Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Сегменти і аудиторії в Google Analytics

Працюючи з просуванням сайту і аналітикою, Ви обов'язково зіткнетеся з сегментуванням свого трафіку, виявленням деяких характеристик своєї цільової аудиторії і її подальшим аналізом. Ми сьогодні поговоримо про можливості аналізу аудиторій в Google Analytics.

Визначимося спочатку з термінологією:

Сегмент - ручне групування користувачів по конкретно заданих параметрах, що дозволяє зберігати відособленість і здійснювати порівняння в звітах Google Analytics.

Аудиторія - виділена група сеансів або користувачів по конкретним заданим характеристикам з можливістю експорту в Google Ads та зберігання в Google Analytics.

Отже, що де використовувати і навіщо?

Сегменти ми створюємо для наступних цілей:

  • Порівняння - для розуміння ефективності кожного із сегментів і побудови конкретних висновків;
  • Відособлений аналіз - виділення окремого набору даних по конкретному сегменту;
  • Вивантаження показників - представлення набору даних по обраному сегменту.

Приклад задіяння сегмента можна показати наступний:

задействование сегмента в гугл аналитике

Сегмент можна створити в наступних місцях:

👉 в будь-якому звіті Google Analytics;

использование сегмента в отчете

👉 в адмініструванні представлення Google Analytics.

использование сегмента в администрировании представления Google Analytics

Аудиторії створюються 2-а способами:

  • на основі ручних характеристик;
  • на основі імпорту сегмента.
способы создания аудитории

Тут вже комбінація вашої уяви і необхідності бізнес процесів.

Аудиторії мають кілька важливих відмінних характеристик:

  • час зберігання даних - 540 днів, чого немає в Google Ads;
  • експорт в Google Ads для рекламних активностей;
  • внутрішня сегментація на сеанси і користувачів по Client ID.

Далі, все залежить від запитів бізнесу і цілей які ставляться перед веб-аналітикою.

Сподіваємося даний матеріал був для Вас корисним, і до зустрічей на нашому блозі знову.