Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Розумна торгова кампанія - «За» і «Проти»

Розумна торгова кампанія - це "кокс", на який Google і багато агентств успішно підсадили більшість інтернет-магазинів. Сарказм...

А тепер серйозно.

Розумна торгова кампанія - товарна реклама Google Shopping з елементами штучного інтелекту, а саме з урахуванням автоматизованого управління ставками, імпульсів продажів, фінансових даних конверсій, за допомогою реклами в Google-пошуку і сайтах партнерах.

Чому є сарказм і чому Ви читаєте цю статтю? Все просто!

Даний інструмент був дуже ефективний в момент появи і продовжує показувати свою ефективність у багатьох проектах. Станом на сьогодні його стали повально використовувати буквально всі інтернет-магазини.

Але є одне "але".

Якщо всі починають використовувати один інструмент - ефективність його поступово знижується. Деякі ніші, особливо самі конкурентні, це вже відчули на собі.

Отже розберемося, як же працюють розумні торгові кампанії Google Ads, і які є за і проти за цим типом кампаній:

  • автоматизація створення оголошень для пошукової та контекстно-медійної мережі;
  • автоматизоване складання таргетів з використанням імпульсів продажів і аналітики конверсій з прив'язкою даних з фіда;
  • автоматизація управління ставками, спрямована на збільшення прибутковості конверсій;
  • орієнтація на рентабельність і цінність конверсій, а не на кліки.

Справді - нереальний інструмент, який економить багато часу.

Умная торговая кампания

За:

✅ Автоматизація безлічі завдань з метою очікуваної рентабельності від реклами, що оптимізує витрати на фінансові та трудові ресурси.

Кампанія сама аналізує що частіше показувати, а що рідше, виходячи з очікуваної ціни кліка і цінності конверсії, плануючи рентабельність. Складно, а в ручному режимі це буде вкрай складно.

Проти:

❌ Немає можливості ручного регулювання при агресивній стратегії захоплення ринку.

❌ Немає глибокої аналітики сегментації в Google Ads (спеціально не видаються дані, звідки конверсії).

❌ Є обмеження в автоматичних алгоритмах завдання рентабельності.

Граючи рентабельністю, рано чи пізно Ви впретеся в обмеження доходу або кількості конверсій, або в обмеження показуємості, в порівнянні з ручними кампаніями конкурентів. На жаль, така специфіка роботи розумної кампанії, так як вона жорстко шукає вигоду і конверсії.

Інші підводні камені:

❗ Повинен бути налаштований тег для динамічного ремаркетингу. Без нього розумна торгова реклама не запуститься (про це не пишеться в налаштуваннях).

❗ Мобільність кампаній. При зупинці, наступний запуск може здійснюватися кілька днів.

Чому поступово можуть знижуватися продажі?

❗ Рекламна кампанія працює постійно в пошуку рентабельності, на ринок постійно виходять нові гравці, які забирають свою частину пирога, хтось запускає рекламу без розрахунку ефективності на віджимання частки ринку. В результаті поле розумної кампанії, де вона може забезпечити рентабельність, постійно звужується, що поступово може призводити до зниження обсягу продажів або самого відсотка рентабельності.

❗ Немає стабільного алгоритму виведення нового товару на ринок.

Власне, економічний процес будь-якого локального ринку.

Що робити, якщо набридло плисти за течією?

Грамотне керування рекламою з аналітикою, починаючи від товару і закінчуючи ручним прорахунком рентабельності, середнього чека, прогнозуванням бюджетів в день. Складно, але це можливо і це необхідно робити, інакше можна розслабитися, прийняти теплу ванну, і піти з ринку, і це факт. Будьте уважні.