Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Просування логістичних компаній: контейнерні перевезення, авіадоставка, Китай

Просування логістичних компаній. Компаній, які безпосередньо здійснюють як експорт, так і імпорт вантажів в Україну.

Якщо ми уважно подивимося, Україна - це унікальна держава, яка володіє колосальним потенціалом для розвитку перевезень. Тут є маса можливостей як для експорту, так і для імпорту. Експортується з України, як правило, сировинна продукція: залізна руда, метал, зерно, і так далі. А імпортують зазвичай, товари широкого вжитку: техніку, одяг, меблі і так далі.

Ринок перевезень досить великий. У нас існує дуже багато перевізників, і існує дуже багато власників вантажів (експортерів). Якщо придивимося до просування логістичних компаній, то побачимо таку проблематику:

Власник вантажу бажає знайти нормального перевізника, а перевізник, в свою чергу - нормального клієнта (імпортера або експортера).

Зв'язок цих інтересів здійснюється за допомогою мережі інтернет. Людина спочатку шукає інформацію в гуглі, потім заходить на сайт, аналізує цю компанію і приймає рішення. Про це і поговоримо далі.

Якщо подивитися на ринок логістичних компаній з боку, то простий обиватель може сказати:

«Понад 300 компаній, який сенс працювати на такому ринку, дуже велика конкуренція, високі рекламні витрати, низька маржа, навіщо мені все це?»

Але, якщо проаналізувати роботу цього ринку в динаміці, то зауважимо, що все працює, ніхто не закривається. Всі, хто працював вчора - працюють сьогодні, і будуть працювати завтра.

Спеціалізація логістичних компаній

Якщо розглянемо ближче кожну окремо взяту логістичну компанію, то видно неозброєним оком, що кожна має свою спеціалізацію, а саме: спеціалізується на перевезенні якогось конкретного виду вантажів, напрямку, використанні конкретного виду транспорту.

Перевезення багатогранні

Хтось займається тільки автоперевезеннями, хтось займається тільки залізницею, хтось займається фрахтуванням судів, хтось займається тільки авіадоставкою, хтось займається тільки імпортом одягу, хтось металом, хтось сільгосппродукцією, лісом і так далі. Відповідно, кожна компанія повинна щось пропонувати і просувати свою спеціалізовану пропозицію на ринку.

Розглянемо сценарії пошуку перевізника клієнтом

Власник вантажу, імпортер, експортер, або менеджер з логістики забиває в гуглі будь-який загальний запит, наприклад - "контейнерні перевезення", і знаходить список компаній перевізників.

  • Ситуація 1. Компанія-перевізник просто розповідає, що вона просто "крута" компанія, яка здійснює перевезення. Як правило, конверсія у таких компаній досить низька, так як її комерційна пропозиція звичайна, типова. Вона не відрізняється від будь-якогї аналогічної пропозиції і не містить конкретики.
  • Ситуація 2. На сайті іншої компанії-перевізника буде розписано, якими спеціалізаціями вона володіє і який досвід вона має. У маркетингу послуг це називається галузеві практики. Як правило, з такою компанією буде вестися вже більш тісний діалог, ніж з компанією в першому прикладі. Дуже ймовірно, що буде відразу розмова про зразкові тарифи, умови, терміни поставки.
  • Відповідно, сайти логістичних компаній повинні мати чітко виражені спеціалізації. Інакше потенційний клієнт може порахувати, що дана компанія його питанням не займається, або займається всім, але конкретно - нічим.

    Розглянемо третій сценарій.

  • Ситуація 3. Користувач задає спеціалізований запит - конкретно сформульований запит на послугу з врахуванням специфіки перевезення: тип, напрямок, вид вантажу. Наприклад, це буде "експорт лісу". У результатах видачі виводиться цільова сторінка на "експорт лісу" вже з умовами та можливостями компанії, тобто - оформлений продукт. У цьому випадку буде дуже тісний діалог і висока ймовірність вже кінцевої конверсії в угоду.

Відповідно, якщо підсумувати сказане, то:

Компанія - це не просто красивий сайт. На сайті компанії повинні бути максимально представлені і правильно оформлені всі її послуги.

Знайомство з Вашою компанією в інтернеті - це мить. 2-3 секунди, і по Вашому сайту вже складається перше враження про компанію в цілому. В ідеалі, не варто економити на іміджевої складової і структурної концепції сайту. Про це далі.

Продвижение логистических компаний

Кластеризація послуг і ядро

Для вираження спеціалізацій, позиціонування, проводимо внутрішній аналіз можливостей компанії та кластерізіруем це в конкретний список послуг за:

  • типами вантажів;
  • маршрутами перевезень;
  • напрямком операцій.

Далі справа за рекламним агентством і веб-студією, яка Вас обслуговує. Вони повинні провести цілий комплекс робіт за наступними напрямками:

  • посадочні сторінки;
  • контекстна реклама;
  • аналіз;
  • семантичне ядро;
  • SEO;
  • аналітика продажів;
  • масштабування і коригування стратегії.

Конверсія в логістиці

Як правило, якщо все зроблено правильно, конверсія буде складати від 7 до 13%, і це факт. Далі справа за відділом продажів і швидкістю дозрівання потенційного клієнта.

Наш досвід в просуванні логістики

Просуванням в сфері перевезень ми займаємося вже більше 10 років, і постійно модернізуємо наші тактики і підходи. Близько 5 років ми виконували функції комплексного управління в усіх напрямках просування логістичної компанії в інтернеті. Це контекстна реклама, SEO, SMM, аналітика, Email-маркетинг, побудова відділу продажів. Це був дуже успішний проект, з яким ми контактуємо донині. Так само, є і паралельний досвід ведення більше 5 логістичних компаній, які отримали ефективні результати.

Всю вищевикладену інформацію, і не тільки, Ви можете дізнатися з нашого відео.

Для більш предметного діалогу з конкретної компанії, відправте заявку і ми неодмінно зв'яжемося з Вами.