Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

KPI PPC

Будь-який процес з організацією будь-якої діяльності має піддаватися оцінці. Так і в контекстній рекламі є свої показники ефективності, які в бізнесі прийнято називати KPI.

☝ KPI - це багатогранна якісна оцінка деякого процесу, який неможливо оцінити одним результативним показником.

Наприклад, як оцінити роботу органу управління, в якому працює понад 100 осіб і який тут і зараз нічого не виробляє? Тільки непрямими показниками, такими як: кількість прийнятих рішень, доведених до кінця рішень, своєчасний прихід на робоче місце тощо. Так і у контекстній рекламі. Залежно від проекту, визначаються свої KPI. Їх можна розділяти як загалом для акаунту, так і окремо по каналах просування. Пройдемося по порядку.

Ми перераховуватимемо показники виходячи з того, що наші читачі вже в темі контекстної реклами, і з назв розуміють значення показників.

Так як йдеться оцінка конкретного процесу, використовуються тільки якісні показники, які виходять в результаті конкретних співвідношень.

1

KPI в цілому для акаунту

  • Ціна конверсії;
  • Цінність конверсій;
  • Вартість трафіку;
  • % витрат на рекламу від обороту;
  • Фактичний ROI.
2

KPI по окремих каналах просування

Пошукова реклама:

  • CTR по кампаніям, групам оголошень, оголошенням;
  • Ціна кліку;
  • Показник якості ключових слів, оголошень;
  • % показів ТОП 1 та ТОП 4;
  • % отриманих показів;
  • % втрачених показів.

Контекстно-медійна реклама:

  • Ціна кліку;
  • CTR за групою та в розрізі оголошень;
  • Охоплення;
  • Частота.

Відео кампанії:

  • Коефіцієнт переглядів;
  • Ціна за перегляд;
  • % переглядів по квартилях;
  • CTR із видачі.

Торгові кампанії:

  • Ціна кліку;
  • Коефіцієнт конверсії;
  • Ціна конверсії;
  • % отриманих показів.

Performance Max:

  • Конверсії;
  • Ціна конверсії;
  • Цінність конверсії.

Це основні показники, які використовують, мабуть, практично всі. Але в цілому, показників набагато більше, плюс імпортовані показники з Google Analytics, плюс є можливість будувати кастомні показники, які необхідні для більш широкого розуміння ситуації про маркетинг компанії.

Якщо Вам потрібна більш обширна аналітика по Google Ads або аудит контекстної реклами - червона кнопочка нижче.