Поки світ контекстної реклами переживає глобальну автоматизацію і застосування штучного інтелекту, стратегічні завдання бізнесу ніхто не відміняв, і в ньому завжди будуть ті, хто орієнтований бути першим і ні на крок нікому не поступатися. Лідерство - залізна риса, яку не завжди готові підтримати алгоритми. Отже, говоримо про 1-у позицію в пошуковій рекламі Google Ads. Почнемо.
Нормативка і алгоритми визначення рейтингу оголошення
Рейтинг оголошення - похідна від позиції ключового слова, яка формується від добутку 3-х чинників:
- ставки ключового слова або групи;
- показника якості ключового слова;
- конкурентної ціни за клік на аукціоні.
Показник якості ключового слова - зведений показник, що оцінює релевантність або відповідність оголошення і цільової сторінки до ключового слова. Шкала вимірювання показника від 1 до 10. Чим вище показник якості, тим нижче в перспективі ціна за клік, і навпаки.
Показник релевантності оголошення - показник відповідності тексту в оголошенні та вмісту рекламованої сторінки. Є 3 показника:
- Низький;
- Середній;
- Високий.
CTR - показник клікабельності, відсоток кліків від показів.
Останні 2 показника є непрямим фактором для визначення показника якості. Саме тому ми їх сюди включили, так як є фактори, на які впливають інші чинники.
Очікуваний CTR - ймовірність кліків за складеним оголошенням на основі минулої статистики рекламної кампанії.
Очікуваний CTR враховується при розрахунку показника якості на перших порах, поки не збереться об'ємна статистика по кампанії.
Оновлюваність параметрів - раз на добу, іноді рідше, в залежності від активності роботи рекламної кампанії.
Формула рейтингу оголошення наступна:
Максимальна ціна за клік * показник якості + вплив фактора аукціону.
У документації Google пишуть тільки про перших 2 фактора, але це не зовсім коректно, так так рейтинг визначається в конкурентному середовищі, тобто в результаті аукціону ставок, тому ми і враховуємо цей фактор.
1-а позиція в Google Ads це мінімальне випередження конкурента по комбінації ставки і показника якості.
Google пише, що необхідно мінімальне випередження конкурента для досягнення 1-ї позиції, начебто це навіть 0.01 пункту ставки. Але, за нашим досвідом, це не завжди так. Бувають значні розбіжності показників.
Формула визначення рейтингу - багатофакторна, так як Google намагається врахувати кілька важливих моментів:
- протистояти нечесній конкуренції, щоб гроші не були вирішальним фактором;
- показувати користувачам більш релевантну і якісну рекламу;
- зрівняти права рекламодавців.
Що робити, щоб з максимальною ймовірністю бути першим?
- Робота з показником якості, починаючи від угруповання оголошень підбором цільової сторінки, закінчуючи опрацюванням оголошення на предмет релевантності та клікабельності;
- Керувати ставками з певними алгоритмами.
Тут немає переліку дій або єдиної таблетки щастя, тут головне - розуміння як це працює і на що звернути увагу для досягнення мети + досвід.
Останнім часом, Google активно впроваджує автоматизовані стратегії призначення ставок, в яких можна задати конкретні KPI роботи такої стратегії. У деяких проектах це підтверджує свою ефективність, тому можете пробувати сміливо. У практиці, у нас звичайно свої напрацювання, і власна система управління ставками.
Сподіваємося цей матеріал Вам був корисний. Будемо радувати Вас ще.