Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Not set в Google Analytics у звітах Google Ads

Not set - дуже слизька і делікатна проблема, яка визначається не відразу, а шляхом перегляду безлічі елементів. Це були емоції)))

А тепер по-науковому, що ж таке "not set" (не визначено) - мітка параметрів в Google Analytics, за якими дані відсутні.

Ця проблема зустрічається у багатьох звітах Google Analytics, але ми з Вами конкретно зупинимося на проблемі not set в звітах по Google Рекламі, так як це є найважливішою частиною гілки просування - контекстної реклами.

У звітах це виглядає так:
Not set в отчетах  Google Analytics

Незрозуміло, що саме принесло замовлення, і які висновки робити по бюджету і плануванню. Це завдання можна вирішити за наявності притомного розробника, ну і звичайно ж, бажання.

Розглянемо причини not set в Google Analytics:
1

Редіректи

Якщо реклама налаштована на URL, з якого здійснюється редірект на інший URL - це може обнуляти дані про Client ID. Отже, користувач зарахується як новий, але без даних, звідки він прийшов. Усуваємо редіректи в акаунті Google Ads та спостерігаємо за динамікою даного показника.

2

Синхронізація Google Analytics і Google Ads

Реклама йде з несинхронізованого акаунта Google Реклама. Повинен бути налаштован двосторонній зв'язок. Зверніться до свого фахівця з контекстної реклами або аналітику.

3

Параметр Gclid видаляється з URL або модифікований

При переході з реклами в URL додається мітка Gclid, яка виглядає так:

?gclid=EAIaIQobChMIzuGl8sfL5AIVwhsYCh2G6gZrEAAYASAAEgJ6I_D_BwE

Ця мітка повідомляє всю інформацію Google Analytics: з якої рекламної кампанії, акаунта, ключового слова був перехід. Тут може бути 2 випадки.

  • Мітка видаляється - стукаємо до розробника.
  • Мітка модифікується, існують якісь редіректи на сайті - теж стукаємо до розробника.
А якщо мітки немає?

Значить, необхідно включити автоматичну помітку тегами на рівні налаштувань всього акаунта. Інакше у Вас весь трафік з контекстної реклами буде зарахований в канал organic, а не cpc:

автоматическая пометка тегами
4

Налаштування cache на рівні сервера

Відсутність передачі даних Client ID між сторінками і між редіректами. Перевірити можна за допомогою плагіна Page Path.

проверка настроек контроля cache

Інструкція по налаштуванню контролю cache знаходиться тут.

Сподіваємося, дана стаття була для Вас корисною, і Ви дізналися щось нове про методи усунення проблеми "нот сет в гугл аналітікс". Якщо у Вас виникли питання - звертайтеся за контактами агентства.