Якщо Ви займаєтеся рекламою в фейсбуці, то напевно зустрінетеся з повідомленням в Ads Manager - "Підготовка до змін в iOS 14". Що це і навіщо це, розбираємося в цій статті.
Повідомлення, власне, виглядає так (багато написано, багато посилань, і не завжди все зрозуміло для звичайного користувача).

Справа в тому, що компанія Apple з виходом системи IOS 14 значно змінює алгоритми її роботи, що в результаті вплине на відправку подій в FaceBook Pixel і додатки SDK.
А тепер зрозумілою мовою
Компанія Apple буде прагнути не передавати персоналізовані дані активностей користувачів, або буде це робити тільки з дозволу самих користувачів.
Саме тому, перегляди контенту і історію відвідування в перспективі може не бути передано в акаунти рекламодавців FaceBook, що значно зменшить ефективність їх рекламних кампаній.
Розробники Apple будуть вимагати, щоб всі програми в App Store під IOS 14 видавали діалогове вікно через фреймворк AppTrackingTransparency на дозвіл відстеження їх подій, з яким користувач буде чи не буде погоджуватися.
Як відреагував і що придумав FaceBook для IOS 14?
FaceBook впроваджує новий вимір подій на основі агрегованих даних, за допомогою спеціального протоколу під IOS 14, який дозволяє відстежувати не більше 8 подій з одного сайту з обмеженою атрибуцією даних. Такі умови, на жаль, плюс деякі дані можуть надходити із затримкою до 3-х днів.
Дане рішення для трекінгу розроблено в підтримку технології Private Click Measurement ("Вимірювання на основі конфіденційних даних про кліки") компанії Apple, але призначене для вирішення основних завдань рекламодавців, які не розглядаються в проекті Apple. Саме тут, FaceBook буде впроваджувати зміни для браузерів в вимір на основі агрегованих даних про події, щоб допомогти рекламодавцям забезпечувати конфіденційність даних споживачів.
У документації ще багато тексту, але ми даємо тільки необхідні вичавки необхідні для таргетолога при запуску реклами в FaceBook. З точки зору розробників Apple і FaceBook, таке відстеження буде законним.
Якщо глибоко копнути, то FaceBook починає значно розвивати методи статистичного моделювання для відстеження показників. І це, власне, одна з причин, чому перший час дані можуть бути неточними.
Які кроки для підготовки реклами на FaceBook під IOS 14?
1Підтвердження домену.
В налаштуваннях кампанії, необхідно підтвердити домен, що в перспективі буде враховано для збору зведених подій. Якщо домен не підтверджений, то це зробити буде неможливо.

Налаштування подій в Events Manager під зведений вимір.
Заходимо у вкладку "зведений вимір подій":

Налаштовуємо події для підтвердженого домену:

При редагуванні система видасть Вам попередження, з яким потрібно буде погодитися.

Що далі?
Системі потрібен певний час для агрегування даних. Якщо в 8 подій НЕ потраплять ті, на які вже запущені рекламні кампанії, то такі кампанії в майбутньому можуть бути зупинені. Також змінюється і система обліку показників. Про це далі.
Нова атрибуція FaceBook і облік показників
У плані обліку показників, відбуваються важливі зміни, які впливають на оцінку результатів рекламних кампаній:
- встановлення вікна атрибуції стає на рівень групи оголошень (раніше було на рівні кампанії);
- в стовпцях статистики, з'явився стовпець - "настройка атрибуції" (можна грати різної атрибуцією і звіряти дані);
- відкриваються нові модифікації атрибуцій 1-7 днів після кліка і/або 1 день після перегляду;
- стандартне вікно атрибуції (1 день після перегляду і 28 днів після кліка) стає не актуальним.
* Врахуйте ці зміни при налаштуванні і аналітиці Ваших рекламних кампаній.
Сподіваємося, що цей матеріал був Вам корисний для організації реклами в фейсбук.