Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Conversions API Facebook

Якщо Ви читаєте цю статтю, то Ви зіткнулися зі складнощами трекінгу подій Facebook Pixel та їх обліку на пристроях IOS 14+.

Про відстеження подій на пристроях IOS 14+ ми говорили раніше в нашій статті. А сьогодні ми поговоримо про паралельне відстеження подій через Conversions API.

Conversions API Facebook - це можливість передачі даних про події користувачів безпосередньо з сервера сайту в обхід браузера та заборони використання cookies.

Conversions API Facebook це доповнення трекінгу даних користувачів до Facebook Pixel, яке за фактом може зібрати дані, які не зібрав піксель через обмеження iOS 14+.

Facebook Pixel не доведеться видаляти, ці дві системи працюють паралельно. Однакові дані рекламний кабінет склеює і не допускає подвійного обліку. Мовою Facebook цей процес називають - дедуплікація. Власне, це основа. В інтернеті багато інформації на цю тему, але ми зібрали для Вас найголовніші моменти, тобто суть без бла-бла-бла. Як налаштувати та запустити.

Кроки налаштування API Conversions Facebook

1

Підключення API Conversions до Events Manager Facebook

Подключение API Conversions в Events Manager Facebook

У налаштуваннях подій вибираємо - Додати події 🠖 Використання API Conversions:

Использование API Conversions

Facebook запропонує Вам 2 варіанти налаштування:

👉 впровадити API вручну;

Якщо значення не встановлено, ці параметри не будуть обчислені.

👉 використовувати партнерську інтеграцію.

Варианты настройки API Conversions

Найлегший спосіб – використовувати партнерську інтеграцію. Розробники подбали про власників найпопулярніших платформ і написали готові рішення.

Партнерская интеграция API Conversions

Трохи про API Conversions через Google Tag Manager

Ми тестували варіант налаштування API Conversions через Google Tag Manager, абсолютно нічого складного. Будьте готові, що потрібно буде:

  • надати доступ до Tag Manager;
  • створити серверний контейнер;
  • опублікувати тег “Facebook Conversions API Tag”;
  • мати Google Analytics 4.

Приблизні кроки налаштування Conversions API через Tag Manager будуть виглядати так:

настройка Conversions API через Tag Manager

Що найнеймовірніше, те, що Facebook в даному процесі активно взаємодіє з тегами Google Analytics, хоча це 2 конкуруючі компанії.

Далі ми розглянемо варіант самостійного налаштування, оскільки ми здебільшого маємо справу з кастомними проектами, а не готовими CMS.

API Conversions - впровадження вручну

Самостійне використання API Conversions ділиться на 2 етапи, а саме:

  • Налаштування персональних параметрів на стороні Events Manager.
  • 👉 вибір подій, що враховуються;

    👉 вибір параметрів користувача, що передаються разом з подією.

    Тут все дуже просто.

    Настройка персональных параметров на стороне Events Manager
  • Надсилання даних по API.
  • На цьому етапі веб-інтерфейс закінчується і йде відправка інструкції на Facebook - "мовляв чекайте, коли Ваш програміст виконає". Але, як показує практика, самостійно ніхто нічого вивчати не стане, програміст зрештою чекатиме на уточнене технічне завдання. На цьому кроці 90% статей в інтернеті закінчуються, а ми підемо далі та глибше.

    Отправка данных по API
2

Побудова запитів та надсилання через Conversions API

Необхідно відразу розуміти, що надсилати запити доведеться з сервера сайту, аналогічно тому, як ми вже обговорювали у Google Measurement Protocol.

Для початку Вам необхідно згенерувати токен, який у майбутньому знадобиться для надсилання запиту.

Настройка токена

Потім конструюємо запит за допомогою помічника з корисних даних.

помощник по полезным данным

Відразу скажемо, тут готового рішення немає, тому все підбирається індивідуально, залежно від даних, які Вам потрібні. На допомогу Вам знадобиться:

Після того як Ви побудуєте запит, слід попрацювати над його відправкою та тестуванням. Додатково, запит можна побудувати у Graph API Explorer.

Graph API Explorer
3

Надсилання запитів Conversions API

Спосіб відправлення:

👉 згідно до регламенту API запити повинні надсилатися способом POST, хоча у тестувальнику пропонує всі 3 варіанти – POST, GET, DELETE.

Шлях відправлення:

У фігурні дужки вставляєте дані свого акаунту.

Запит та його структура

Ну і відповідно будуєте свій запит, який може виглядати приблизно так:


curl -X POST \
  -F 'data=[
       {
         "event_name": "Purchase",
         "event_time": 1636712168,
         "user_data": {
           "em": [
             "309a0a5c3e211326ae75ca18196d301a9bdbd1a882a4d2569511033da23f0abd"
           ],
           "ph": [
             "254aa248acb47dd654ca3ea53f48c2c26d641d23d7e2e93a1ec56258df7674c4",
             "6f4fcb9deaeadc8f9746ae76d97ce1239e98b404efe5da3ee0b7149740f89ad6"
           ],
           "client_ip_address": "123.123.123.123",
           "client_user_agent": "$CLIENT_USER_AGENT",
           "fbc": "fb.1.1554763741205.AbCdEfGhIjKlMnOpQrStUvWxYz1234567890",
           "fbp": "fb.1.1558571054389.1098115397"
         },
         "contents": [
           {
             "id": "product123",
             "quantity": 1,
             "delivery_category": "home_delivery"
           }
         ],
         "custom_data": {
           "currency": "usd",
           "value": 123.45
         },
         "event_source_url": "http://jaspers-market.com/product/123",
         "action_source": "website"
       }
     ]' \
  -F 'access_token=<ACCESS_TOKEN>' \
  https://graph.facebook.com/v12.0/<PIXEL_ID>/events

І найголовнішим уточненням побудови запиту буде хешування (кодування) даних, а саме - всі параметри користувача повинні бути хешовані з використанням функції SHA256.

4

Тестування надсилання запиту

Тестування надсилання запиту доступно кількома способами, а саме:

  • Через сервіс - Graph API Explorer;
  • Через сервіс - Payload Helper;
  • Через інструмент тестування подій – Events Manager;
  • Через Ваш сервер, додаючи спеціальний ідентифікатор тестової події – "test_event_code".

Вибираєте той, який Вам зручніший.

5

Дедуплікація (склеювання подій)

Отже, після налаштування Conversions API події у Вас надходитимуть із двох каналів. Система в даному випадку буде склеювати події, що повторюються, а невраховані доповнювати. Цей процес прийнято називати дедуплікацією. В принципі, це поки що все, що необхідно знати про запуск Conversions API Facebook.

В цілому цей інструмент досить схожий на Measurement Protocol Google і має багато схожості в алгоритмах своєї роботи.

На додаток до статті рекомендуємо переглянути наше відео про Conversion API Facebook.