Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Контекстна реклама для бренду

Якщо Ви читаєте цю статтю, значить Вас цікавлять питання використання брендів в контекстній рекламі. Ми вирішили не розмінюватися на дрібниці і написати одну об'ємну статтю, яка розкриє відповіді на питання: про брендовий трафік, про використання чужих брендів в рекламі, як не одержати санкції, зробити це безпечно і отримати результат. Отже, поїхали!

Сенс бренду. Бренд - комплекс характеристик продукту, що просувається, які залишаються в пам'яті потенційного клієнта після комунікації з ним. Щоб упакувати це в єдине ціле були придумані торгові марки, назви, круті логотипи, креативи і так далі.

У нашому випадку саме контекстна реклама забезпечує комунікацію потенційного клієнта з брендом за допомогою сайту. Здійснюючи пошук в інтернеті, потенційний клієнт знайомиться з брендом і його характеристиками, на основі чого робить конкретні висновки.

Копнувши глибше в маршрут користувача, який починається пошуком і закінчується покупкою, ми отримуємо наступну модель:

  1. Загальний запит
  2. Уточнюючий запит
  3. Збір інформації оффлайн
  4. Визначення з брендом
  5. Купівля

У цій послідовності, саме на 4-му етапі стає особливо важлива актуальність брендового трафіку і брендових запитів. Саме, коли вже клієнт визначився, схильний до покупки - ми повинні бути на 1-му місці! Так, і не підпустивши сюди конкурента. Відповідно, питання брендового трафіку і запитів відпадає саме собою.

Що ми виграємо від контекстної реклами по брендовим запитам:

  • Більш широкий опис.
  • Інформування про акції та знижки.
  • Зростання довіри з боку потенційних клієнтів.
  • Обмеження дії конкурентів.
  • Збільшення продажів - конверсія по брендовим запитам буде максимальною.

Але, не потрібно забувати один факт - Ви не генеруєте нових клієнтів. Це потенційні клієнти, які знаходяться в інформаційному полі Ваших координат.

Ви легко можете за допомогою брендової контекстної реклами інформувати своїх клієнтів про нові акції, пропозиції, нове позиціювання, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.

Є інша сторона медалі - наприклад, конкуренти використовують Ваш бренд для залучення трафіку на свій сайт. Що робити в такому випадку?

контекстная реклама бренда
1

Захистити свій бренд в Google. Якщо у Вас є зареєстрована торгова марка, Ви можете обмежити використання Вашого бренду в контекстній рекламі. Для цього необхідно зареєструвати свою торгову марку в Google, вказати контактні дані власника. Отже, тільки він отримає дозвіл на використання даного бренду в контекстній рекламі. Форма знаходиться тут.

2

Якщо конкурент використовує Вашу торгову марку у себе в оголошеннях - проходите пункт 1. Потім, заповнюєте форму тут, в результаті чого блокується акаунт Google Ads конкурента, аж до блокування використання домену в контекстній рекламі.

3

Якщо конкурент використовує Вашу назву в ключових словах - тут, на жаль, зробити нічого не вийде. Хоча, в цьому відношенні Google пише, що "рекламодавець несе відповідальність як за вміст оголошення, так і за ключові слова". В даному випадку Ви запускаєте рекламу за назвою свого бренду і просто прагнете випередити по позиціях нечесного конкурента.

І є ще одна ситуація, коли Ви рекламуєте товар конкретного бренду і на ринку його продають буквально всі. Що робити в такому випадку?

👉 Якщо бренд не захищений в Google (Ваші оголошення не відхиляються) - просто використовуєте його в рекламі, як в оголошеннях, так і в ключових словах.

👉 Якщо бренд захищений і Ви маєте офіційне право його продавати, повторюся - офіційне право (офіційний представник з договором, а не просто десь берете товар на складі і викладаєте в інтернет-магазині), тоді подаєте форму, на використання права в рекламі конкретного бренду.

Чому це Важливо? Ми вище показували шлях користувача від пошуку до купівлі та чітко бачимо, що користувач робить брендовий запит, коли вже склав певну картину про даний товар з максимальним наміром його купити. Відповідно, конверсія по брендовим запитам буде максимальною, а ціна конверсії - мінімальною.

Вище ми говорили про використання брендів в контекстній рекламі. Отже, велика частина аудиторії, що читає цю статтю, звичайно, захоче просунути свій бренд, щоб більше продавати. Отже, підійдемо до питання:

Як підвищити впізнаваність свого бренду за допомогою контекстної реклами?

Как повысить узнаваемость своего бренда с помощью контекстной рекламы?

Це досить просто. Все починається від концепції Вашого бренду, і закінчується його комунікацією з користувачем за допомогою контекстної реклами і самого сайту. Якщо у Вас з концепцією все ок, то можна застосувати наступні інструменти:

👉 Відео реклама. У документації Google Ads так і прописано - інструмент для просування брендів. Саме відео забезпечує найтісніший контакт користувача з контентом.

👉 Банерна реклама. Підсилює візуальну зустрічальність в інтернеті.

👉 Пошукова реклама. З акцентуванням на конкретний бренд.

Можна написати про всякі нюанси та цілі, але це вже при складанні рекламної кампанії. Справа техніки агентства по контекстній рекламі.

В принципі це всі основні моменти, що стосуються використання брендів в контекстній рекламі Google Ads. Якщо у Вас залишилися питання, можете звертатися за контактними даними. Раді будемо допомогти.