варіюватися від мінімуму до десятків тисяч доларів, в залежності від успішності. Для вибору найбільш оптимального рішення необхідно зайнятися пошуком блогерів, аналізом статистики та знаходження ринкової вартості, так як апетити у деяких блогерів можуть бути непорівнянні з одержуваним результатом. Власне, ці послуги ми і надаємо. Додатково надаємо послуги стратегічного планування реклами у блогерів, для отримання максимальної ефективності.

За більш детальною інформацією звертайтеся за контактами агентства або надсилайте заявку з коротким описом проекту.