Якщо Ви читаєте цю статтю, ви вже зіткнулися зі “зручностями” роботи зі звітами в Google Analytics 4. Якщо в Universal Analytics було все по поличках, то тут, щоб знайти необхідну інформацію потрібно докласти чимало зусиль. Пройдемо покроково, як знайти потрібну інформацію.
У Google Analytics 4 є кілька способів отримати інформацію у звітах:
1Головна
👉 надання базових звітів, у кожному з яких можна пройти глибше та переглянути більш детальну інформацію:
Звіти
👉 стандартні звіти Google Analytics 4, які мають свою структуру, відмінну від Universal Analytics:
Традиційний звіт “джерела трафіку” виглядає так:
Відразу стає помітним, що є можливість редагування групи каналів для користувачів. Вибираєте свою групу:
Якщо вам необхідно кастомізувати звіт, це не вдасться зробити так само легко, як у Universal Analytics, просто додавши стовпці на цій же сторінці. Тут необхідно натиснути на “редагування”, після чого до звіту можна буде вносити правки:
Це робота зі стандартними звітами, в яких вже є деякі передустановки.
Якщо Вам необхідне глибше дослідження, то в такому випадку необхідно скористатися вкладкою “дослідження”, яка надає більш широкі можливості.
3Дослідження
Вкладка “дослідження” виглядає так:
Тут є можливість створити кастомні звіти за шаблоном із галереї шаблонів, а також зберегти їх та повернутися до аналізу даних через деякий час.
Розглянемо створення дослідження без шаблону, оскільки готові шаблони ще не всі працюють.
У дослідженні є 2 важливі складові: змінні та налаштування вкладок, які пов'язані одне з одним. У змінних Ви задає глобальні змінні, які Ви бажаєте аналізувати, а в налаштуваннях вкладок - як Ви бажаєте їх аналізувати.
Наведемо приклад стандартного звіту зі старої аналітики "джерело / канал".
- У змінних вносимо такі дані: у параметрах (те, що буде в рядках) – у розрізі чого бажаємо аналізувати, у показниках (те, що буде у стовпцях) – що бажаємо аналізувати.
- У налаштуваннях вкладок наступне: рядки, значення + додаткові параметри відображення.
В результаті отримуємо наступне:
Аналогічно можна працювати з іншими даними, які Вам потрібні.
Мабуть, це всі головні основи отримання даних зі звітів у Google Analytics 4. У майбутньому ми поринемо в ще глибші деталі аналітики GA4, оскільки за цим майбутнє веб-аналітики, як би ми не звикли до Universal Analytics.