Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Просування інтернет-магазину

Інтернет-магазин, це не просто сайт. Це торговий майданчик, мета якого - дистанційна продаж товару при найменших витратах для стимулювання продажів всього бізнесу. У США частка інтернет-торгівлі від загального товарообігу давно вже більш 50%. В Україні, з розвитком останніх світових подій цей відсоток постійно зростає. Хоч точної цифри поки і немає, але можна з упевненістю говорити про постійне збільшення кількості інтернет-магазинів і інтернет-покупців.

продвижение интернет магазина

Багато хто думає, що інтернет-магазин це просто. Для нього не потрібен офіс, багато співробітників, склад. Але, якщо говорити про серйозний розвиток, то складнощів набагато більше ніж очікувалося. Якщо знайти товар і налагодити логістику - це одна половина справи, то друга половина більш складна - знайти покупців. Інакше, все інше не матиме ніякого значення. Покупців може залучити тільки правильна стратегія пошуку цільових клієнтів - просування.

Просування інтернет-магазину за етапами від "А" до "Я"

Уявімо, що Ви вже створили інтернет-магазин. Що далі? Розкладемо все по поличках, від створення до успішного функціонування.

Ми будемо говорити з точки зору практика. На нашому рахунку успішне просування більше 50 інтернет-магазинів в Україні. Наприклад, таких як: Parad Obuvi (лідер з продажу взуття оптом в Україні), Indiano Natural (жіночий одяг), M-service (запчастини для мобільних телефонів), Shoploft (лідер з продажу світильників лофт), N&B Light (світильники), Ліс Сад (садова техніка), EDP (парфумерія), Жан (парфумерія), Castrol (офіційний магазин), Kardinal (елітна взуття), Alex Bell (преміум взуття), Elen Bouquet (квіти) та інші. Досвід роботи з інтернет-магазинами від 500 до 400 000 товарів в каталозі.

Якщо у Вас вже є інтернет-магазин, то можете подивитися наше відео про актуальні тренди просування в 2021-му році

Якщо, Ви тільки починаєте, рекомендуємо прочитати цю статтю про стратегічне просування інтернет-магазину від запуску до досягнення рентабельності і масштабування. Йдемо по важливим блокам від "А" до "Я".

1

Базова SEO оптимізація

seo интернет-магазина

В першу чергу ви повинні провести повну внутрішню оптимізацію сайту, починаючи від категорій і закінчуючи кожною карткою товару. Оптимізація дасть Вам правильну, фундаментальну індексацію в пошукових системах. А це, в результаті принесе видимість по низькочастотних запитах, конверсія яких досить висока. На базовій оптимізації не економте, від цього залежить індексація вашого сайту і його стратегічний розвиток.

Вже не говоримо за SEF URL, заголовки H1-H6, карту сайту, так як маємо на увазі, що нормальний розробник включає це в функціонал. Якщо Ви в цьому сумніваєтеся, то необхідно в першу чергу провести SEO-аудит сайту, щоб розуміти що не так, і що може заважати в подальшої індексації.

2

Аналітика

аналитика продаж магазина

Щоб рости, необхідно розуміти точки ефективності. Будь-який процес, який Ви запустите зовсім не обов'язково відразу буде рентабельним. Саме тому необхідно мати якісні показники, щоб розуміти "куди ми йдемо і навіщо".

Сюди входить повне налаштування:

👉 Google Tag Manager

👉 Google Analytics

👉 Імплементація передачі даних через Data Layer

Так, щоб гугл розумів, що відбувається на сайті, потрібно налаштувати передачу даних, починаючи від перегляду картки товару і закінчуючи замовленнями на сайті. Інакше, наприклад ті ж кампанії зі штучним інтелектом просто не зможуть запуститися.

У процесі всього цього не забувайте про аналітику юзабіліті, джерел трафіку, конверсій. Кожне рішення має базуватися на фактах і висновках, інакше Вам залишається покладатися тільки на везіння. Аналітика може відкрити Вам багато секретів при правильному її використанні. Це і електронна торгівля, і багатоканальні послідовності, і комбіновані звіти, які звичайному користувачеві не зрозумілі і не завжди доступні. Без цифр інвестувати і розвиватися практично неможливо. Саме тому другим етапом ми розташували аналітику.

3

Контекстна реклама

контекстная реклама для интернет-магазина

60-70% продажів інтернет-магазинів сьогодні - це Google Shopping, а саме товарна реклама.

Чому такий успіх?

👉 користувач знайомиться з товаром в пошуковій видачі, відразу переглядаючи товари і ціни;

👉 ціна за клік списується, тільки після кліка на товар;

👉 користувач спочатку вибирає товар, і тільки потім переходить на нього для вчинення будь-які дії.

Кампанії товарної реклами постійно модернізуються, розробники все більше і більше впроваджують елементи штучного інтелекту і машинного навчання, що дійсно показує свою ефективність.

Пошук ніхто не відміняв, і в просуванні інтернет-магазинів він як і раніше займає важливу роль, але з трохи іншими акцентами:

👉 брендові кампанії, для відстоювання брендових запитів;

👉 категорійні запити, забезпечення повної присутності у видачі, для максимального охоплення в пошуку потенційного покупця.

