Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Корегування транзакцій Google Analytics

Напевно, маючи налаштовану електронну торгівлю в Google Analytics у Вас рано чи пізно з'являються небажані транзакції, які плутають всі цифри. Хтось зробив тест, або в замовленні вказані недоступні контактні дані, що в результаті не дозволяє коректно проаналізувати ефективність рекламних кампаній. Саме тому ми сьогодні поговоримо про відхилення, видалення, корегування транзакцій в Google Analytics.

Як створюється транзакція?

Транзакція в Google Analytics реєструється в момент замовлення або через Measurement Protocol з CRM системи шляхом HTTP запиту. Швидкість появи транзакції в аналітиці як правило до 10 хвилин, хоча за регламентом до 24 годин.

Після того, як транзакція потрапила в аналітику, там Ви не знайдете для неї кнопку відхилити, видалити або вважати недійсною. Транзакцію можна тільки корегувати, але не видалити, це запис, який вже не зникає. Зробити це можна тільки за допомогою певних маніпуляцій.

Як відкорегувати транзакцію?

Є кілька варіантів відкорегувати дані транзакції:

1

Спрацьовування коду електронної торгівлі з від'ємною сумою транзакції

В даному випадку сума транзакції автоматично зменшиться на суму, яку Ви вказуєте в “transactionTotal”.

Генеруєте спрацьовування відправки даних електронної торгівлі з наступними параметрами:

👉 transactionId - id транзакції, яку необхідно відкорегувати;

👉 transactionTotal - сума корегування транзакції (в даному випадку це від'ємна сума транзакції або інше від'ємне число на яке потрібно зменшити дану транзакцію);

👉 name - назви товарів;

👉 sku - артикули товарів, які були в замовленні;

👉 price - ціна товару, без змін;

👉 quantity - кількість товарів, на які необхідно зменшити замовлення (в даному випадку число від'ємне, аналогічно як і з сумою).

Приклад коду може бути наступним:


<script>
dataLayer = [{
	'transactionId': '1234',
	'transactionAffiliation': 'holostenko.ua',
	'transactionTotal': -11.99,
	'transactionTax': '1.29',
	'transactionShipping': '5',
   'transactionProducts': [{
   	'sku': 'DD44',
    	'name': 'T-Shirt',
    	'category': 'Apparel',
    	'price': 11.99,
    	'quantity': -1
   }]
}];
</script>

Процедура корегування транзакції не скасовує саму транзакцію. Її ID залишиться, але вже з відкоригованою сумою. Це самий робочий спосіб. Тепер розглянемо наступний.

2

Імпорт даних про повернення коштів

Сенс повністю аналогічний першому способу. Можна зробити повне або часткове списання, але тільки в аналітиці транзакцій з'явиться новий стовпець - "повернення коштів", який часто збиває з пантелику інтернет-маркетологів. Тому ми рекомендуємо все-таки використовувати 1-й спосіб.

Импорт данных о возврате средств

Окрім того, засіб імпорту даних про повернення коштів доступний тільки в розширеній електронній торгівлі. Здійснити його можна в акаунті гугл аналітікс - "Адміністрування" - "Ресурс" - "Імпорт даних":

Импорт данных в расширенной электронной торговле

Обираєте "Refund data", задаєте назву шаблону, далі система запропонує Вам схему побудови шаблону імпорту даних:

построение шаблона импорта данных

Після збереження, система запропонує завантажити шаблон, заповнивши який, можна буде підвантажити дані.

загрузка шаблона импорта данных

Потім можна буде моніторити завантаження файлів і їх валідацію:

загрузка и валидация файлов импорта данных

Також необхідно врахувати, що після завантаження даних про повернення коштів їх не можна буде видалити або змінити.

Звідси виходить, що в ідеалі використовувати 1-й спосіб, і 90% власників інтернет-магазинів будуть використовувати саме його, так як розширену електронну торгівлю налаштовують небагато.

Сподіваємося, що цей матеріал був корисний для Вас.