Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Реклама будівельної компанії

Будівництво - один з найпотужніших ринків в Світі, який пов'язаний з генерацією нових квадратних метрів і освоєнням капітальних інвестицій. Основним гравцем будівельного ринку є будівельні компанії.

Будівельна компанія це безпосередній виконавець будівельних робіт, творець готового продукту, сполучна ланка між замовником і покупцем. Саме тому будівельна компанія повинна бути в міру відомою, з хорошою репутацією, правильно розташовуватися в рекламі для залучення замовників та інвестицій, за що відповідає просування.

Просування будівельної компанії це комплексний процес, який включає в себе питання починаючи від створення послуги-продукту, упаковки для реклами і закінчуючи конкретним позиціонуванням на ринку.

Послуга це нематеріальний продукт, який можна оцінити тільки з спілкування, характеристик, відгуків, прикладів робіт і репутації компанії.

Продукт будівельної компанії в сучасному світі - упаковка послуг компанії в конкретні зрозумілі характеристики, які можна порівнювати з іншими пропозиціями.

Саме тому, багато хто почав упаковувати послуги в конкретні пропозиції з цифрами.

Найяскравіші приклади з них це:

  • пакетні пропозиції;
  • ціна за метр квадратний;
  • ремонт і будівництво під ключ.

Додатково, кожен продукт постачають порівнюваними характеристиками:

  • ціна;
  • терміни;
  • стандарти якості;
  • класифікація матеріалів;
  • терміни гарантії якості;
  • алгоритми виконання робіт;
  • та інші.

Можливо, це звичайні речі, але просто "якісний", "дешево", "кращий" сьогодні вже не працює, або працює, але з великою кількістю потоку реклами, та з низькою конверсією.

Після формування і упаковки послуг йде вже справа техніки - комунікація з ринком за допомогою контекстної реклами та просування в соціальних мережах з подальшою аналітикою.

Типові послуги будівельних компаній:

  • ремонт квартир;
  • будівництво будинків;
  • комерційне будівництво;
  • проектування;
  • дизайн;
  • та інші.

Варто не забувати про середній чек, час дозрівання клієнта, і необхідну кількість контактів для комунікації і залишення запиту.

Ремонт або будівництво чого-небудь, це капітальні інвестиції, прийняття рішення для виділення яких може зайняти чимало часу. У кожному проекті індивідуально. Ціна ліда, миттєва конверсія, конверсія із зустрічей в продажу - теж все індивідуально.

Можливо ця стаття Вам була корисною. За більш повною інформацією про просування і рекламу будівельної компанії звертайтеся за контактами агентства.