Глобальне завдання контекстної реклами для інтернет-магазину - це роздобути клієнтів, зробити захоплення ринку. Далі дуже важливо:

👉 налагодити сервіс (логістика, асортимент, якість товарів);

👉 стимулювати повторні продажі.

У більшості випадків, саме на повторних продажах Ви почнете заробляти. Ціна клієнта в контекстній рекламі постійно зростає, так як на ринок постійно приходять нові і нові гравці, що з'їдає першу очікувану рентабельність. І тут вже виникають питання аналітики. Саме тому ми практикуємо комплексне просування. Якщо Ви будете правильно рахувати, то у Вас все вийде. Якщо будете діяти за принципом "тут і зараз", то такий бізнес проживе недовго.

Додатково можете подивитися відео про те, як запустити рекламу в Google Shopping і пройти модерацію в Merchant Center. Рекомендуємо до перегляду!

4

Просування в соціальних мережах

smm для интернет-магазина

Якщо Ви отримали швидкі продажі з контекстної реклами і бачите реальну рентабельність, то Ви почнете швидко шукати точки росту, однією з яких є SMM.

Для інтернет магазинів є 2 напрямки просування в соціальних мережах:

👉 класичний SMM з таргетінгом і постінгом;

👉 товарна реклама з генерацією замовлень в інтернет-магазині.

Так, SMM в класичному стилі дозволяє бути на слуху у своїх клієнтів, виділяє конкретний сегмент цільової аудиторії, якій може бути цікава Ваша продукція, але в врешті-решт Ви почнете рахувати гроші, а не лайки, перегляди та охоплення. Саме тому, ми виділили окремий напрямок товарної реклами в соціальних мережах.

Товарна реклама в Facebook, Instagram торкнеться багатьох хардових моментів:

👉 Налаштування Facebook Business Manager;

👉 Всі синхронізації;

👉 Імплементація Facebook Pixel з подіями цінності і ID товарів;

👉 Розробка фіду товарів;

👉 Відкриття Facebook магазину;

👉 + безліч нюансів і нововведень.

Маючи багаторічний досвід в даному напрямку, можемо точно сказати, що це принесе реальні замовлення в інтернет-магазині.

Але, незважаючи на привабливість товарної реклами, не варто також забувати про одне із стратегічних завдань SMM для інтернет-магазину - виховати "люби, а потім купи", що дозволяє зробити класичне SMM. У підсумку, ми знову приходимо до того, що комплексний підхід є найефективнішим.

5

Зовнішнє SEO просування

внешнее seo магазина

Якщо проект показав продажі і має перспективу росту, значить є сенс інвестувати в довгострокове масштабування, максимально повне охоплення в пошуковій видачі, а саме - запускати зовнішнє SEO просування. Якщо у Вас з індексацією все ок, сайт повністю наповнений і всі перераховані вище канали приносять продажі, тоді визначаємо стратегічні напрямки і щомісяця працюємо над статейним просуванням, тобто написанням і розміщенням статей на зовнішніх ресурсах з посиланням на наш. Мета зовнішнього SEO дати максимум безкоштовного комерційного трафіку в широкому охопленні з його стратегічним зростанням. Паралельно аналізуємо конверсію від органіки, вартість і коефіцієнти, динаміку зростання самого трафіку. Інвестувати у зовнішнє SEO необхідно тоді, коли Ви точно знаєте куди йдете, так як ризики таких інвестицій досить високі.

За аналітикою Google, блок контекстної реклами займає 67% кліків видачі, решта залишається на SEO видачу. Ці дані збігаються з нашою аналітикою агентства - 70 / 30%. Ви можете сказати - навіщо ці старання заради 30%. Якщо говорити про довгострокову перспективу - сенс є, але з розумними вкладеннями. Наявність в SEO видачі дає як мінімум додатковий трафік, впізнаваність і саме неоціненне - довіра з боку клієнта.

Скільки чекати результату?

Все залежить від безлічі факторів. У когось відразу старт і прибуток, у когось розгойдування може йти до року. В середньому, проект виходить в прибуток від 6 до 12 місяців, але були випадки в нашій практиці і від 2-х місяців. Якщо за 12 місяців Ви не вийшли в прибуток - переглядайте все: ціни, товар, просування, аналітику і приймайте зважене рішення. У деяких випадках краще залучити зовнішню сторону для аналізу, щоб отримати дійсно об'єктивну оцінку роботи інтернет-магазину.

І ще один важливий момент. Ви напевно захочете дізнатися ціни на просування інтернет-магазину. Залежно від пакета послуг і конкуренції, Вам як клієнтові необхідно приготувати мінімум 10 000 грн. у місяць, незалежно від того, в яку компанію ви звернетеся, нашу чи будь-яку іншу. Такі умови диктуються конкуренцією на ринку. Потрібно тільки правильно вибрати компанію для просування, яка буде відповідати своєму рівню компетенції і досвіду в даній сфері розкрутки.