Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Актуальні розміри банерів Google Ads

Одне з найбільш нагальних питань що стосується банерної реклами в Google Ads - це актуальні розміри банерів, так як вимоги до них досить часто змінюються.

У контекстно-медійній мережі є 3 типи банерів, кожен з яких має свою специфіку розмірів, це:

  1. Адаптивні банери
  2. Графічні банери
  3. HTML5 банери.

Кожен тип банера має свої нюанси в плані підготовки, відображення і показу в контекстно-медійній мережі (кмм) Google Ads (гугл адс). Про це далі.

1

Адаптивні банери

Це банери, які складаються з декількох графічних і текстових елементів, розмір яких адаптується під необхідні розміри майданчиків, на яких відбувається показ реклами. Один і той же вміст, може відображатися в будь-яких розмірах.

Для формування адаптивного банера необхідно всього 4 файла:

  • Горизонтальне зображення зі співвідношенням сторін 1,91:1.
    Оптимальний розмір - 1200×628 пікселів.
    Мінімальний розмір - 600×314 пікселів.
    Максимальний розмір файлу - 5120 КБ.
  • Квадрат - 1200×1200 пікселів.
    Мінімальний розмір - 300×300 пікселів.
    Максимальний розмір файлу 5120 КБ.
  • Горизонтальний логотип із співвідношенням сторін 4:1.
    Оптимальний розмір - 1200×300 пікселів.
    Мінімальний розмір - 512×128 пікселів.
    Максимальний розмір файлу - 5120 КБ.
  • Логотип-квадрат - 1200×1200 пікселів.
    Мінімальний розмір - 128×128 пікселів.
    Максимальний розмір файлу - 5120 КБ.

Не рекомендується використовувати тільки горизонтальні логотипи, тому що це може скоротити охоплення.

Адаптивні банери мають такий вигляд в інтернеті:

Адаптивные баннеры
2

Графічні банери

Це зображення з фіксованими розмірами, які виводяться на майданчиках з тими ж дозволеними розмірами.

Нижче приклад такого банера з розмірами, що відповідають вимогам рекламного майданчика.

Графические баннеры

Типи підтримуваних файлів:

Формати - GIF, JPG, PNG

Вага файлу - не більше 150 КБ

Розміри оголошення:

Квадрат і прямокутник

200x200 Малий квадрат

240x400 Вертикальний прямокутник

250x250 Квадрат

250x360 Потрійне широкоекранне оголошення

300x250 Вбудований прямокутник

336x280 Великий прямокутник

580x400 Netboard

Хмарочос

120x600 Хмарочос

160x600 Широкий хмарочос

300x600 Оголошення на половину сторінки

300x1050 Вертикальне оголошення

Повний банер

468x60 Банер

728x90 Повний банер

930x180 Верхній банер

970x90 Великий повний банер

970x250 Білборд

980x120 Панорама

Мобільні пристрої

300x50 Мобільний банер

320x50 Мобільний банер

320x100 Великий мобільний банер

*Анімовані оголошення (в форматі GIF) Тривалість і швидкість анімації:

  • Тривалість анімації не більше 30 секунд;
  • Цикл анімації не більше 30 секунд;
  • Швидкість відтворення не більше 5 кадрів в секунду.
3

Банеры HTML5

Це нестандартні банери з користувальницьким верстанням, які дозволяють додати абсолютно різні сценарії відображення. Машини що виїжджають, карусель товарів, виведення знижок і так далі.

Як правило ці банери виготовляються в спеціальних дизайнерських програмах, після чого завантажуються в Google Ads для показу в кмм.

Скріншоти банерів HTML5 Ви можете побачити нижче:

Внешний вид HTML5 баннера
Внешний вид HTML5 баннера

або анімовані приклади в цьому відео:

Типи підтримуваних файлів:

Формат - ZIP-архів з файлами HTML (може також містити файли CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG і SVG)

Вага файлу - не більше 150 КБ

Розміри оголошення:

Квадрат і прямокутник

200x200 Малий квадрат

240x400 Вертикальний прямокутник

250x250 Квадрат

250x360 Потрійне широкоекранне оголошення

300x250 Вбудований прямокутник

336x280 Великий прямокутник

580x400 Netboard

Хмарочос

120x600 Хмарочос

160x600 Широкий хмарочос

300x600 Оголошення на половину сторінки

300x1050 Вертикальне оголошення

Повний банер

468x60 Банер

728x90 Повний банер

930x180 Верхній банер

970x90 Великий повний банер

970x250 Білборд

980x120 Панорама

Мобільні пристрої

300x50 Мобільний банер

320x50 Мобільний банер

320x100 Великий мобільний банер

Які розміри робити, а які ні?

Якщо Вам необхідне охоплення - робити всі або ті, що адаптуюся.

Якщо потрібні конкретні позиції показів - розміри фіксовані, які Ви обираєте самі.

Ну і найголовніша примітка. Якщо Ви помітили, розмір архіву будь-якого банера не повинен перевищувати 150 КБ. Так що, дизайнеру доведеться досить ювелірно підійти до питання банерів, так як необхідно дотримати і якість і одночасно вимоги для кмм Google Ads. Довідка за розмірами банерів на офіційному сайті Google знаходиться тут.

Модерація становить від 48 годин. Тут як повезе. Бувають випадки, коли модерація займає і до 7 днів. Тому, якщо Ви плануєте медійну кампанію, робіть це завчасно.