Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Безкоштовна видача і трафік в Google Shopping

На початку квітня 2020 року, в період світового карантину команда Google Ads анонсувала запуск безкоштовної видачі в Google Shopping.

Цю новину зустріли двояко

  • Великі інтернет-магазини "зраділи" в лапках, тому що це посилює конкуренцію з дрібними магазинами.
  • Дрібні магазини зраділи, так як їм дали великий шанс для розвитку, а саме потрапити в один з найбільших маркетплейсів в світі.

Чого очікувати?

На сторінці комерційної видачі google.com/shopping з'явиться вільний, безкоштовний блок, аналогічний схемі пошукової видачі.

"Якщо в пошуковій видачі є платне і безкоштовне розміщення, значить аналогічне повинно бути і в Google Shopping" - сказано в заяві розробників пошукової системи.

24 квітня в США вже була помічена перша безкоштовна видача в Google Shopping, але потім прихована. Мабуть пошукова система дану опцію ще тримає в розробці і тестуванні. Виглядало це так:

Бесплатная выдача Google Shopping

Логічно ми вже знаємо, хто саме і за якими правилами буде розміщений в безкоштовну видачу гугл шопінг. Поки що, в першу чергу ведеться робота над проектами агентства. Стратегія просування інтернет-магазинів зазнає деяких змін.

Кілька важливих аспектів:

  • всі операції з безкоштовної видачі будуть проходити через валідний Merchant Center;
  • товари будуть рекламуватися тільки ті, які є в фіді;
  • покази товарів здійснюватимуться в пошуку і продуктових майданчиках Google, але не в мережі КММ.

Доповнення

У вересні 2020 року Google офіційно заявив про відкриття безкоштовного трафіку в Google Shopping у всьому світі.

В системі Google Merchant Center з'явилася нова вкладка "Ефективність", відкриваючи яку вже можна отримати базову статистику по безкоштовним переходам.

эффективность бесплатной выдачи Google Shopping

У Google Analytics дана статистика поки що не виведена, але дані про переходи можна отримати шляхом комбінованих звітів.