Отже, у липні 2022 року система контекстної реклами Google Ads забороняє роботу зі стандартними пошуковими оголошеннями, тим самим залишає можливість працювати лише з адаптивними пошуковими оголошеннями. Пошукова контекстна реклама тепер будуватиметься трохи інакше. Пройдемося по важливих моментах, які необхідно знати про адаптивні пошукові оголошення.
Адаптивні пошукові оголошення - це розширені пошукові оголошення, які можуть включати безліч заголовків та описів із ручним та автоматичним порядком показів з використанням машинного навчання.
Створення адаптивного пошукового оголошення виглядатиме приблизно так:
Усе досить інтуїтивно зрозуміло на побутовому рівні. Але, як і у будь-якої системи, є свої нюанси.
Важливі моменти адаптивних пошукових оголошень:
👉 В оголошення може підвантажуватися до 15 заголовків та 4 описів.
👉 Алгоритм показу елементів оголошення може бути автоматичним (на основі машинного навчання) або задається вручну. Відповідно, продумувати текст оголошень тепер потрібно з урахуванням цих нюансів.
👉 Синтаксис динамічних підстановок (місце розташування, відлік часу дії акції) буде іншим, відмінним від стандартних оголошень.
👉 У групі оголошень, пошукових адаптивних оголошень може бути не більше 3, що дуже важливо. Більше ви фізично не зможете створити.
👉 При складанні оголошення система запропонує Вам багато підказок, які впливають на покращення якості оголошення, що в майбутньому позитивно вплине на ціну кліка.
* Розробники Google Ads вважають, що таким чином оголошення будуть отримувати більш високі показники якості, що, в свою чергу, ефективніше відображатиметься на ціні кліка. Тому, уважніше поставтеся до даного типу оголошень.
Сподіваємось, що цей матеріал був для Вас корисним. До нових зустрічей.