Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Реклама новобудов і нерухомості

Нерухомість - один з найбільш глобальних ринків капіталу, що має тисячі клієнтів і стільки ж пропозицій. Завдання реклами на такому ринку - зістикувати зацікавленого продавця з зацікавленим покупцем. Це, найбільш ефективно дозволяє вирішити правильна digital стратегія. Сьогодні ми поговоримо про рекламу новобудов і нерухомості не просто як про рекламу, а як про рекламу, яка максимально ефективно принесе результат. Отже, поїхали!

Контекстна реклама для новобудов і нерухомості

1

Пошукова реклама

реклама новостроек

Реклама по конкретним цільовим запитам типа - «купити квартиру» в конкретних районах міста. Виходячи з того, що ціна кліка від 20 грн., буде недоцільно рекламуватися в районах, які швидше за все не будуть зацікавлені.

реклама застройщика

Реклама за уточненими запитами. Наприклад - «купити квартиру на позняках». Тут максимальна ймовірність, що це буде саме Ваш клієнт. Даємо завдання максимально утримувати ТОП 3.

реклама недвижимости

Ремаркетінг на пошуку. Якщо клієнт Ваш, значить наздоганяємо його по конкретних запитах, пропозицією, яка підсилює інтерес.

Основним KPI для пошукової реклами новобудови або нерухомості буде CTR, так як у великій кількості всіх пропозицій у користувача буде висока спокуса натиснути на те оголошення, яке він вважатиме для себе більш цікавим.

2

Банерна реклама

Сьогодні медійка - це не просто ремаркетинг, а й детальна робота з інтересами. Банерну рекламу для забудовників, новобудов або вторинного ринку, ми бачимо такою:

  • Реклама товару, а не новобудови. Під цим мається на увазі реклама конкретних пропозицій по плануваннях з ціною. Відразу ж підганяємо під це сайт, щоб користувач потрапляв в конкретну пропозицію. Додатково формуємо окремі списки ремаркетингу.
  • Реклама новобудови з відмітними характеристиками. Акцент на сильних сторонах, а не на імені новобудови.
  • баннерная реклама новостроя
  • HTML5 формати банерів. Один з найпривабливіших форматів на сьогодні. Єдиний момент, перед тим як замовляти банер html5, Ви повинні отримати дозвіл на їх використання в Google Реклама, так як ця можливість доступна не всім.
  • Пакети банерів від 4-х комплектів. "Банерна сліпота» - проблема багатьох кампаній, коли одна серія крутиться по кілька місяців, і користувачі просто вже не реагують на Ваш банер. Саме тому необхідно мати або кілька пакетів, або цілу серію банерів з продуманим сценарієм.
  • Ремаркетинг, як би це банально не було. З таргетингом на різні списки і відповідно, з унікальною пропозицією для кожного.
  • Таргетинг на інтереси. Аналізуємо можливості таргетингу по інтересам в Google.
  • Таргетинг по конкретному місцю розташування. Конкретний район, де можуть бути Ваші потенційні клієнти.

Основним KPI банерної реклами новобудови або нерухомості буде охоплення і частота показів унікальному користувачеві. Далі маркетолог звіряє їх з потенційним охопленням і робить висновки.

3

Відео реклама

Все досить схоже з банерною рекламою. Головне, правильно створена стратегія роликів, яка буде максимально залучати користувача у взаємодію.

Рекомендації до роликів:

  • 6 секунд для формату оголошення-заставка (оголошення без можливості пропуску), передає короткий меседж у взаємодії.
  • 6 секунд для сценаріїв (кілька роликів по 6 секунд, які пов'язані між собою за змістом). Є можливість їх пов'язувати в рекламі між собою в одному відео.
  • 15 секунд для формату True For Action (реклама перед відео). Коротке відео, що дозволяє перейти відразу до скоєння конверсії. Це може бути: дізнатися більше, записатися, отримати, купити квиток і так далі.
  • видео реклама недвижимости
  • 15 секунд +. Повний формат ролика для реклами, що створює максимальне занурення користувача в усі тонкощі об'єкта.

Додатково не забуваємо основне правило відео для Google Реклама:

Перші 5 секунд максимально залучаючі, інакше у користувача буде висока спокуса рекламу пропустити.

У цьому матеріалі ми виклали базові принципи реклами новобудов в Google і YouTube. Для більш просунутих рішень звертайтеся за контактами агентства.