Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Facebook магазин

Напевно на корпоративних сторінках в соцмережі Фейсбук Ви зустрічали вкладку "магазин", в якій присутній перелік товарів магазину.

Що це, для чого і як це зробити у себе на сторінці, а головне, чи варто? Сьогодні поговоримо про Фейсбук магазин. Отже, поїхали.

Facebook магазин - публікація асортименту товарів всередині бізнес-сторінки з цінами і додатковими характеристиками.

Як це виглядає?

На сторінку додається вкладка, у якій з'являється список товарів:

Facebook магазин

У стрічці сторінки:

магазин Фейсбук

Підключення Фейсбук Магазин, послідовність:

  1. Наявність Фейсбук Бізнес Менеджер;
  2. У Catalog Manager створюємо каталог;
  3. Синхронізуємо каталог з бізнес менеджер і необхідною сторінкою;
  4. Потім система запропонує створити Фейсбук Магазин на необхідної сторінці;
  5. При налаштуванні запропонує 2 варіанти комунікації з клієнтом: месенджер або сайт. Від цього буде залежати формат кнопки в картці товару.

Переваги наявності Facebook магазину на сторінці:

👉 Ознайомлення з асортиментом.

Всі відвідувачі сторінки можуть ознайомитися з асортиментом магазину не відвідуючи сайт, а також відразу побачити і ціни.

👉 Інформування про новинки.

Всі підписчики сторінки при перегляді стрічки новин Facebook можуть отримувати повідомлення про новинки в фейсбук магазині. Дана опція зараз активно розвивається.

👉 Стимулювання замовлень на сайті і листувань з адміністратором сторінки.

Оформляючи фейсбук магазин у Вас буде можливість вибору, або щоб користувачі писали Вам в директ по конкретному товару, або переходили на сайт одразу ж в картку товару для здійснення замовлення.

👉 Позначка товарів в постах.

Відкривається можливість на картинках постів вказувати позначку на конкретний товар в фейсбук магазині. Наприклад, якщо на зображенні є конкретний товар, то можна розмістити позначку, що простимулює користувача перейти в картку цього товару.

👉 Підготовка до Instagram Shopping.

База товарів Facebook Магазин є одночасно і базою для Instagram Shopping. Ця надбудова здійснюється через Facebook Business Manager.

👉 Участь у Facebook Marketplace.

Володіючи магазином на Facebook, Ви отримуєте право участі в виведенні товарів в інструменті Facebook Marketplace.

👉 Товарна аналітика відвідування магазину.

У Facebook Commerce Manager присутній розділ статистики, в якому можна детально подивитися показники ефективності магазину, починаючи від відвідуваності і закінчуючи кінцевими продажами на сайті.

Все просто! Сподіваємося дана стаття для Вас була корисною. Успіхів у просуванні на Фейсбук та в інших соціальних мережах.