Підприємці, які займаються виробництвом або продажем якогось одного бренду, в більшості випадків спочатку стикаються з просуванням самого бренду, а потім з розвитком каналів продажів. Чому так? Про це далі.
Уявімо монобрендовий магазин, в якому присутній товар хорошої якості і за оптимальною для споживача ціною.
Власник такого інтернет-магазину насамперед замовить контекстну рекламу. Агентство виконає свої зобов'язання, але з великою часткою ймовірності власник такого магазину бажаного результату не отримає. Висока ціна конверсії та коефіцієнт, які з'їдять всю маржу. Чому це відбувається? Відповідь проста.
- Вибір потенційного покупця обмежений одним брендом.
- Користувач бажає вибирати і досягати кращого співвідношення вигоди і витрачених коштів, так як грошові кошти для нього є обмеженими.
- Потенційний клієнт такого магазину в більшості випадків йде і продовжує шукати альтернативи.
Продажі будуть тільки тоді, коли даний бренд буде вже досить добре просунутий в свідомості споживачів, впевнено займе своє місце в сходах споживання і даний сайт буде одним з небагатьох каналів продажів.
Що ж робити власнику такого інтернет-магазину?
- Комплексна маркетинг стратегія
- Чітко продумана система взаємодій з цільовою аудиторією
Іншими словами - просувати бренд і створювати попит на нього.
Чим може допомогти контекстна реклама в даному випадку?
Контекстна реклама в прямому вигляді це Діджитал, оплата за дію, яку відразу ж прораховують в плані отриманого результату, що не зовсім підходить в даному випадку. Але, в арсеналі грамотного агентства завжди є можливість використання інших продуктів, які добре допоможуть в просуванні бренду.
1Банерна реклама
Посилить видимість, впізнаваність і збереження в пам'яті. У народі такий спосіб часто називають - "примелькатися".
2Відеореклама
Тісна взаємодія користувача з брендом. Саме правильна відео реклама зуміє затримати користувача на комунікації з брендом мінімум на 3 секунди і донесе основні відмінності бренду і його вигоди, що створить перше враження про бренд і можливо, відразу ж викличе інтерес.
3Пошук, орієнтований на бренд
Тут скрупульозна добірка, як ключових слів, так і самого позиціонування в оголошеннях.
Варто запастися терпінням і бажанням роботи на кожен день. Частоти, охоплення, ставки, стратегії, акценти і багато іншого це все індивідуально, залежно від проекту.
Прямим індикатором популярності та успішності Ваших дій буде зростання брендових запитів і продажів. Як захистити свій бренд в Google в майбутньому - читайте в цій статті.
У нас є успішні монобрендові проекти, які пройшли шлях від заснування до успішного позиціонування на ринку.
А висновок з цієї статті такий - якщо Ви зіткнулися з монобрендовим проектом, не варто опускати рук, потрібно просто стати на рівень вище у воронці продажів і у Вас все вийде.