Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Просування інтернет-магазину

Інтернет-магазин, це не просто сайт. Це торговий майданчик, мета якого - дистанційна продаж товару при найменших витратах для стимулювання продажів всього бізнесу. У США частка інтернет-торгівлі від загального товарообігу давно вже більш 50%. В Україні станом на 2018 рік це 9%, в Росії - 11%. Це середні цифри. Є деякі види бізнесу, в яких ця цифра 90-95%.

продвижение интернет магазина

Багато хто думає, що інтернет-магазин це просто. Для нього не потрібен офіс, багато співробітників, склад. Але, якщо говорити про серйозний розвиток, то складнощів набагато більше ніж очікувалося. Якщо знайти товар і налагодити логістику - це тільки половина справи. Найголовніше завдання - знайти покупців. Інакше, все інше не матиме ніякого значення. Покупців може залучити тільки правильна стратегія пошуку цільових клієнтів - просування.

Уявімо, що Ви вже створили інтернет-магазин. Що далі? Розкладемо все по поличках, від створення до успішного функціонування.

Ми будемо говорити з точки зору практика. На нашому рахунку успішне просування більше 30 інтернет-магазинів в Україні. Наприклад, таких як: Parad Obuvi (лідер з продажу взуття оптом в Україні), Indiano Natural (жіночий одяг), M-service (запчастини для мобільних телефонів), Shoploft (лідер з продажу світильників лофт), N&B Light (світильники), Ліс Сад (садова техніка), EDP (парфумерія), Жан (парфумерія), Castrol (офіційний магазин), Kardinal (елітна взуття), Alex Bell (преміум взуття), Elen Bouquet (квіти) та інші. Досвід роботи з інтернет-магазинами від 500 до 400 000 товарів в каталозі.

1

Базова SEO оптимізація

seo интернет-магазина

В першу чергу ви повинні провести повну внутрішню оптимізацію сайту, починаючи від категорій і закінчуючи кожною карткою товару. Оптимізація дасть Вам правильну, фундаментальну індексацію в пошукових системах. А це, в результаті принесе видимість по низькочастотних запитах, конверсія яких досить висока. На базовій оптимізації не економте, від цього залежить індексація вашого сайту і його стратегічний розвиток.

Вже не говоримо за SEF URL, заголовки H1-H6, карту сайту, так як маємо на увазі, що нормальний розробник включає це в функціонал. Якщо Ви в цьому сумніваєтеся, то необхідно в першу чергу провести SEO-аудит сайту, щоб розуміти що не так, і що може заважати в подальшої індексації.

2

Контекстна реклама

контекстная реклама для интернет-магазина

Запуск реклами в пошуку в тестовому режимі по деяким категоріям. Прив'язуємося до конверсії + повний аналіз юзабіліті. Після тесту робимо висновки - що по доопрацюванням і що за форматом самої реклами. Тут тонкощів досить багато. Якщо на старті Ви вклалися в нуль, тобто окупили все, значить Ви рухаєтеся в правильному напрямку. Магазини, які продають постійно споживаний товар, як правило з першої покупки не заробляють. Головне, роздобути клієнта з максимальним циклом життя і заробити на ньому в перспективі. Такі реалії.

Якщо у Вас разові покупки, то мінімальний заробіток з транзакції повинен бути 300 гривень. Тоді, при гірших умовах ви вийдете в нуль, а якщо все добре - будете заробляти. Первинна мета контекстної реклами - миттєвий старт на ринку і збільшення продажів. Остаточна мета – побудувати модель, яка працює в прибуток при постійних витратах. Далі, масштабуєм продажі. Функціонал контекстної реклами для магазинів розвивається щодня, аж до масштабованої реклами кожного товару в пошуковій видачі і контекстно-медійній мережі. Це власне і дало можливість в цьому 2018 році відкрити Google Shopping в Україні, з яким ми зараз успішно працюємо. Сьогодні легко обробляємо просування інтернет магазинів від 10 000 товарів і більше.

Маючи досвід реалізації безлічі проектів, ми записали оглядове відео про те, як запустити рекламу в Google Shopping і пройти модерацію в Merchant Center. Рекомендуємо до перегляду!

3

Зовнішнє SEO просування

внешнее seo магазина

Якщо у Вас з індексацією все ок, сайт повністю наповнений, контекстна реклама приносить продажі, тоді визначаємо стратегічні напрямки і щомісяця працюємо над статейним просуванням, тобто написанням і розміщенням статей на зовнішніх ресурсах з посиланням на наш. Мета зовнішнього SEO дати максимум безкоштовного комерційного трафіку в широкому охопленні з його стратегічним зростанням. Паралельно аналізуємо конверсію від органіки, вартість і коефіцієнти, динаміку зростання самого трафіку. Інвестувати у зовнішнє SEO необхідно тоді, коли Ви точно знаєте куди йдете, так як ризики таких інвестицій досить високі.

За аналітикою Google, блок контекстної реклами займає 67% кліків видачі, решта залишається на SEO видачу. Ці дані збігаються з нашою аналітикою агентства - 70 / 30%. Ви можете сказати - навіщо ці старання заради 30%. Якщо говорити про довгострокову перспективу - сенс є, але з розумними вкладеннями. Наявність в SEO видачі дає як мінімум додатковий трафік, впізнаваність і саме неоціненне - довіра з боку клієнта.

4

Просування в соціальних мережах

smm для интернет-магазина

SMM дозволяє бути на слуху у своїх клієнтів, виділяє конкретний сегмент цільової аудиторії, якій може бути цікава Ваша продукція. Запуск кампаній робимо в тестовому режимі. Наприклад - рекламуємо одяг з символікою Mercedes підписчикам груп любителів Mercedes. У більшості випадків соцмережі, це підігрів користувальницького інтересу, але не генерація продажів. При необхідності запускаємо PR-просування, для уявної непроплачені популярності.

У будь-якому випадку, завдання тестування виховати "люби, а потім купи". Не ми це придумали. Так давно склалося в практиці світового маркетингу.

5

Аналітика

аналитика продаж магазина

У процесі всього цього не забувайте про аналітику юзабіліті, джерел трафіку, конверсій. Кожне рішення має базуватися на фактах і висновках, інакше Вам залишиться покладатися тільки на везіння. Аналітика може відкрити Вам багато секретів при правильному її використанні. Це і електронна торгівля, і багатоканальні послідовності, комбіновані звіти, які звичайному користувачеві не зрозумілі і не завжди доступні. Без цифр інвестувати і розвиватися практично неможливо.

Скільки чекати результату?

Все залежить від безлічі факторів. У когось відразу старт і прибуток, у когось розгойдування може йти до року. В середньому, проект виходить в прибуток від 6 до 12 місяців, але були випадки в нашій практиці і від 2-х місяців. Якщо за 12 місяців Ви не вийшли в прибуток - переглядайте все: ціни, товар, просування, аналітику і приймайте зважене рішення. У деяких випадках краще залучити зовнішню сторону для аналізу, щоб отримати дійсно об'єктивну оцінку роботи інтернет-магазину.

І ще один важливий момент. Ви напевно захочете дізнатися ціни на просування інтернет-магазину. Залежно від пакета послуг і конкуренції, Вам як клієнтові необхідно приготувати мінімум 10 000 грн. у місяць, незалежно від того, в яку компанію ви звернетеся, нашу чи будь-яку іншу. Такі умови диктуються конкуренцією на ринку. Потрібно тільки правильно вибрати компанію для просування, яка буде відповідати своєму рівню компетенції і досвіду в даній сфері розкрутки.