Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Налаштування та установка FaceBook Pixel

Одне з перших питань з яким стикається людина, коли реєструє бізнес сторінку, FaceBook Business Manager і починає просування в фейсбук - це настройка FaceBook Pixel.

FaceBook Pixel - система збору аудиторії з сайту в рекламний аккаунт FaceBook за допомогою інтеграції коду на сам сайт з метою подальшого використання в рекламі.

Настройка и установка FaceBook Pixel

Для аналізу ефективності реклами FaceBook надає можливість обліку користувальницьких подій на сайті. Це може бути: перегляд контенту, картки товару, початок реєстрації, додавання товару в кошик, оформлення замовлення, відправка форми заявки і так далі.

Якщо у Вас 1 сайт і Вам необхідно використовувати 1 піксель, то Ви можете обійтися особистим Ads Manager FaceBook. Якщо у Вас кілька сайтів і необхідно буде впровадити кілька пікселів - доведеться зареєструвати FaceBook Business Manager, який відкриває більше можливостей. Ми як агентство працюємо саме в ньому, тому скріншоти будемо надавати саме з нього.

Так буде виглядати сторінка піксель, коли Ми його налаштуємо. Тут буде наступна інформація:

  • сайт;
  • ID пікселя;
  • відстежувані події;
  • динаміка подій;
  • можливість перегляду активності в динаміці.
пиксели фейсбук

Установка на сайт FaceBook Pixel

Якщо Ми натиснемо «Інформація» і далі «Налаштувати», то побачимо пропозицію від фейсбук про способи налаштування самого пікселя. Таким чином ми відповімо на питання як же встановити піксель фейсбук.

установка пикселя на сайт

Є 3 способи установки FaceBook Pixel на сайт. Який з них вибрати, залежить від рівня Ваших знань і від рівня знань адміністратора сайту:

1

За допомогою інтеграцій. Це різні плагіни для популярних CMS, таких як OpenCart, Wix, Magento, Shopify, WordPress, Drupal, PrestaShop або універсальний спосіб – Google Tag Manager.

2

Установка коду вручну. Найгнучкіший спосіб, так як в ньому Ви налаштовуєте те, що Вам необхідно, відправляючи ТЗ адміністратору сайта.

3

Відправка інструкцій розробнику. Не бажаєте вчитуватися, і при цьому є адміністратор сайту? Можна відправити інструкцію пошту.

Якщо Ми зупинимося на першому способі, то система запропонує нам такі інтеграції:

выбор партнера пикселя фейсбук

FaceBook запропонує Вам завантажити плагін для Вашої CMS та інструкцію як його встановити. У більшості випадків плагіни автоматично налаштовують передачу спеціальних параметрів, але не завжди. Спробувати варто.

интеграция FaceBook Pixel в CMS

Після цього необхідно в джерелах даних в акаунті включити «Автоматичні події». Це те, що стосується прямої інтеграції на сайт.

Якщо Ви натиснете Google Tag Manager - Вам запропонують залогінитися під своїм акаунтом Gmail і вибрати свій аккаунт GTM:

интеграция FaceBook Pixel и Google Tag Manager

Натискаєте «Завершити налаштування». Потім заходимо в Google Tag Manager і перевіряємо настройку пікселя:

интеграция пикселя фесбук и Google Tag Manager

Ми бачимо, що фейсбук автоматично налаштовує типові події, але не налаштовує складні, такі як ліди. Це робиться додатково в Tag Manager знаючим фахівцем. Йдемо далі.

Завдання інтернет-маркетингу все нестандартні. Саме тому, ми з Вами докладніше зупинимося на більш просунутому другому способі установки і налаштування FaceBook Pixel - «Встановити код вручну».

Як тільки Ви оберете цей спосіб, спускаємося нижче і в пункті 2 копіюємо код пікселя і вставляємо в txt документ. Пишемо програмісту «Встановити перед тегом </head>».

установка кода пикселя вручную

Це найпростіше. Далі буде цікавіше - налаштування подій пікселя. Якщо Ви не налаштуєте події, а просто пропишете піксель - він буде збирати аудиторію, але без урахування ефективності. Ви зможете рекламуватися за цією аудиторією без проблем, але фейсбук не видаватиме статистику по досягнутим подіям.

Налаштування подій FaceBook Pixel

Далі повертаємося вгору діалогового вікна і натискаємо «Додати свої події»:

ручная установка кода FaceBook Pixel

У Вас відкриється нове діалогове вікно. У пункті 2 Вам запропонують налаштувати події, які Вам необхідні. Тут показані всі можливі події, як для звичайного сайту, так і для інтернет-магазину:

добавление событий в FaceBook Pixel

Спочатку спробуємо для звичайного сайту подію «Лід». У більшості випадків це відправка форми. Натискаючи на подію отримуємо інструкцію:

настройка события Лид в FaceBook Pixel

Найважливіша відмінність від коду пікселя - розміщуємо його під тегом </head>.

Дана подія має спрацьовувати при відправці форми. Саме так Ви повинні це повідомити програмісту сайту.

Якщо Ви будете налаштовувати піксель через Google Tag Manager, це можна зробити шляхом ін'єкції коду з тригером спрацьовування форми відправки.

настройка ценности события в FaceBook Pixel

Додатково, при налаштуванні Ви можете вказати цінність події, яка підвантажиться в FaceBook, і в результаті роботи кампаній буде вираховувати фінансові показники ефективності.

Як перевірити, чи правильно налаштовані події програмістом?

Банальне запитання. FaceBook розробив для інтернет-маркетологів спеціальний додаток під браузер Chrome – FaceBook Pixel Helper. Переходьте, встановлюєте, відкриваєте свій сайт і натискаєте наступний значок:

FaceBook Pixel Helper

Якщо є зелена галочка і ви зробили активацію події - все ок, якщо знак попередження - пишіть програмісту. Якщо Ви не робили активацію події і показує знак попередження, так і повинно бути. Відкриваючи подію, Ви можете подивитися підвантажились чи ні спеціальні дані, якщо Ви їх налаштовували.

Для інтернет-магазину налаштування подій аналогічне, але в набагато більшій кількості. Це такі як:

  • ViewContent – перегляд контенту (в нашому випадку картки товару);
  • Search – пошук (здійснення пошуку товару);
  • AddToCart – додавання товару у кошик;
  • InitiateCheckout – початок оформлення замовлення (зайшов в кошик);
  • Purchase – покупка (замовлення прийняте).

У більшості подій необхідно довантажити спеціальні параметри, а саме ID товару і його вартість. Це, в свою чергу необхідно не тільки для фінансової статистики в аналітиці FaceBook, а й для реалізації більш серйозних інструментів просування.

В принципі це все. Якщо Ви не бажаєте вникати в усе це або у Вас складніший випадок - Ми можемо розробити Вам докладне ТЗ по установці пікселя фейсбук. Залишайте заявку або звертайтеся за контактами на сайті.