Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Блокування та розблокування товарів у Merchant Center

Одна з найпоширеніших проблем у власників інтернет-магазинів, які запускають Google Shopping кампанії, це блокування товарів у Merchant Center, що є серйозною перешкодою для запуску показів та продажу конкретного товару. Саме від статусу товару залежить, продаватиметься він чи ні. І саме тому ми сьогодні поговоримо про блокування товарів у Merchant Center.

Попередження та блокування товарів

Попередження про блокування товарів - негрубе порушення правил Merchant Center, але якщо його ігнорувати, через деякий час воно призведе до блокування товару.

Попередження у Merchant Center виглядає так:

Предупреждение о блокировке товаров

При натисканні на “?”, система видасть Вам більше інформації про причини попередження, праворуч посилання на відповідні товари та % від загальної кількості товарів з тією чи іншою проблемою.

Як і писали вище, якщо протягом тривалого часу система не побачить роботи над усуненням помилок, то ці товари можуть бути заблоковані або буде заблоковано сам Merchant Center.

За наявності попередження товар активний та показ його у програмах Merchant Center здійснюється. Вам просто надається час на усунення помилок перед блокуванням.

Блокування товарів Merchant Center

Повне зупинення показу товару до усунення проблеми. Приблизно це має такий вигляд:

Блокировка товаров Merchant Center

Якщо блокованих товарів буде більше 10% від загальної кількості, то існує велика ймовірність блокування всього акаунту Merchant Center, що повністю зупиняє роботу торгових кампаній. Причин блокувань товарів може бути безліч, пройдемося по найтиповіших.

Причини блокування товарів у Merchant Center:

1

Неробочі посилання на товари

Банально, сторінки товарів недоступні, з тих чи інших причин.

2

Неправильний формат зображення або розмір

Зображення товарів не відповідають вимогам:

JPEG, WebP, PNG, GIF (без анімації), BMP або TIFF розміром 100x100 пікселів (для одягу - 250x250) вагою не більше 16 МБ.
3

Рекламний оверлей на зображенні

Фото товарів мають написи чи зайві елементи, що заборонено політикою Merchant Center.

4

Невідповідність ціни чи наявності

Ціна або статус товару у фіді та на сайті мають різні значення. Потрібно з'ясувати причини, чому так відбувається.

5

Зайвий текст у назві, описі

Слова типу "супер знижка", "купуйте зараз" можуть сприйматися як слова, що не мають відношення до товару, їх слід забрати.

6

Занадто довга назва товару

Назва товару має бути не більше ніж 150 символів.

7

Занадто довгий опис

Опис товару має бути не більше ніж 5000 символів.

8

Порушення правил Google

Найтемніший і непередбачуваний пункт блокування. До нього можуть входити різні причини: заборонені торгові марки, спотворення фактів, медична тематика, контент для дорослих, несумлінна діяльність, підроблені товари, азартні ігри, політичний контент, синтаксичні помилки, небезпечні товари тощо. Більш детальна інформація про можливі причини блокування згідно з політикою Google міститься тут.

Все це основні причини блокування товарів, але таких причин може бути набагато більше, залежить від масштабів і ширини Вашого фіда.

Ви поставите банальне питання:

❓ Як розблокувати товари в Merchant Center?

Все просто:

👉 Слідувати підказкам Merchant Center. Якоїсь “чарівної” кнопки для розблокування просто нема.

У деяких країнах доступна опція оскарження модерації товарів, але, на жаль, не скрізь. У більшості випадків модерація товарів здійснюється автоматично, тому рекомендуємо дотримуватися правил Merchant Center.

Є банальні рекомендації фахівців Google щодо зміни ID, видалення товарів, але вони не завжди ефективні. І перевірено це неодноразово.

Додатково, в деяких акаунтах (не у всіх країнах), повторимося - в деяких акаунтах доступна опція редагування товарів. Виглядає вона так:

опция редактирования товаров

За допомогою цієї опції, Ви можете відредагувати товар, виходячи з міркувань проходження модерації. Ну і найголовніше уточнення:

Ручне коригування товарів буде пріоритетним для Merchant Center, незважаючи на можливе щоденне оновлення фіда.

Цьому є підтвердження у наступному скріншоті:

Ручная корректировка товаров

Таким чином, підвищивши відсоток схвалених товарів - Ви підвищите показники своїх кампаній у напрямку Google Shopping.

Сподіваємося, що цей матеріал був корисним для Вас. До нових зустрічей на нашому блозі.