Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Налаштування конверсій і подій в Google Analytics 4 (GA 4)

Багато хто вже встиг встановити собі на сайт новий Google Analytics 4 (GA 4), але в процесі використання багато користувачів помітили, що настройка цілей і подій дещо змінилася. Це стосується самого GA 4 і TGM.

Йдемо по порядку.

1

Google Tag Manager

Принципова відмінність від попередньої версії - прописання окремого тега під події з розширеними можливостями.

тег события с расширенными возможностями
  • назва події - це те, що автоматично підтягнеться в події Google Analytics 4;
  • параметри події - тут Ви можете ввести додаткові параметри, які повинні передаватися в інформацію про події;
  • тригер - тут як і раніше, умова спрацьовування тега для передачі інформації про спрацьовування події.
2

Події та конверсії в Google Analytics 4

У GA 4 ми зіткнемося з тим, що події та конверсії є як автоматично створені системою (як базові точки для машинного навчання), так і кастомно створені користувачем.

события и конверсии в Google Analytics 4

Перелік стандартних подій з'являється відразу ж після установки GA4.

Якщо Вам необхідно створити нову подію, то тут все досить просто:

  • створюєте подію в GTM;
  • очікуєте до 24 годин, після чого необхідна подія з'явиться в загальному списку всіх подій.

* Не варто нехтувати нормативом 24 години. Події в Google Analytics 4 дійсно з'являються не відразу. Саме тому, для перевырки правильносты налаштування конверсій і подій в Google Analytics 4 був розроблений спеціальний інструмент "DebagView". Про це далі в нашій статті.

Якщо Вам необхідно, щоб подія набула статус конверсії - все досить просто. Напроти конкретної події просто перемістіть повзунок вправо.

конверсия события

У процесі роботи Ви помітите, що відмінною рисою GA 4 в даній галузі є наявність в звітах одночасно подій і конверсії. Ці два поняття тут не ототожнюються.

3

Тестування налаштування подій і конверсій в GA 4

Новий Google Analytics 4 облаштований інструментом "DebugView", який дозволяє переглядати спрацьовування подій при включенні інструменту Google Tag Assistant.

Вмикаєте паралельно Tag Assistant і DebugView, тестуєте спрацьовування подій.

DebugView в Google Analytics 4

Недоліки роботи з подіями і конверсіями в GA4:

  • синхронізація даних 24 години;
  • обмеження довільних назв;
  • максимальна прив'язка до Tag Manager;
  • прості конверсії стало складно налаштовувати;
  • явний, запізнілий облік.

Перевага, у порівнянні з Universal Analytics:

  • максимальна деталізація інформації по користувальницьких характеристиках конкретної події.

Сподіваємося, що цей ознайомлювальний матеріал був для Вас корисним.