Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Binotel & Google Analytics 4

Якщо Ви читаєте цю статтю, то, напевно, зіткнулися з необхідністю передачі подій з Binotel у Google Analytics 4.

На момент написання статті існує поки що тільки один спосіб передачі даних - через Google Tag Manager. І поки що, тільки події "Зворотний дзвінок", тобто “GetCall”.

Раніше ми вже розглядали, як налаштовувати відправку подій у Google Analytics 4 (GA4), але у випадку з Бінотел це матиме свої особливості.

Отже, пройдемося детальніше.

1

Тригер

Додаємо користувальницьку подію - “Binotel GetCall - Call requested”:

Триггер Binotel GetCall

Як це працює?

У момент активної дії відправляється подія в GTM, яка активує тригер, який запускає тег і відправку події в Google Analytics 4. Далі налаштовуємо тег.

2

Тег

Це власне обробник дії та відправлення його до GA4. Назву дії прописуєте “GetCall”.

Тег події буде мати такий вигляд:

Тег события GetCall
3

Отримання даних в GA4

Протягом доби нова подія з'явиться у списку подій, і її можна буде перевести в статус конверсій.

событие Binotel CallTracking

На цьому поки що все. Сподіваємося, що компанія Binotel зробить у майбутньому більше для врахування конверсій у новій аналітиці.