Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Контекстна реклама: агентство або фріланс?

Найбанальніше питання будь-якого власника інтернет-проекту - кого взяти в підрядники по контекстній рекламі, агентство або фрілансера?

Починаючий бізнес в першу чергу розглядає фрілансера, через низьку вартість його послуг, іноді оперативну роботу і цілодобову доступність виконавця.

Не буду писати, що фріланс це "погано" або "добре", так як сам особисто працював на фрілансі свого часу. Але, масштабуючись в агентство по контекстній рекламі, можу перерахувати і обгрунтувати безліч переваг для клієнта, яких немає у фрілансера:

контекстная реклама агентство

👉 Фіксована доступність. Будь-яке агентство має графік роботи і вміє його планувати. Керівник розуміє завантаження і приблизні терміни виконання будь-якого завдання.

👉 Системні підходи. Агентство, як будь-яка інша особа стикається з рутинними операціями, які в роботі у звичайного фрілансера можуть забирати чимало часу. У свою чергу в агентстві, щоб таких ситуацій не було, розробляються системні методи вирішення таких завдань.

👉 Рішення рідкісних проблем. Агентство по своїй практиці стикається з набагато більшою кількістю проектів, ніж фрілансер. І при зіткненні з конкретною проблемою агентство безповоротно має вирішити проблему і йти до кінця. Принаймні у нас так.

👉 Багатогранність мислення. Агентство - це колектив декількох фахівців, що мають різні підходи до задачі, що дозволяє не пропустити будь-якої дрібниці, яка буде заважати розвитку проекту.

👉 Відповідальність. Репутація, офіційний договір, час роботи на ринку. Якщо агентство має довгострокову перспективу, відповідно у нього є офіційна реєстрація, напрацьована репутація на ринку, якої воно однозначно буде дорожити.

👉 Масштабування. Одна з головних відмінностей. Агентство як правило розробляє системні методи масштабування проектів від деталей до більшого.

👉 Прозора вартість роботи. Клієнт завжди розуміє за який обсяг роботи він платить або за яке конкретно рішення. Не завжди цього вдається досягти з фізичною особою.

👉 Персоналізована підтримка в бек-офісах пошукових систем. За агентством закріплений персональний менеджер, у якого багато акаунтів теж знаходяться на особистому контролі. Періодичний аудит кампаній з боку бек-офісу, рекомендації і найголовніше, пропозиція бета-продуктів, які відразу не надходять в маси.

👉 Колаборація з галузевими компаніями. Частенько агентство співпрацює з компаніями в своїй галузі, таких напрямків як дизайн, розробка, типографія, брендинг та інші. Звертаючись в агентство Ви можете отримати комплексне рішення і дуже корисні контакти для свого бізнесу.

Можна багато писати, як ми масштабуємо рекламу по багатьом кампаніям, унікалізуємо оголошення під кожен регіон, автоматизуємо процеси, які не підвладні людським силам і часу через API, але однозначно скажу - агентство по контекстній рекламі має більш продуктивні можливості, ніж одна людина.