Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Контекстна реклама для просування бренду

Підприємці, які займаються виробництвом або продажем якогось одного бренду, в більшості випадків спочатку стикаються з просуванням самого бренду, а потім з розвитком каналів продажів. Чому так? Про це далі.

Уявімо монобрендовий магазин, в якому присутній товар хорошої якості і за оптимальною для споживача ціною.

Власник такого інтернет-магазину насамперед замовить контекстну рекламу. Агентство виконає свої зобов'язання, але з великою часткою ймовірності власник такого магазину бажаного результату не отримає. Висока ціна конверсії та коефіцієнт, які з'їдять всю маржу. Чому це відбувається? Відповідь проста.

  1. Вибір потенційного покупця обмежений одним брендом.
  2. Користувач бажає вибирати і досягати кращого співвідношення вигоди і витрачених коштів, так як грошові кошти для нього є обмеженими.
  3. Потенційний клієнт такого магазину в більшості випадків йде і продовжує шукати альтернативи.

Продажі будуть тільки тоді, коли даний бренд буде вже досить добре просунутий в свідомості споживачів, впевнено займе своє місце в сходах споживання і даний сайт буде одним з небагатьох каналів продажів.

Що ж робити власнику такого інтернет-магазину?

  • Комплексна маркетинг стратегія
  • Чітко продумана система взаємодій з цільовою аудиторією

Іншими словами - просувати бренд і створювати попит на нього.

Чим може допомогти контекстна реклама в даному випадку?

Контекстна реклама в прямому вигляді це Діджитал, оплата за дію, яку відразу ж прораховують в плані отриманого результату, що не зовсім підходить в даному випадку. Але, в арсеналі грамотного агентства завжди є можливість використання інших продуктів, які добре допоможуть в просуванні бренду.

1

Банерна реклама

Посилить видимість, впізнаваність і збереження в пам'яті. У народі такий спосіб часто називають - "примелькатися".

2

Відеореклама

Тісна взаємодія користувача з брендом. Саме правильна відео реклама зуміє затримати користувача на комунікації з брендом мінімум на 3 секунди і донесе основні відмінності бренду і його вигоди, що створить перше враження про бренд і можливо, відразу ж викличе інтерес.

3

Пошук, орієнтований на бренд

Тут скрупульозна добірка, як ключових слів, так і самого позиціонування в оголошеннях.

Варто запастися терпінням і бажанням роботи на кожен день. Частоти, охоплення, ставки, стратегії, акценти і багато іншого це все індивідуально, залежно від проекту.

Прямим індикатором популярності та успішності Ваших дій буде зростання брендових запитів і продажів. Як захистити свій бренд в Google в майбутньому - читайте в цій статті.

У нас є успішні монобрендові проекти, які пройшли шлях від заснування до успішного позиціонування на ринку.

А висновок з цієї статті такий - якщо Ви зіткнулися з монобрендовим проектом, не варто опускати рук, потрібно просто стати на рівень вище у воронці продажів і у Вас все вийде.