Якщо у звітах Google Analytics 4 Ви зустріли невідомі Вам нові канали трафіку типу: cross-network, paid social, unassigned, organic social, organic video и т.д., ця стаття саме для Вас. Давайте розберемося, як розуміти та аналізувати нові канали в GA4, яких раніше не було у Universal Analytics.
Звіт з новими каналами матиме приблизно такий вигляд:

Згідно з мануалом, нові канали виведені у зв'язку з новими тенденціями ринку та комбінованими комунікаціями користувачів. Канали формуються системою, виходячи з встановлених правил, які об'єднують дані щодо джерел трафіку.
Отже, пройдемося по кожному новому каналу GA4:
- Cross-network - трафік з рекламних кампаній Google Реклама, які беруть участь у показі в кількох мережах, у тому числі й кампаній PMax;
- Paid Social - платний трафік із соціальних мереж;
- Organic Social - трафік із соціальних мереж, де частинка "organic" не говорить про те, що це безкоштовний трафік, а мається на увазі весь трафік;
- Paid Search - трафік з пошукової реклами Google Реклама;
- Organic Search - безкоштовний пошуковий трафік;
- Paid Video - платний трафік з відеохостингу YouTube;
- Organic Video - весь трафік з відеохостингу YouTube, але частка “organic” не говорить про те, що це безкоштовний трафік;
- Organic Shopping - з нашого досвіду, це переходи із безкоштовного Google Shopping;
- SMS - трафік із SMS розсилок;
- Mobile Push Notifications - push-повідомлення з мобільних пристроїв;
- Unassigned - трафік, до якого правила не застосовуються.
Це мабуть всі нові канали, з іншими Ви раніше зустрічалися. За інформацією розробників, канали в GA4 можуть змінюватись відповідно до динаміки ринку, тому завжди можуть з'явитися нові.
До нових зустрічей на сторінках нашого блогу.