Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

SEO або контекстна реклама?

Пошук – бажання або інтерес користувачів, виражений в безпосередньому виборі інформації в пошуковій системі за ключовими словами.

Суть в наступному - користувачі шукають, значить цікавляться. Швидше за все вони готові розглянути варіанти або вже купити. Ми ж, зі свого боку, повинні піднести своє вирішення питання, яке буде найкращим для користувача.

Є два способи потрапити в пошукову видачу:

  • SEO (безкоштовні результати пошуку);
  • контекстна реклама (це те, що над безкоштовними результатами).

Дуже багато сперечаються про те, хто клікає або не клікає, купує або не купує, дивиться або не дивиться на контекстну рекламу. Підійдемо до цього питання об'єктивно.

контекстная реклама

1-й екран пошуку: 4 оголошення платні + гугл карти, безкоштовної видачі немає.

За даними Google на початок 2016 року (тоді ще не було 4 оголошення і зелених підсвічувань) – показник клікабельності першого блоку становив 67%. Погодьтеся, це не мало. На закритій конференції Google Partners ми піднімали це питання - точної статистики поки немає, але є точне розуміння, що показник клікабельности значно збільшився.

В 2018 році за статистикою нашого агентства ми фіксуємо чіткі показники 70% / 30% - 70% забирає на себе контекстна реклама, 30% - SEO, навіть якщо Ви в ТОП 10.

На що варто звернути увагу - особливості оголошень:

  • номер телефону;
  • можливість відразу зателефонувати;
  • додаткові посилання;
  • уточнення (можна прописати переваги);
  • структурні описи (можна прописати основні послуги або представлені бренди);
  • ну і найголовніше, можна написати в оголошенні все що завгодно, а не тільки те, що потрібно для індексації.

Правила розміщення

Рейтинг оголошення визначається виходячи з декількох чинників: ціна за клік, яку ви готові платити + показник якості + клікабельність оголошень. Тобто, не тільки гроші впливають. І це правильно, присутня чесна конкуренція.

Це основні моменти в контекстній рекламі. Давайте тепер розглянемо SEO.

seo

2-й екран пошуку: SEO-видача, 10 безкоштовних результатів пошуку.

Оформлення - відчуваєте різницю, так? Про переваги вже не розкажеш.

Правила розміщення

Оптимізований сайт, який сканується за 182 факторами ранжирування (починаючи від слова, закінчуючи структурою сайту, унікальністю контенту, посиланнями на Ваш сайт) + звичайно ж конкуренція + оновлення алгоритмів пошукових систем. Ось тут стабільності реально немає, і все не проконтролюєш.

Що краще, SEO або контекстна реклама?

  • Швидкість. Контекст видає результат практично миттєво і прогнозовано. SEO - довго, незрозуміло і не прозоро.
  • Якість трафіку. Контекст максимально сегментує відвідувачів і залучає їх. SEO приганяє як якісний трафік, так і не цільовий (саме тому конверсія в SEO може бути нижче, про що читайте далі).
  • Ціна. Найголовніше! Це, мабуть самий основний фактор вибору - ціна трафіку, і в кінцевому підсумку ціна клієнта. Вона може відрізнятися в найширших межах, але не варто при цьому забувати про конверсію. Будуємо модель лідогенераціі і розуміємо – Who is Who!
  • Конверсія. Контекстна реклама в правильних руках фахівця дає конверсію від 2 %, SEO ж від 1 %. Але, знову таки - не забувайте про ціну клієнта, про яку ми говорили вище.
  • Стратегія проекту. Якщо проект довгостроковий, то слід до просування підійти комплексно, тобто розробляти всі джерела трафіку. Якщо проект сезонний - однозначно контекстна реклама.
  • Продукт і його специфіка. Тут безліч варіантів. Якщо продукт надприбутковий - однозначно контекстна реклама і можна SEO. Якщо продукт з мінімальним прибутком і конверсією - тільки SEO. Якщо говорити про унікальність: унікальний - можна як і SEO так і контекст; якщо не унікальний - тільки контекст (так як важлива позиція в пошуку).

Можна навести ще кілька критеріїв оцінки, але це - мабуть основні. Так що, вирішувати Вам. Або покластися на думку фахівця з інтернет-маркетингу. Може ми і перегнули палицю склавши думку, що SEO вже вчорашній день, але ні. Хоч трафіку сьогодні воно дає не сильно багато, але викликає величезний кредит довіри з боку покупця, коли він бачить сайт і в контекстній рекламі, і в seo. Саме тому, ми як і раніше дотримуємося стратегії комплексного просування в інтернеті.

seo+ppc

Великі проекти просуваються тільки так:

SEO + Контекстна реклама

Існує безліч "за" і "проти" щодо SEO-просування. У кожного свій досвід і унікальний проект...

Рекомендуємо переглянути відео з практичними висновками, фактами і цифрами про ефективність SEO-оптимізації сьогодні.