Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Реклама місцевого асортименту в Google Shopping

Напевно при налаштуванні торгової кампанії в Google Ads Ви помічали функцію "реклама місцевого асортименту".

Що це?

Це пріоритетний показ в пошуковій видачі Google Shopping товарних позицій, наявних у оффлайн-магазинів в радіусі 50 кілометрів від користувача.

Google - це місце, яке сьогодні синхронізує онлайн і оффлайн продажу за допомогою консолідації інформації про залишки в оффлайн точках продажів.

Як це працює і як реалізувати?

1

Синхронізація Merchant Center і Google My Business

Синхронизация Merchant Center и Google My Business
2

Включення програми реклами місцевого асортименту в Merchant Center

Включение программы рекламы местного ассортимента в Merchant Center
3

Створення "локального" фіду

Фід, який враховує наявність товару в конкретних локаціях синхронізованих з Google My Business. Це вже фід більш складного типу. Особливо для мережевих магазинів, так як побудова його зачіпає інформацію про залишки на конкретних складах.

4

Запуск торгової кампанії з позначкою "реклама місцевого асортименту".

Запуск торговой кампании с пометкой реклама местного ассортимента

В результаті, в огляді магазина в Google Shopping ми отримуємо онлайн- і оффлайн-вітрину. Плюс, якщо товар неподалік є в оффлайн-магазині, у користувача на товарі буде позначка "In store".

отображение местного ассортимента в Google Shopping

Дана програма поки тільки впроваджується по всьому світу. В цілому Google не відразу впроваджує такі складні зміни, щоб ринок міг поетапно адаптуватися до них.